فرودگاه قبرس شمالی

آشنایی با فرودگاه Ercan کشور قبرس شمالی

فرودگاه ارجان قبرس شمالیفرودگاه قبرس شمالی که نام آن ارجان بوده که به انگلیسی ERCAN  و تها فرودگاه غیرنظامی در قبرس شمالی است. فرودگاه بین المللی ارجان ERCAN در حدود 13 کیلومتری شرق شهر نیکوزیا پایتخت کشور قبرس واقع شده است. این فرودگاه توسط بریتانیا در جنگ جهانی دوم به عنوان یک فرودگاه نظامی، در طول حکومت استعماری جزیره ساخته شده است. پس از حمله ترکیه به قبرس، این جزیره توسط ارتش ترکیه اشغال شد و ااز آن زمان به بعد از فرودگاه ارجان به عنوان مهمترین فرودگاه غیرنظامی قبرس شمالی مورد استفاده قرار می گیرد. بنابراین تمام مسافران و دانشجویانی که قصد سفر به کشور قبرس شمالی را دارند باید بلیط خود را به مقصد فرودگاه ارجان ERCAN خریداری کنند. شما میتوانید با کلیک بر روی لینک ERCAN AIRPORT WEBSITE وارد سایت فرودگاه قبرس شوید.

فرودگاه جدید قبرس شمالی (ارتقاء فرودگاه ارجان قبرس شمالی)

فرودگاه-جدید-قبرس-شمالی

4 سال پیش ، قراردادهایی برای برنامه 5 ساله توسعه برای فرودگاه بین المللی ارکان قبرس شمالی (کد پرواز ECN) نزدیک به پایتخت قبرس لفکوزا (نیکوزیا) امضا شد. پروژه فرودگاه جدید قبرس شمالی قرار است در سال 2020 تکمیل شود.
اگر قصد تحصیل در قبرس را دارید، هم اکنون با ما تماس بگیرید.  موسسه حقوقی دادمهر عدالت نماینده رسمی دانشگاه های قبرس در کشور ایران میباشد. لطفا بابت اخذ پذیرش از دانشگاه های قبرس به افراد سودجو و فرصت طلب هیچگونه هزینه ای پرداخت نکنید. کلیه مراحل اخذ پذیرش شما با بیشترین میزان بورسیه، توسط ما در سریعترین زمان ممکن و بدون دریافت هیچ هزینه ای انجام خواهد شد.

محمدحسین مهرزاد صدقیانی

من محمدحسین مهرزاد صدقیانی هستم. مدیر عامل کارگزاری دانشگاه های قبرس در ایران و دارای مدرک کارشناسی ارشد فناوری اطلاعات از دانشگاه مدیترانه شرقی قبرس.

کیفیت

100%

قیمت

100%

خدمت

100%

توسط 01 کاربر

  • تصویر آواتار

    Sunny

    سلام
    وقت بخیر
    نظرتون در باره اقامت از طریق سرمایه گزاری بفرمایید ممنون

    آوریل 22, 2019

برای این آیتم یک بازخورد بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کیفیت
قیمت
خدمت

دکمه بازگشت به بالا