مرکز روانشناسی دانشگاه قبرس

مرکز روانشناسی دانشگاه قبرس
مرکز روانشناسی دانشگاه قبرس

مرکز مشاوره روانشناسی دانشگاه قبرس

مرکز خدمات روان شناسی دانشگاه مدیترانه شرقی قبرس در سال 1997 با هدف ارائه مشاوره های روانشناسی به دانشجویان دانشگاه مدیترانه شرقی که به تحصیل در قبرس مشغول هستند آغاز نمود و سپس در سالهای بعدی فعالیت خود را با ارائه خدمات به اساتید، کارکنان و خانواده های آنان گسترده تر نمود. هدف این مرکز این است که تحقیقات روانشناسی خود را بر اساس استانداردهای اروپایی پیش برد. و همیشه به دنبال روشهایی بوده که دانشجویان دانشگاه مدیترانه شرقی بتوانند رفتاری بهتر در برابر درس ها و محیط کشور قبرس داشته باشند. علاوه بر این مرکز پزوهش های فراوانی در زمینه روانشناسی انجام میدهد که در مجلات معروف به چاپ رسیده اند. همچنین برنامه های آموزشی فراوانی را در جهت بهبود وضعیت روانی جامعه انجام میدهد. دانشحویانی که به تحصیل در قبرس مشغول هستند می توانند بصورت رایگان از خدمات این مرکز استفاده کنند.

 

اگر قصد تحصیل در قبرس را دارید، هم اکنون با ما تماس بگیرید.  موسسه حقوقی دادمهر عدالت نماینده رسمی دانشگاه های قبرس در کشور ایران میباشد. لطفا بابت اخذ پذیرش از دانشگاه های قبرس به افراد سودجو و فرصت طلب هیچگونه هزینه ای پرداخت نکنید. کلیه مراحل اخذ پذیرش شما با بیشترین میزان بورسیه، توسط ما در سریعترین زمان ممکن و بدون دریافت هیچ هزینه ای انجام خواهد شد.

محمدحسین مهرزاد صدقیانی

من محمدحسین مهرزاد صدقیانی هستم. مدیر عامل کارگزاری دانشگاه های قبرس در ایران و دارای مدرک کارشناسی ارشد فناوری اطلاعات از دانشگاه مدیترانه شرقی قبرس.

هنوز هیچ دیدگاهی وجود ندارد.

اولین کسی باشید که برای “مرکز روانشناسی دانشگاه قبرس” دیدگاه می‌گذارید:

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کیفیت
قیمت
خدمت

دکمه بازگشت به بالا