حواله ارزی به ترکیه و قبرس

 

دانشجویانی که به تحصیل در قبرس و همچنین تحصیل در ترکیه و یا بطور کلی تحصیل در سایر دانشگاه های خارج از کشور مشغول هستند برای تامین هزینه های زندگی و شهریه دانشگاه خود نیاز به انتقال پول (حواله ارزی) توسط خانواده هایشان دارند. واحد پولی کشور ترکیه و قبرس لیر ترکیه می باشد و شهریه دانشگاه ها معمولا بر حسب دلار و یا یورو از دانشجو دریافت می شود. یکی از دغدغه ها و مشکلات خانواده هایی که فرزندانشان در خارج از کشور به تحصیل می پردازند انتقال پول برای تامین مخارج و شهریه دانشگاه می باشد. این کار مشکلات و سختی های فراوانی دارد، معمولا اینگونه افراد پول را از طریق صرافی ها به حساب بانکی فرزندانشان واریز می کنند و در این میان صرافی ها مبلغی را به عنوان کارمزد از فرستنده پول دریافت می کنند.

همچنین مشکلاتی که در واریز شهریه دانشگاه های خارجی برای افراد بوجود می آید عبارتند از عدم توانایی افراد در انجام حواله ارزی، عدم توانایی افراد در درج نام دانشجو و شماره دانشجویی بر روی فیش واریزی و همچنین دریافت کارمزدهای بسیار بالا برای انجام این کار. اما کارشناسان ما در کشور ترکیه، با کمترین نرخ ممکن اینکار را برای شما انجام خواهند داد. پس اگر نیاز به حواله ارزی به ترکیه و همچنین حواله ارزی به قبرس برای واریز شهریه دانشگاه را دارید حتما با ما در تماس باشید.

حواله ارزی جهت تامین هزینه های زندگی دانشجو

حواله ارزی که در این روش توسط صرافی ها واریز می شود به حساب بانکی موجود در ترکیه و یا قبرس که به نام دانشجو است منتقل می شود، البته برای استفاده از این روش دانشجو حتما بایستی در یکی از بانک های قبرس حساب بانکی دلاری و یا لیر داشته باشد. برای افتتاح حساب بانکی در کشور قبرس می توانید قسمت چگونگی افتتاح حساب بانکی در قبرس را مطالعه کنید. اگر،دانشجو حساب بانکی داشته باشد، کارشناسان ما پول را از طریق شماره IBAN کارت بانکی دانشجو به حساب او واریز می کند.

اگر قصد تحصیل در قبرس را دارید، هم اکنون با ما تماس بگیرید.  موسسه حقوقی دادمهر عدالت نماینده رسمی دانشگاه های قبرس در کشور ایران میباشد. لطفا بابت اخذ پذیرش از دانشگاه های قبرس به افراد سودجو و فرصت طلب هیچگونه هزینه ای پرداخت نکنید. کلیه مراحل اخذ پذیرش شما با بیشترین میزان بورسیه، توسط ما در سریعترین زمان ممکن و بدون دریافت هیچ هزینه ای انجام خواهد شد.

محمدحسین مهرزاد صدقیانی

من محمدحسین مهرزاد صدقیانی هستم. مدیر عامل کارگزاری دانشگاه های قبرس در ایران و دارای مدرک کارشناسی ارشد فناوری اطلاعات از دانشگاه مدیترانه شرقی قبرس.

هنوز هیچ دیدگاهی وجود ندارد.

اولین کسی باشید که برای “حواله ارزی به ترکیه و قبرس” دیدگاه می‌گذارید:

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کیفیت
قیمت
خدمت

دکمه بازگشت به بالا