اداره پست دانشگاه EMU

اداره پست دانشگاه emu
اداره پست دانشگاه emu

اداره پست دانشگاه مدیترانه شرقی قبرس

دانشگاه مدیترانه شرقی قبرس در داخل محوطه خود دارای اداره پست می باشد. که این امر برای دانشجویانی که به تحصیل در قبرس مشغول هستند بسیار مفید می باشد و به راحتی می توانند امور پستی خود را به راحتی در این مرکز انجام دهند. این مرکز در روزها و ساعات اداری به دانشجویان خدمات ارایه می کند. محل اداره پست یا همان پست آفیس دانشگاه مدیترانه شرقی قبرس در زیر خوابگاه سابانجی که در قسمت درب جنوبی دانشگاه قرار دارد میباشد. بسیار شده است که با دفتر نمایندگی دانشگاه در ایران تماس گرفته اند و آدرس پستی داتشگاه را سوال کرده اند. به همین منظور تصمیم گرفتم این اطلاعات را در همین قسمت قرار دهم تا شاید برای دانشجویان مفید باشد.

آدرس دانشگاه قبرس Eastern Mediterranean University Famagusta TRNC via Mersin 10 Turkey
کد پستی دانشگاه قبرس 99628
اگر قصد تحصیل در قبرس را دارید، هم اکنون با ما تماس بگیرید.  موسسه حقوقی دادمهر عدالت نماینده رسمی دانشگاه های قبرس در کشور ایران میباشد. لطفا بابت اخذ پذیرش از دانشگاه های قبرس به افراد سودجو و فرصت طلب هیچگونه هزینه ای پرداخت نکنید. کلیه مراحل اخذ پذیرش شما با بیشترین میزان بورسیه، توسط ما در سریعترین زمان ممکن و بدون دریافت هیچ هزینه ای انجام خواهد شد.

محمدحسین مهرزاد صدقیانی

من محمدحسین مهرزاد صدقیانی هستم. مدیر عامل کارگزاری دانشگاه های قبرس در ایران و دارای مدرک کارشناسی ارشد فناوری اطلاعات از دانشگاه مدیترانه شرقی قبرس.

کیفیت

100%

قیمت

100%

خدمت

100%

توسط 01 کاربر

  • تصویر آواتار

    Neda

    سلام.پسر من در دانشگاه EMUمشغول گذراندن دوره زبان هست و در خوابگاه نورال ساکن شده راستش یک ماه پیش براش دو تا بسته پست کردم به آدرسی که مسئول خوابگاه بش داده بود اما بسته ها تو گمرک ترکیه موندن و بعد از یه مدت برگشت خوردن البته فعلا یکیش به دستم رسیده پسرم به پست دانشگاه مراجعه کرد گفتن علت برگشت ادرس اشتباه بوده اما من به همون آدرسی که بهم داد پست کردم لطفا میشه راهنمایی کنید اگه من بخوام یه بسته از تهران برای پسرم که در خوابگاه نورال ساکن هست بفرستم چه آدرسی رو باید به پست ایران بدم سری اول که بسته رو پست کردم پست ایران مقصد رو توی سیستم ترکیه زد چون میگفت قبرس شمالی برای ترکیه هستش ولی روی جعبه ادرس برای قبرس شمالی بود

    مارس 26, 2019

برای این آیتم یک بازخورد بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کیفیت
قیمت
خدمت

دکمه بازگشت به بالا