تاییدیه YOK دانشگاه بین المللی قبرس CIU

آیا دانشگاه بین المللی قبرس موردتایید وزارت علوم ترکیه YOK میباشد؟

تاییدیه yok دانشگاه CIU

چند وقتی است که خبری در بین دانشجویان دانشگاه بین المللی قبرس CIU در حال پخش شدن است، مبنی بر اینکه این دانشگاه تاییدیه YOK ترکیه را ندارد و بنابراین مدارک فارغ التحصیلان این دانشگاه در پایان تحصیل، هیچکونه اعتباری نخواهد داشت. برای اینکه خیال شما را راحت کنیم باید اعلام کرد که این یک خبر کذب و دروع است. در ادامه به بررسی تاییدیه های این دانشگاه و علت پخش این شایعه خواهیم پرداخت.
دوستان عزیزم تاییدیه YOKترکیه حداقل تاییدیه ای است که یک دانشگاه در کشور قبرس و ترکیه بایستی داشته باشد. در وافع رتبه پایین ترین دانشگاه قبرس نیر تاییدیه YOK را دارد. اصلا خیالتان را راحت کنم مجوز تاسیس تمام رشته های دانشگاه های قبرس را سازمان YOK ترکیه صادر میکند. در واقع YOK وزارت علوم ترکیه میباشد. در تصویر زیر که در واقع سایت YOK را نشان میدهد این مورد کاملا مشهود است. برای اطمینان بیشتر شما لینک این صفحه از سایت وزارت علوم ترکیه را برای شما قرار میدهیم.
سایت وزارت علوم ترکیهکلیک کنید
سایت yok ترکیه
پس اگر قصد تحصیل دندانپزشکی در قبرس را دارید، باید بگویم که تمام دانشگاه های قبرس مورد تایید وزارت علوم ترکیه میباشند. وقتی گفته میشود دانشگاهی در قبرس مورد تایید YOk نیست دقیقا مانند این است که بگوئیم فلان دانشگاه در ایران مورد تایید وزارت علوم ایران نیست. به نظر شما آیا چنین چیزی ممکن است؟ 

محمدحسین مهرزاد صدقیانی

من محمدحسین مهرزاد صدقیانی هستم. مدیر عامل کارگزاری دانشگاه های قبرس در ایران و دارای مدرک کارشناسی ارشد فناوری اطلاعات از دانشگاه مدیترانه شرقی قبرس.

‫2 دیدگاه ها

  1. من شهروند هلند هستم ، آیا بورسیه دانشگاه دندانپزشکی برای من تعلق می گیرد ؟
    دوم بعد از گرفتن مدرک کدام کشور ها اجازه کار یا ادامه تحصیل دارم بدون امتحان؟ .سپاس و خسته نباشید

    1. سلام Iliya zaman عزیز:
      اگر معدل شما بالای 19باشد بورسیه در رشته دندانپزشکی برای شماتعلق میگیرد.
      در اتحادیه اروپا کانادا امرکیه ترکیه امکان کار و تحصیل وجود دارد.
      موفق باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا