مشکلات خرید ملک در قبرس

مشکلات خرید ملک در قبرس شمالی

خرید ملک در هر کشوری مشکلات مخصوص به خود را دارد. در این مطلب قصد داریم مشکلات خرید ملک در قبرس شمالی را بصورت کامل و دقیق مورد بررسی قرار دهیم. خواندن این مطلب را به تمام افرادی که قصد خرید ملک در قبرس شمالی را دارند توصیه می کنیم.

یکی از مهم ترین مشکلات خرید ملک در قبرس

یکی از مهم ترین مشکلات خرید ملک در قبرس وجود سندهای مختلف در این کشور میباشد. اگر راجع به آن اطلاعاتی ندارید توصیه میکنم مطلب مربوط به انواع سندها در قبرس شمالی را مطالعه کنید. بطور خلاصه باید گفت، بهترین نوع سند در قبرس شمالی سند ترک میباشد. اگر قصد خرید ملک در قبرس شمالی را دارید حتما به سند آنها دقت کنید. سند ترک بسیار معتبر بوده و در سطح بین الملل کامل قانونی و شناخته شده میباشد. اگر در این مورد اطلاعات کافی ندارید، وکلای موسسه حقوقی دادمهر عدالت، در تمام مراحل خرید ملک در قبرس شمالی همراه شما خواهند بود.

یک دیگر از مشکلات خرید ملک در قبرس (کمیسیون پنهان)

یکی از اصلی ترین مشکلات خرید خانه در قبرس وجد کمیسیون هایی است که شما به هیچ عنوان از آنها اطلاعی ندارید. کمیسیون های پنهان مذاکره بین یک نماینده یا واسطه و فروشنده مسلماً بزرگترین ایراد در هنگام خرید ملک در قبرس هستند. چنین کمیسیون ها می توانند از 5٪ تا 50٪ قیمت اصلی ملک یا بیشتر متغیر باشند. شما میتوانید به وسیله وکلای مجرب موسسه حقوقی دادمهر عدالت اقدام به خرید ملک کنید. در اینصورت ملک خود را کاملا بصورت مستقیم و بدون واسطه خریده اید و تنها بایستی هزینه کمی بابت حق الوکاله پرداخت کنید. هزینه حق الوکاله وکیل بسیار کمتر از کمیسیون واسطه ها میباشد.

پرداخت هزینه رزرو بدون دریافت رسید

معمولا رایج است که، بایستی ملکی که قصد خرید آن در قبرس شمالی را دارید بایستی رزرو کنید. گاها افراد برای رزرو ملک مورد نظر خود در قبرس هیچگونه رسیدی را دریافت نمیکنند. بهتر است هرگونه پرداختی که انجام میدهید، از وکیل خود رسید معتبر دریافت کنید.

ذکر تمامی نکات در قرارداد خرید ملک در قبرس

قراردادی که برای خرید ملک در قبرس منعقد می کنید. بایستی تمامی موارد و قول و قرارها از جمله (شرایط پرداخت همانطوری که درباره آن صحبت شده بود، وسایلی که قرار است به همراه ملک تحویل داده شود و … ) باشد. بنابراین در هنگام عقد قرارداد برای خرید ملک در قبرس، دقت عمل لازم را داشته باشید و حتما با وکیل خود مشورت کنید.

در صورت در نظر گرفتن مشکلات فوق می توان از بسیاری از مشکلات احتمالی هنگام خرید ملک در قبرس جلوگیری کرد. مهمتر از همه ، دریافت مشاوره حقوقی مستقل از یک وکیل صالح بسیار توصیه میشود. یک وکیل خوب باید تعهد  کند که از حقوق خریداران در مورد مشکلات موجود در این لیست و سایر مشکلات احتمالی جلوگیری کند.

اگر قصد تحصیل در قبرس را دارید، هم اکنون با ما تماس بگیرید.  موسسه حقوقی دادمهر عدالت نماینده رسمی دانشگاه های قبرس در کشور ایران میباشد. لطفا بابت اخذ پذیرش از دانشگاه های قبرس به افراد سودجو و فرصت طلب هیچگونه هزینه ای پرداخت نکنید. کلیه مراحل اخذ پذیرش شما با بیشترین میزان بورسیه، توسط ما در سریعترین زمان ممکن و بدون دریافت هیچ هزینه ای انجام خواهد شد.

محمدحسین مهرزاد صدقیانی

من محمدحسین مهرزاد صدقیانی هستم. مدیر عامل کارگزاری دانشگاه های قبرس در ایران و دارای مدرک کارشناسی ارشد فناوری اطلاعات از دانشگاه مدیترانه شرقی قبرس.

هنوز هیچ دیدگاهی وجود ندارد.

اولین کسی باشید که برای “مشکلات خرید ملک در قبرس” دیدگاه می‌گذارید;

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کیفیت
قیمت
خدمت

دکمه بازگشت به بالا