کدام منطقه قبرس شمالی بهتر است؟

بهترین شهر قبرس شمالی برای زندگی

سواحل قبرس

اگر قصد خرید ملک در قبرس شمالی و یا قصد تحصیل در قبرس شمالی را دارید باید بدانید که هر منطقه از قبرس شمالی، مزایای خاص خود را دارد، بنابراین بهترین شهر قبرس شمالی برای زندگی ممکن است بر اساس معیارهای هر فرد متفاوت باشد .

بعضی از مناطق برای سرمایه گذاران که مایل به اجاره ملک خود در تعطیلات هستند بهتر است اما مناطق دیگر برای خریداران یا بازنشستگان مناسب ترهستند. برخی از آنها نزدیکتر به باشگاه گلف هستند، برخی دیگر به دانشگاه ها و یا مدارس نزدیک هستند و مناسب دانشجویان عزیز میباشند.

بسیار مهم است که شما از منطقه مناسب و همچنین ملک مناسب استفاده کنید و ما کارشناسان موسسه حقوقی دادمهر عدالت شما را یاری می کنیم تا از هدر رفتن زمان شما برای بازدید از مناطقی که با نیاز شما منطبق نیست جلوگیری کنیم. فقط یک تیم با تجربه می تواند شما را برای انتخاب بهترین شهر قبرس شمالی برای زندگی بطور صحیح راهنمایی کند.
قبرس شمالی به طورکلی به 7 منطقه، به شرح زیر تقسیم می شود.

پایتخت قبرس شمالی به نام لفکشا |  که در وسط قبرس قرار گرفته است (شمال نیکوزیا) با مجموعه گسترده ای از مغازه ها ، رستوران ها ، موزه ها و ویژگی های تاریخی و همچنین امکانات عالی پزشکی و مراکز پیاده روی. این شهر به علت قرارگیری درمرکز جزیره قبرس، دارای ساحل نبوده و برای افرادی مناسب است که علاقه زیادی به خرید و مکان های تاریخی دارند.
شهر توریستی گیرنه | شهر بندر توریستی ساحلی گیرنه، با بک گراند های کوبه ای عجیب ، بک گراند کوه خیره کننده ، رستوران های بندر ، قلعه قدیمی و مجموعه ای از امکانات توریستی ، آپارتمان ها و هتل های حاشیه ای ، به علاوه منطقه توریستی بلاپایس که برای افرادی مناسب است که عاشق استراحت در منطقه ای دنج با فضایی بسیار زیبا و دل انگیز هستند.
ساحل شمال شرقی گیرنه به سمت کارپاز |  از جمله ساحل لاک پشت ماسه ای ، منطقه Esentepe با کلوپ مشهور گلف و ساحل ، گاوهای صخره ای با کافه های جذاب و پیاده روی های تپه ای با دسترسی آسان به گیرنه از جمله مناطق جذاب کشور قبرس میباشد.
ساحل شمال غربی گیرنه با جوامع سابق دیرینه خود در لاپتا و آلسانکاک |
منطقه گوزل یورت | این شهر به علت قرارگیری دانشگاه لفکه در آن بسیار معروف شده است. این شهر دارای کلوب های گشت و گذار بسیاری میباشد.
شهر دانشگاهی فاماگوستا | شهر فاماگوستا یکی دیگر از شهرهای ساحلی قبرس شمالی میباشد که قدمت تاریخی بسیاری دارد. شهر فاماگوستا به دلیل قرارگیری دو دانشگاه معروف قبرس به نام های دانشگاه مدیترانه شرقی و دانشگاه آداکنت قبرس به شهری دانشگاهی تبدیل شده است. خرید خانه در قبرس شمالی در این منطقه برای افرادی مناسب است که قصد تحصیل در دانشگاه های قبرس را دارند.
منطقه زیبای کارپاز | شبه جزیره وحشی معروف کارپاز (Karpas) با منظره وحشی و نفس گیر خود از کوه ها و ساحل ، الاغ وحشی و کیلومترها سواحل شنی، یکی از مناطق نسبتا بکر جزیره زیبای قبرس است که مناسب افرادی است که مناطق بکر را دوست دارند. الاغ های معروف قبرس در این منطقه زندگی میکنند.

اما این را در نظر داشته باشید که برخی از مناطق قبرس بسیار پر رونق تر هستند که در این خصوص بهتر است با کارشناسان موسسه حقوقی دادمهر عدالت مشور کنید تا بهترین انتخاب را داشته باشید.

محمدحسین مهرزاد صدقیانی

من محمدحسین مهرزاد صدقیانی هستم. مدیر عامل کارگزاری دانشگاه های قبرس در ایران و دارای مدرک کارشناسی ارشد فناوری اطلاعات از دانشگاه مدیترانه شرقی قبرس.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا