رستوران ها و کافه تریاهای دانشگاه EMU

رستوران ها و کافه تریاهای دانشگاه emu
رستوران ها و کافه تریاهای دانشگاه emu

رستورانها و کافه تریاهای دانشگاه EMU

رستوران ها و کافه تریاهای دانشگاه مدیترانه شرقی قبرس EMU شامل 16 کافه تریا ، 10 رستوران مجهز، 11 بوفه داخل دانشکده های دانشگاه EMU و تعداد 9 کیوسک که در قسمت های مختلف محوطه دانشگاه پراکنده شده اند. غذاخوری ها و کافه تریاهای دانشگاه EMU هرسال به صورت مزایده ای به کارفرمایان واگذار می شود. قیمت های این رستوران ها و کافه تریاها استاندارد و دانشجویی می باشد. لازم به ذکر است تعداد دو عدد از رستوران های داخل دانشگاه مدیترانه شرقی قبرس ایرانی می باشند و انواع غذاهای سنتی ایرانی بصورت روزانه و در دو وعده ناهار و شام در آنها سرو می شود. در این نوشته شما را با یکی از این رستوران ها و کافه تریاها آشنا می کنیم. این قسمت برای افرادی که قصد تحصیل در قبرس را دارند بسیار مفید می باشد.

رستوران ایرانی مرکز در دانشگاه EMU قبرس

رستوران مرکز قبرس
رستوران مرکز قبرس

رستوران و کافه تریای مرکز که در قسمت ورودی دانشگاه مدیترانه شرقی قبرس و روبروی دانشکده مکانیک قرار دارد. صاحب این رستوران فردی ایرانی بوده و انواع غذاهای ایرانی از اکبر جوجه گرفته تا انواع کباب ها و غذاهای سنتی به قیمت بسیار مناسب در این رستوران سرو می گردد. رستوران ایرانی مرکز در قبرس روزانه در دو وعده ناهار و شام به فعالیت می پردازد. و غذاهای ایرانی طبق برنامه هفتگی در آن سرو می شود.

رستوران مرکز قبرس
رستوران مرکز قبرس 1
رستوران مرکز قبرس 2
رستوران مرکز قبرس 2

برای آشنایی هرچه بیشتر با کافی شاپ ها ، رستوران ها و منوهای آنها به قسمت کافی شاپ ها و رستوران ها مراجعه بفرمایید.

اگر قصد تحصیل در قبرس را دارید، هم اکنون با ما تماس بگیرید.  موسسه حقوقی دادمهر عدالت نماینده رسمی دانشگاه های قبرس در کشور ایران میباشد. لطفا بابت اخذ پذیرش از دانشگاه های قبرس به افراد سودجو و فرصت طلب هیچگونه هزینه ای پرداخت نکنید. کلیه مراحل اخذ پذیرش شما با بیشترین میزان بورسیه، توسط ما در سریعترین زمان ممکن و بدون دریافت هیچ هزینه ای انجام خواهد شد.

محمدحسین مهرزاد صدقیانی

من محمدحسین مهرزاد صدقیانی هستم. مدیر عامل کارگزاری دانشگاه های قبرس در ایران و دارای مدرک کارشناسی ارشد فناوری اطلاعات از دانشگاه مدیترانه شرقی قبرس.

هنوز هیچ دیدگاهی وجود ندارد.

اولین کسی باشید که برای “رستوران ها و کافه تریاهای دانشگاه EMU” دیدگاه می‌گذارید:

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کیفیت
قیمت
خدمت

دکمه بازگشت به بالا