پزشکی قبرس مشترک با تهران

برنامه پزشکی قبرس مشترک با تهران
برنامه پزشکی قبرس مشترک با تهران

برنامه پزشکی قبرس مشترک با دانشگاه تهران

پزشکی قبرس به تازگی برنامه ای مشترک را با همکاری دانشگاه مدیترانه شرقی قبرس و دانشگاه علوم پزشکی ایران آغاز نموده است. جزئیات برنامه مشترک پزشکی قبرس به این گونه است که دانشجویان سه سال اول را به تحصیل در قبرس مشغول خواهند بود و مابقی را که به مدت چهار سال خواهد بود در دانشگاه علوم پزشکی ایران به تحصیل خواهند پرداخت. در انتها به فارغ التحصیلان مدرکی مشترک ارائه خواهد شد.

در تایید خبر برنامه پزشکی قبرس به گزارش خبرگزاری ایسنا ( لینک خبر ) 

قائم‌ مقام معاونت آموزشی وزارت بهداشت از آغاز اجرای برنامه مشترک پذیرش دانشجو با برخی دانشگاه های خارجی خبر داد و گفت: دانشگاه علوم پزشکی کرمان و تهران برنامه مشترک خود را برای پذیرش دانشجو با کشورهای مدیترانه شرقی در قبرس آغاز کرده‌اند و این برنامه تا پایان سال 96 در بسیاری از دانشگاه‌های علوم پزشکی اجرایی می شود.

دکتر حمید اکبری در گفت‌وگو با ایسنا، با اعلام اینکه اولین برنامه مشترک پذیرش دانشجوی خارجی با دانشگاه‌های خارج از کشور در دانشگاه های علوم پزشکی کرمان و تهران شروع شده است، اظهار کرد: این دانشگاه‌ها با کشورهای مدیترانه شرقی در قبرس برنامه‌های مشترک خود را برای دوره‌های پزشکی و داروسازی تدوین کرده‌اند و پذیرش دانشجو در این دانشگاه شروع شده است. قرار است دانشگاه های دیگر نیز این مسیر را ادامه بدهند و برخی دانشگاه‌ها نظیر دانشگاه علوم پزشکی مشهد و همدان نیز در حال آماده سازی برنامه‌های خود با دانشگاه‌های خارجی برای جذب دانشجو هستند.

فعلا جزئیات دقیقی از نحوه پذیرش و جزب دانشجو در برنامه مشترک پزشکی قبرس با تهران ( دانشگاه علوم پزشکی ایران با دانشگاه مدیترانه شرقی قبرس ) اعلام نشده است ولی متقاضیان می توانند مدارک خود را جهت پذیرش در این رشته از طریق تلگرام برای ما ارسال کنند تا در پذیرش در اولویت قرار بگیرند.

اگر قصد تحصیل در قبرس را دارید، هم اکنون با ما تماس بگیرید.  موسسه حقوقی دادمهر عدالت نماینده رسمی دانشگاه های قبرس در کشور ایران میباشد. لطفا بابت اخذ پذیرش از دانشگاه های قبرس به افراد سودجو و فرصت طلب هیچگونه هزینه ای پرداخت نکنید. کلیه مراحل اخذ پذیرش شما با بیشترین میزان بورسیه، توسط ما در سریعترین زمان ممکن و بدون دریافت هیچ هزینه ای انجام خواهد شد.

محمدحسین مهرزاد صدقیانی

من محمدحسین مهرزاد صدقیانی هستم. مدیر عامل کارگزاری دانشگاه های قبرس در ایران و دارای مدرک کارشناسی ارشد فناوری اطلاعات از دانشگاه مدیترانه شرقی قبرس.

هنوز هیچ دیدگاهی وجود ندارد.

اولین کسی باشید که برای “پزشکی قبرس مشترک با تهران” دیدگاه می‌گذارید:

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کیفیت
قیمت
خدمت

دکمه بازگشت به بالا