تحصیل ریاضی در قبرس

MATHEMATICS

تحصیل ریاضی در قبرسدکترای ریاضیات دانشگاه مدیترانه شرقی قبرس

دپارتمان رباضیات دانشکده علوم پایه و هنر دانشگاه مدیترانه شرقی EMU اقدام به ارائه رشته ریاضیات در مقطع دکترا برای دانشجویان و متقاضیان نموده است. این رشته برای دانشجویان علاقه مند به تحقیق آکادمیک ایجاد شده است هدف آن ایجاد انگیزه و تحرک در دانشجویان برای موفقیت در زمینه بین المللی می باشد. به همین منظور دانشکده ریاضبات دانشگاه قبرس قراردادهای فراوانی را در زمینه های تحقیقاتی با دانشکده های معتبر جهان به امضاء رسانده است. دروس ارائه شده در این رشته به گونه ای انعطاف پذیر طراحی شده اند که دانشجویان بتوانند آنها را بر علایق تحقیقاتی خود منطبق سازند.

اگر قصد تحصیل در قبرس را دارید، هم اکنون با ما تماس بگیرید.  موسسه حقوقی دادمهر عدالت نماینده رسمی دانشگاه های قبرس در کشور ایران میباشد. لطفا بابت اخذ پذیرش از دانشگاه های قبرس به افراد سودجو و فرصت طلب هیچگونه هزینه ای پرداخت نکنید. کلیه مراحل اخذ پذیرش شما با بیشترین میزان بورسیه، توسط ما در سریعترین زمان ممکن و بدون دریافت هیچ هزینه ای انجام خواهد شد.

محمدحسین مهرزاد صدقیانی

من محمدحسین مهرزاد صدقیانی هستم. مدیر عامل کارگزاری دانشگاه های قبرس در ایران و دارای مدرک کارشناسی ارشد فناوری اطلاعات از دانشگاه مدیترانه شرقی قبرس.

هنوز هیچ دیدگاهی وجود ندارد.

اولین کسی باشید که برای “تحصیل ریاضی در قبرس” دیدگاه می‌گذارید:

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کیفیت
قیمت
خدمت

دکمه بازگشت به بالا