بورسیه تحصیلی قبرس

 

کشور قبرس از جمله کشورهایی است که ایرانیان می توانند برای تحصیل در دانشگاه هایش از بورسیه تحصیلی قبرس استفاده کنند. اکثر دانشگاه های قبرس برای دانشجویان مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد بورسیه 50 درصدی و یا حتی بیشتر ارائه میدهند. این بورسیه تحصیلی دانشگاه قبرس به این علت داده میشود که ایران جزو کشورهای جهان سوم است و درواقع برای اخذ آن شرایط خاصی وجود ندارد و همه متقاضیان می توانند از آن استفاده کنند. علاوه بر این بورسیه 50 درصدی دانشگاه های این کشور بورسیه هایی تحت عناوین مختلف به دانشجویان ارائه میدهند که در این نوشته به بررسی آنها می پردازیم.

بورسیه تحصیلی قبرس

خیلی دوستانه می گویم، اگر قصد دریافت  بورسیه تحصیلی قبرس هستید، خیلی نگران نباشید، با هر شرایطی که هستید فقط با ما تماس بگیرید. ما نماینده رسمی دانشگاه های قبرس در ایران هستیم و می توانیم بیشترین میزان بورسیه را بدون دریافت هزینه برای شما دریافت کنیم.

بورسیه تحصیلی قبرس (دانشگاه CIU)

بورسیه تحصیلی قبرس در دانشگاه بین المللی قبرس CIU، جزو بهترین بورسیه های تحصیلی این کشور میباشد. همین امر باعث شده است دانشگاه CIU، یکی از مناسب ترین گزینه ها برای تحصیل باشد.


1- دانشگاه بین المللی قبرس به دانشجویان مقطع کارشناسی و همچنین رشته های داروسازی، پزشکی و دندانپزشکی، بورسیه 50 درصدی ارائه میدهد. یعنی تمام دانشجویانی که پذیرش می شوند، از بورسیه تحصیلی قبرس به میزان 50 درصد بهره مند می شوند.

2- دانشگاه بین المللی قبرس به دانشجویان مقطع کارشناسی و همچنین رشته داروسازی که معدل دیپلم یا پیش دانشگاهی آنها بالای 15 باشد، بورسیه 75 درصدی ارائه میدهد. 

لطفا دقت کنید بسیار دیده شده است که افراد سودجو برای اخذ بورسیه تحصیلی قبرس به میزان 75 درصد، از دانشجویان هزینه های اضافی دریافت می کنند. لطفا به افراد سودجو بابت بورسیه هزینه پرداخت نکنید. بورسیه حق شماست و نتیجه رزومه خود شماست. کارشناسان موسسه حقوقی دادمهر عدالت شما را در این راه یاری خواهند کرد.

3- بورسیه تحصیلی قبرس در دانشگاه بین المللی قبرس برای دانشجویان کارشناسی ارشد و دکترا برای دانشجویان ارائه میگردد. دانشجویان تحصیلات تکمیلی با حداقل معدل 15 از 20. میتوانند برای بورس تحصیلی اقدام کنند. براساس دستاوردهای دانشگاهی ، کمیته بورس تحصیلی می تواند حداکثر 50٪ بورسیه تحصیلی را به متقاضیان اعطا کند.

شرایط بورسیه دانشگاه بین المللی قبرس گاها تغییر میکند با استفاده از این لینک می توانید آخرین شرایط بورسیه تحصیلی قبرس در دانشگاه بین المللی قبرس را مشاهده کنید. کلیک کنید

بورسیه تحصیلی قبرس دانشگاه KSTU

بورسیه تحصیلی قبرس برای ورزشکاران

دانشگاه های قبرس برای ورزشکاران کمک های مالی برای شهریه دانشگاه و هزینه خوابگاه ارائه میدهند. شرایط اخذ بورسیه تحصیلی قبرس برای ورزشکاران ، توسط هیئت اجرایی هر دانشگاه تنظیم و به تصویب رسیده است.

بورسیه تحصیلی قبرس برای ورزشکارانبورسیه ورزشی قبرس به افرادی تعلق می گیرد که دارای رتبه اول در یک ورزش خاص در کشور خودش باشد. حال این رتبه اول میتواند بصورت انفرادی توسط خود فرد و یا توسط تیمی که متقاضی بورسیه در آن عضو بوده کسب شده باشد و یا اینکه فرد متقاضی عضو تیم ملی در یک ورزش خاص در کشور خود بوده باشد. چنین افرادی می توانند درخواست بورسیه کنند. البته این بورسیه زمانی به دانشجو تعلق می گیرد که دانشجو عضو یکی از تیم های ورزشی دانشگاه شود. این بورسیه معمولا شامل هزینه های تحصیل و خوابگاه دانشجو میباشد.

بورسیه تحصیلی قبرس در دانشگاه خاور نزدیک

دانشگاه خاور نزدیک  در ابتدای هر ترم بورس های تحصیلات تکمیلی (بورسیه مقطع کارشناسی ارشد و دکترا) به اکثر دانشجویان تحصیلات تکمیلی اعطا می کند. که به آنها فرصتی می دهد تا تحصیلات تکمیلی خود را در یک محیط بین المللی ادامه دهند. این بورسیه ها شامل بورسیه های 25 درصدی، 50 درصدی و 75 درصدی میباشند. البته باید گفت این بورسیه ها فقط برای دروس اصلی رشته ارائه شده و چنانچه دانشجو نیاز به گذراندن دوره کالج زبان انگلیسی در دانشگاه را داشته باشد این بورسیه اعمال نمیشود.

شرایط بورسیه تحصیلی قبرس برای مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه خاور نزدیک

1# – اعتبار بورسیه فقط به مدت دو سال میباشد و اگر مدت زمان تحصیل دانشجو بیشتر از دو سال به طول انجامد، شهریه طبق روال عادی برای باقی دوران تحصیل از او اخذ خواهد شد.

2# – بورسیه 75 درصدی دانشگاه به دانشجویی ارائه میشود که حداقل یک مقاله در نشریه دانشگاه خاور نزدیک و یا در یک نشریه دانشگاهی معتبر داشته باشد.

3#- بورسیه 90 درصدی و 100 درصدی دانشگاه خاور نزدیک به دانشجویانی اعطا میشود که در رزومه خود سه کنفرانس و حداقل یک مقاله در نشریه دانشگاه خاور نزدیک و یا در یک نشریه دانشگاهی معتبر داشته باشد.

شرایط بورسیه تحصیلی قبرس برای مقطع دکترا در دانشگاه خاور نزدیک

1#- اعتبار بورسیه تحصیلی دکترا در دانشگاه خاور نزدیک فقط به مدت چهار سال میباشد و اگر مدت زمان تحصیل دانشجو بیشتر از چهارسال به طول انجامد، شهریه طبق روال عادی برای باقی دوران تحصیل از او اخذ خواهد شد.

2# – بورسیه 75 درصدی دانشگاه به دانشجویی ارائه میشود که در رزومه خود سه کنفرانس و حداقل دو مقاله بین الملل که یکی از آنها باید در مجله ای باشد که تحت SSCI ، AHCI SCI یا SCI Expanded و دوم در ژورنال نمایه شده تحت WOS یا Scopus باشد.

3#- بورسیه 90 درصدی و 100 درصدی دانشگاه خاور نزدیک به دانشجویانی اعطا میشود که در رزومه خود شش کنفرانس و حداقل دو مقاله بین الملل که یکی از آنها باید در مجله ای باشد که تحت SSCI ، AHCI SCI یا SCI Expanded و دوم در ژورنال نمایه شده تحت WOS یا Scopus باشد.

شرایط بورسیه دانشگاه خاور نزدیک گاها تغییر میکند با استفاده از این لینک می توانید آخرین شرایط بورسیه تحصیلی قبرس در دانشگاه خاور نزدیک را مشاهده کنید. کلیک کنید

اگر قصد تحصیل در قبرس را دارید، هم اکنون با ما تماس بگیرید.  موسسه حقوقی دادمهر عدالت نماینده رسمی دانشگاه های قبرس در کشور ایران میباشد. لطفا بابت اخذ پذیرش از دانشگاه های قبرس به افراد سودجو و فرصت طلب هیچگونه هزینه ای پرداخت نکنید. کلیه مراحل اخذ پذیرش شما با بیشترین میزان بورسیه، توسط ما در سریعترین زمان ممکن و بدون دریافت هیچ هزینه ای انجام خواهد شد.

محمدحسین مهرزاد صدقیانی

من محمدحسین مهرزاد صدقیانی هستم. مدیر عامل کارگزاری دانشگاه های قبرس در ایران و دارای مدرک کارشناسی ارشد فناوری اطلاعات از دانشگاه مدیترانه شرقی قبرس.

کیفیت

100%

قیمت

100%

خدمت

100%

توسط 18 کاربر

  • تصویر آواتار

    جواد

    سلام من تازه دیپلم گرفتم و معدل دیپلم من 17 هست،. آیا امکان بورسیه تحصیلی در رشته پزشکی در قبرس جنوبی برام امکانش هست، ممنون میشم راهنماییم کنید

    اکتبر 26, 2023
  • تصویر آواتار

    هانی

    سلام خسته نباشید ببخشید من از واتساپ بهتون پیام دادم ولی دو روزه که جواب ندادید میشه یه پیگیری کنید

    سپتامبر 4, 2023
  • تصویر آواتار

    محمد

    سلام خسته نباشد من می‌خوام رشته داروسازی بخونم و معدل کتبی ام ۱۳,و معدل نهاییم ۱۷شده آیا میتونم بورسیه بگیرم

    جولای 5, 2023
  • تصویر آواتار

    اینور

    وقت بخیرکارشناسی ادبیات فارسی دارم میتونم ارشد بخونم.قبرس معدلم بالای 16

    ژوئن 13, 2023
  • تصویر آواتار

    سلاله

    سلام. من ۳۶ ساله هستم و فرزند ۹ ساله دارم. لیسانس عکاسی,و فوق لیسانس پژوهش هنر هر دو با معدل بالا . ولی کلا در زمینه ی ورزش کار کردم و یه سری دوره دیدم. میتونم برای رشته های مرتبط,با ورزش اقدام کنم ?

    می 22, 2023
  • تصویر آواتار

    soheil

    سلام
    من معدل دهم تا دوازدهم بالای 19 بوده
    یک مقاله داخلی دارم
    و یکی دوتا مقام استانی
    میخواستم بدونم آیا می‌توانم بورسیه کامل یا فول فاند برای پزشکی عمومی بگیرم یا خیر ؟
    ممنون بخاطر مطالب خوبتون

    فوریه 16, 2023
  • تصویر آواتار

    لیلا

    سلام وقت بخیر
    من ایسانس کشاورزی دانشگاه دولتی و فوق لیسانس مدیریت بازرگانی دانشگاه آزاد هستم .
    میتونم در قبرس دکترای روانشناسی ادامه تحصیل بدم؟

    ژانویه 24, 2023
  • تصویر آواتار

    فاطمه

    سلام وقتتون بخیر
    من معدلم 17 هستش در رشته مهندسی نفت و یک مقاله کنفرانسی هم در ایران دارم،
    آیا میتونم برای ارشد مهندسی انرژی یا مهندسی محیط زیست بخونم در دانشگاه قبرس؟
    و اگر نتونم، پیشنهاد شما برای ادامه تحصیل توی قبرس چیه؟

    دسامبر 27, 2022
  • تصویر آواتار

    P. M

    سلام خسته نباشید. من 16 سالمه و یازدهم تجربی هستم و معدل سال قبلم 17 و نود و هفت شد. می خواستم ببینم برای اینکه یال دیگه بتونم بورسیه بشم باید چه شرایطی داشته باشم و چه چیز هایی لازمه. ممنون میشم جواب بدید.

    نوامبر 22, 2022
  • تصویر آواتار

    اسما

    سلام من دانشجوی سال دوم مددکاری اجتماعی هستم با معدل الف. آیا دانشگاهای قبرس پذیرش این رشته را دارند؟

    ژوئن 20, 2022

برای این آیتم یک بازخورد بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کیفیت
قیمت
خدمت

دکمه بازگشت به بالا