تحصیل مترجمی زبان انگلیسی در قبرس

TRANSLATION AND INTERPRETATION

تحصیل مترجمی زبان انگلیسی در قبرس

تحصیل کارشناسی مترجمی در قبرس

تحصیل در رشته کارشناسی مترجمی و تفسیر در کشور قبرس با توجه به روند بین المللی و همه گیر شدن رسانه و ارتباطات و تبدیل شدن کره زمین به دهکده جهانی اهمیت ویژه ای یافته است. گسترده شدن ارتباط انسان ها در حوزه های متنوع و مختلف مانند روابط بین الملل، اقتصاد، حقوق و سیاست، نیاز به ارتباط و در نتیجه ترجمه و تفسیر را افزایش داده است. رشته مترجمی قبرس با هدف پرورش مترجمان و مفسران خبره و تجهیز آنها به دانش و مهارت های لازم جهت برقراری ارتباط توانمند در دهکده کره زمین می باشد.

کلیات تحصیل رشته کارشناسی مترجمی در قبرس

رشته دانشگاهی کارشناسی مترجمی در کشور قبرس با هدف ارائه آموزش های تخصصی در زمینه ترجمه زبان های ترکی استانبولی و انگلیسی و تفسیر با یک برنامه آموزشی مدون و ویژه تنظیم شده است که  از دوره های متنوع و گسترده ای تشکیل شده است . همه دانشجویان در ترم هفتم این رشته در دانشگاه مدیترانه شرقی قبرس شروع به فراگیری زبان فرانسوی می کنند. همچنین دانشجویان می توانند در کنار برنامه تحصیلی خود از برنامه های فراگیری زبان های خارجی متنوع از قبیل المانی، یونانی ، ایتالیایی و دیگر زبانها بهره مند شوند. در آخرین ترم از دوره تحصیل رشته کارشناسی مترجمی در قبرس دانشجویان درگیر کار عملی شده و آموخته های خود را بصورت عملی تجربه می کنند و به عنوان یک مترجم در طول یک ترم شروع به کار در موسسات و سازمان های طرف قرارداد دانشگاه خواهند نمود. همچنین دانشجویانی که علاقه بیشتر در کسب تخصص در دیگر زمینه های این رشته دارند می توانند در دوره های مختلف که توسط دانشگاه قبرس برگزار می شود شرکت کنند این دوره ها شامل دوره های ترجمه ادبی، صداگذاری بازیگران سینما و دوبلاژ فیلم های سینمایی، محلی سازی برنامه های کامپیوتری، ترجمه کنفرانس و دوره های ارتباطات بین المللی.

امکانات دانشکده علوم پایه برای رشته مترجمی در قبرس

دانشکده علوم پایه و هنر به منظور ارتقای سطح علمی تحصیل در رشته کارشناسی مترجمی قبرس و  با توجه به محتوای این رشته و بر اساس کاربرد و اهمیت شغل مترجمی در جامعه امروزی و با هدف رفع نیازهای صنعت ، اقدام به جذب اعضای هیئت علمی مجرب و متخصص در این رشته کرده است تا بتوانند فارغ التحصیلانی متخصص و با دانش قوی به جامعه تحویل دهند، در نتیجه کلیه برنامه ها و اهداف این دپارتمان به منظور نیل به متخصص شدن در زندگی واقعی و بازار کار می باشد. دانشکده مجهز به بروزترین تکنولوژی های سمعی و بصری می باشد که به دانشجوین در ایجاد ارتباطی موثر و آموزنده کمک می کند. همچنین مرکز صدا و سیمای داننشگاه مدیترانه شرقی قبرس که به امکانات فراوانی را در اختیار دانشجویان علاقه مند به دوبلاژ می گذارد تا بتوانند بصورت عملی با تکنولوژی های روز دنیا در این عرصه آشنا شوند.

افراد متقاضی برای تحصیل در قبرس لطفا از طریق تلگرام مدارک خود را ارسال نمایند.

اگر قصد تحصیل در قبرس را دارید، هم اکنون با ما تماس بگیرید.  موسسه حقوقی دادمهر عدالت نماینده رسمی دانشگاه های قبرس در کشور ایران میباشد. لطفا بابت اخذ پذیرش از دانشگاه های قبرس به افراد سودجو و فرصت طلب هیچگونه هزینه ای پرداخت نکنید. کلیه مراحل اخذ پذیرش شما با بیشترین میزان بورسیه، توسط ما در سریعترین زمان ممکن و بدون دریافت هیچ هزینه ای انجام خواهد شد.

محمدحسین مهرزاد صدقیانی

من محمدحسین مهرزاد صدقیانی هستم. مدیر عامل کارگزاری دانشگاه های قبرس در ایران و دارای مدرک کارشناسی ارشد فناوری اطلاعات از دانشگاه مدیترانه شرقی قبرس.

هنوز هیچ دیدگاهی وجود ندارد.

اولین کسی باشید که برای “تحصیل مترجمی زبان انگلیسی در قبرس” دیدگاه می‌گذارید:

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کیفیت
قیمت
خدمت

دکمه بازگشت به بالا