تجربه تحصیل در قبرس

Experiences of Study in Cyprus Universities

تجربه تحصیل در قبرسهر فردی که قصد تحصیل در خارج از کشور را داشته باشد، معمولا علاقه زیادی دارد به اینکه تجربیات افراددیگر را در مورد کشور مقصد بداند از این رو اقدام به نگارش این نوشته در مورد تجربه تحصیل در قبرس شمالی کردیم تا تجربیات دانشجویانی که از این دانشگاه پذیرش گرفته اند و هم اکنون مشغول تحصیل هستند و یا فارغ التحصیل شده اند را برای شما بنویسیم. از این رو با ما همراه باشید تا تجربه دانشجویانی را از کشورهای مختلف در مورد قبرس شمالی برای شما به اشتراک بگذاریم.

تجربه کریج از تحصیل در قبرس شمالی

کریج پسری است اهل کشور زیمباوه که تصمیم گرفت تجربه تحصیل در قبرس شمالی را با شما به اشتراک بگذارد،  برای او از در رشته کارشناسی حقوق بین الملل از دانشگاه بین المللی قبرس پذیرش گرفتیم. او به علت اینکه در خارج از کشور زندگی میکند توسط یکی از سایت های کشور خودشان به نام studyportal پذیرش گرفت.

لطفا خودتان را بطور کامل برای دوستان معرفی کنید

من کریج زینیاکاتیرا هستم، 22 سال سن دارم و از کشور زیمباوه هستم.

در کدام دانشگاه قبرس و در چه رشته ای تحصیل می کنید؟

من در دانشگاه بین المللی قبرس مشغول تحصیل در رشته کارشناسی حقوق بین الملل هستم. هم اکنون دو سال است که در این دانشگاه هستم و دو سال دیگر از دوران تحصیل اینجانب باقی مانده است.

چرا برای ادامه تحصیل کشور قبرس را انتخاب کردی ؟

با توجه به این رشته در دانشگاه بین المللی قبرس، مطمعنا  آینده شغلی بهتری در انتظار من خواهد بود.

معیار شما از انتخاب یک دانشگاه برای ادامه تحصیل چه بود؟

معیار من از انتخاب دانشگاه محیط خوب دانشگاه و سیستم آموزشی خوب آن است.

اولین انتخاب شما برا ی ادامه تحصیل چه رشته ای و کدام دانشگاه بود؟ و دلیل شما برای انتخاب نهایی این دانشگاه چه بود؟

انتخاب اول من همین رشته حقوق بین الملل بود چون با انتخاب این رشته شانس بالایی برای رسیدن به یک شغل خوب را دارم. من در ابتدا که برای تحصیل در قبرس اقدام کردمف دانشگاه خاور نزدیک اولین انتخاب من بود. اما رشته ای که علاقه زیادی به آن داشتم در آن زمان در این دانشگاه نبود و به خاطر همین دانشگاه بین المللی قبرس را انتخاب کردم.

چرا قبرس را انتخاب کردید؟

زیرا تنها کشور نزدیک به کشور ما که این رشته را ارائه میداد کشور قبرس بود.

شهریه دانشگاه و خرج و مخارج زندگی خود در قبرس را چگونه تامین می کنید؟ چون این خیلی مهم است. لطفا برای ما توضیح دهید؟

من خوشبختانه توانستم بورسیه 75% بگیرم و این در خرج و مخارج خیلی به من کمک کرد. در واقع من فقط 30% شهریه خودم را پرداخت میکنم. دانشگاه های قبرس برای دانشجویان خود بورسیه های خوبی ارائه میدهند.

اگر بخواهی از 1 تا 10 به قبرس امتیاز بدهی چه امتیازی میدهید؟

من امتیاز 8 را میدهم.

تجربه شما از تحصیل در خارج از کشور چیست؟

به نظر من خیلی خوب است.  شانس های بسیاری برای من ایجاد شد. دوستان زیادی پبدا کردم و در حالت کلی یک محیط جدید و متفاوت را تجربه کردم.

هنگام آمدن به قبرس چه چیزی بیشتر از همه شما را سوپرایز کرد؟

هنگام آمدن به قبرس کوچکی قبرس خیلی من رو سوپرایز کرد. اصلا چنین تصوری نداشتم.  (دوستانی که در حال خواندن این مطلب هستید، من همیشه در مشاوره هایی که در مورد قبرس میدهم به دانشجویان تاکیدا می گویم که قبرس کشور کوچکی است و به قول خودمون خیلی جای دنجی هستش، اما این کشور دانشگاه های بسیار خوبی داره که تحصیل در این دانشگاه ها میتونه آینده شغلی شما را در کشورهای اروپایی، کانادا و آمریکا تضمین کنه)

تمام سخنان بالا تجربه تحصیل در قبرس شمالی بود که توسط یکیاز دانشجویان نوشته شده است و بودن هیچ کم و کاستی در این سایت قرار گرفته است.

اگر قصد تحصیل در قبرس را دارید، هم اکنون با ما تماس بگیرید.  موسسه حقوقی دادمهر عدالت نماینده رسمی دانشگاه های قبرس در کشور ایران میباشد. لطفا بابت اخذ پذیرش از دانشگاه های قبرس به افراد سودجو و فرصت طلب هیچگونه هزینه ای پرداخت نکنید. کلیه مراحل اخذ پذیرش شما با بیشترین میزان بورسیه، توسط ما در سریعترین زمان ممکن و بدون دریافت هیچ هزینه ای انجام خواهد شد.

محمدحسین مهرزاد صدقیانی

من محمدحسین مهرزاد صدقیانی هستم. مدیر عامل کارگزاری دانشگاه های قبرس در ایران و دارای مدرک کارشناسی ارشد فناوری اطلاعات از دانشگاه مدیترانه شرقی قبرس.

هنوز هیچ دیدگاهی وجود ندارد.

اولین کسی باشید که برای “تجربه تحصیل در قبرس” دیدگاه می‌گذارید:

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کیفیت
قیمت
خدمت

دکمه بازگشت به بالا