گواهینامه قبرس شمالی

گواهینامه رانندگی قبرسگواهینامه قبرس شمالی برای دانشجویان

دریافت گواهینامه قبرس شمالی، برای دانشجویان ایرانی بسیار آسوده می باشد بدین صورت که دانشجویان می توانند اصل گواهینامه رانندگی که از ایران دریافت کرده اند را به اداره بین الملل دانشگاه تحویل دهند تا ترجمه شود و پس از آن با ارائه برگه ترجمه به اداره امور مالیاتی قبرس، گواهینامه رانندگی قبرس را دریافت کنند. البته قوانین گاهی اوقات تغییر میکند و دانشجویان را ملزم به گذراندن جلسات عملی و آیین نامه میکنند تا با سیستم رانندگی و قوانین کشور قبرس آشنایی پیدا کرده و سپس گواهینامه قبرس دریافت کنند.

سیستم رانندگی در قبرس

خیابان-های-قبرس

لازم به ذکر است که کشور قبرس زمانی مستعمره کشور انگلیس بوده است به همین جهت از آن زمان به بعد سیستم رانندگی در این کشور همانند کشور انگلیس از چپ می باشد و در واقع جهت خیابان ها برعکس خیابان های کشور ایران می باشد و اتومبیل ها راست فرمان می باشند. که در این خصوص و برای کسب مهارت بیشتر در رانندگی دانشجویان می توانند بعد از اخذ گواهینامه رانندگی قبرس به یکی از آموزشگاه های رانندگی مراجعه کنند و رانندگی با خودروهای راست فرمان را آموزش ببینند.

در زیر ویدئویی را آماده کرده ایم که در مورد نحوه رانندگی در کشور قبرس میباشد. بهتر است قبل از رانندگی در قبرس این ویدئو را بطور کامل مشاهده کنید، مشاهده این ویدئو به شما کمک خواهد کرد تا بتوانید در موقعیت های مختلف عکس العمل مناسب را داشته باشید.

سوالات متداول

قوانین رانندگی قبرس مشابه قوانین بریتانیا است و رانندگی در سمت چپ است. در صورت رانندگی بدون کمربند ایمنی یا موتور سواری بدون کلاه ایمنی ممکن است جریمه شوید.

 

 

اگر قصد تحصیل در قبرس را دارید، هم اکنون با ما تماس بگیرید.  موسسه حقوقی دادمهر عدالت نماینده رسمی دانشگاه های قبرس در کشور ایران میباشد. لطفا بابت اخذ پذیرش از دانشگاه های قبرس به افراد سودجو و فرصت طلب هیچگونه هزینه ای پرداخت نکنید. کلیه مراحل اخذ پذیرش شما با بیشترین میزان بورسیه، توسط ما در سریعترین زمان ممکن و بدون دریافت هیچ هزینه ای انجام خواهد شد.

محمدحسین مهرزاد صدقیانی

من محمدحسین مهرزاد صدقیانی هستم. مدیر عامل کارگزاری دانشگاه های قبرس در ایران و دارای مدرک کارشناسی ارشد فناوری اطلاعات از دانشگاه مدیترانه شرقی قبرس.

کیفیت

100%

قیمت

100%

خدمت

100%

توسط 03 کاربر

  • تصویر آواتار

    حسین ابراهیمی

    سلام من مشغول اخذ اقامت قبرس شمالی از طریق خرید ملک هستم ایا باید گواهینامه ایرانی مو در پلیس بعلاوه ۱۰ ایران بین المللی کنم یا همون‌ گواهینامه ایرانی در قبرس قابل تبدیل می باشد ؟؟

    ژوئن 4, 2021
  • تصویر آواتار

    سوالات آزمون آیین نامه

    ممنون خیلی کمک کرد.

    آوریل 28, 2018
  • تصویر آواتار

    سوالات آزمون آیین نامه

    ممنون اطلاعت مفید و خوبی بود

    ژانویه 27, 2018

برای این آیتم یک بازخورد بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کیفیت
قیمت
خدمت

دکمه بازگشت به بالا