زمان بندی ثبت نام دانشگاه

زمانبندی ثبت نام دانشگاه قبرسمانند دانشگاه های کشور جمهوری اسلامی ایران، دانشگاه مدیترانه ی شرقی نیز سالانه در دو ترم مهر و بهمن اقدام به پذیرش دانشجو می نماید. زمان بندی ثبت نام دانشگاه قبرس بدین گونه است :

زمان بندی ثبت نام برای ترم مهر ( ترم سپتامبر )

دانشگاه از اوایل اسفند ماه هر سال برای ترم مهر شروع به پذیرش می نماید. بنابراین متقاضیان می توانند در این بازه زمانی برای ترم مهرماه اقدام به پذیرش کنند. معمولا شروع ترم از تاریخ بیست شهریور به بعد می باشد به طوری که دانشجویان پس از گذراندن آزمون زبان دانشگاه و اعلام نتایج آن به تحصیل خواهند پرداخت.

زمان بندی ثبت نام برای ترم بهمن ( ترم ژانویه )

پذیرش برای این مهر معمولا بعد از شروع ترم مهر یا همان پاییز و از اواسط مهرماه اغاز می شود. و زمان شروع ترم از اوایل بهمن ماه می باشد. متقاضیانی که مدارک خود را زودتر ارسال می کنند از نظر اخذ پذیرش در اولویت خواهند بود.

افراد متقاضی برای تحصیل در قبرس لطفا از طریق تلگرام مدارک خود را ارسال نمایند.

اگر قصد تحصیل در قبرس را دارید، هم اکنون با ما تماس بگیرید.  موسسه حقوقی دادمهر عدالت نماینده رسمی دانشگاه های قبرس در کشور ایران میباشد. لطفا بابت اخذ پذیرش از دانشگاه های قبرس به افراد سودجو و فرصت طلب هیچگونه هزینه ای پرداخت نکنید. کلیه مراحل اخذ پذیرش شما با بیشترین میزان بورسیه، توسط ما در سریعترین زمان ممکن و بدون دریافت هیچ هزینه ای انجام خواهد شد.

محمدحسین مهرزاد صدقیانی

من محمدحسین مهرزاد صدقیانی هستم. مدیر عامل کارگزاری دانشگاه های قبرس در ایران و دارای مدرک کارشناسی ارشد فناوری اطلاعات از دانشگاه مدیترانه شرقی قبرس.

کیفیت

100%

قیمت

100%

خدمت

100%

توسط 01 کاربر

  • تصویر آواتار

    محسن گودرزی

    سلام ، من میخوام هم برای چند روز تعطیلات و هم برای دیدن محیط دانشگاه EMU به قبرس سفر کنم. برای ورود نیاز به ویزا ندارم؟ لطفا نظر بدین

    متشکر

    سپتامبر 28, 2018

برای این آیتم یک بازخورد بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کیفیت
قیمت
خدمت

دکمه بازگشت به بالا