تحصیل موسیقی در قبرس

آشنایی با رشته های دانشگاه موسیقی قبرس

زمانی که صحبت از دانشگاه موسیقی قبرس میشود نام دانشگاه آرکین قبرس در ذهن نقش میبندد. دانشگاه آرکین قبرس که اینجانب کارگزار رسمی آن هستم، تنها دانشگاهی است که علاقه مندان به تحصیل موسیقی در قبرس میتوانند آن را انتخاب کنند. دانشگاه آرکین آروکاد قبرس بصورت تخصصی بر روی رشته های هنری تمرکز کرده است. در ادامه فیلمی از این دانشگاه را مشاهده میکنیم و سپس به جزئیات رشته موسیقی در این دانشگاه میپردازیم. رشته موسیقی یکی از رشته های دپارتمان هنر و طراحی صدا میباشد.

تحصیل در دانشگاه موسیقی قبرس

دانشجویان رشته موسیقی در قبرس دوره های مشترک بسیاری را با دپارتمان رقص معاصر دانشکده  می گذرانند، پروژه هایی را با هم تولید می کنند و با دانشجویان رشته های مختلف هنری در دانشکده های دیگر در دروس انتخابی کار می کنند.دانشگاه آرکین آروکاد قبرس شرایط بسیار خوبی را برای متقاضیان تحصیل موسیقی در قبرس فراهم کرده است. دانشجویان این دانشگاه برای تحصیل در مقطع کارشناسی رشته موسیقی میتوانند از بورسیه 50 درصدی استفاده کنند. در جدول زیر شهریه رشته موسیقی در قبرس را مشاهده میکنید.

شهریه سالانه دانشگاه موسیقی قبرس
نام رشتهشهریه با بورسیه 50 درصد
رشته هنرها و طراحی موسیقی3250 یورو

بازار کار فارغ التحصیلان رشته طراحی صدا

در روزهای اولیه تولید فیلم، طراحی صدا وجود نداشت و در عوض موسیقی زنده برای همراهی با فیلم های صامت پخش میشد. امروزه طراحان صدا یا همان موسیقی در استودیوهای پیشرفته دیجیتالی که امکان ویرایش و دستکاری قدرتمند فایل های صوتی را دارند کار میکنند. استودیوهای پیشرفته دیجیتالی امکانات بی نظیری دارند از جمله افزایش حجم صداها بدون هیچگونه نویز، فشرده سازی حجم صداها، یکسان کردن صداها به منظور شفاف سازی صدا، ایجاد جلوه های صوتی جدید برای استفاده در انیمیشن ها. در ادامه فیلمی جذاب در مورد بازار کار رشته موسیقی مشاهده میکنید.

فارغ التحصیلان دانشگاه موسیقی قبرس می توانند در جشنواره ها و مسابقات شرکت کنند و با آثار اصلی خود گروه های موسیقی مستقل را تأسیس کنند. آنها می توانند آهنگ ها و طرح های صوتی برای نمایش ها، افتتاحیه ها، تبلیغات، نمایشگاه ها، تولیدات تئاتری، موزیکال، فیلم، کلیپ های ویدئویی، تبلیغات و کمپین های تبلیغاتی تولید کنند. آنها می توانند به عنوان مربی، طراح صدا، آهنگساز یا تکنسین صدا در شرکت های رقص و تئاتر خصوصی و دولتی، کانال های تلویزیونی و همچنین در بخش های تبلیغات و بازاریابی کار کنند. بنابرین تحصیل موسیقی در قبرس فرصت های خوبی را برای شما فراهم خواهد کرد.

محمدحسین مهرزاد صدقیانی

من محمدحسین مهرزاد صدقیانی هستم. مدیر عامل کارگزاری دانشگاه های قبرس در ایران و دارای مدرک کارشناسی ارشد فناوری اطلاعات از دانشگاه مدیترانه شرقی قبرس.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا