تحصیل روابط بین الملل در قبرس

International Relations

تحصیل روابط بین الملل در قبرسرشته روابط بین الملل دانشگاه قبرس

دپارتمان علوم سیاسی دانشکده اقتصاد و تجارت دانشگاه مدیترانه شرقی قبرس اقدام به برگزاری رشته روابط بین الممل در مقطع دکترا نموده است. دکترای روابط بین الملل قبرس فرصتی را ایجاد کرده است که علاقه مندان به علم سیاست در سطح بین الملل به رشد و شکوفایی دست یابند.

دکتری روابط بین الملل در دانشگاه قبرس یکی از شاخه های علوم سیاسی میباشد که شامل دروسی از جمله سیاست خارجی و ارتباطات بین المللی میباشد. بعد از وقوع جنگ جهاني دوم و ایجاد تغییرات بزرگ و اساسی در روابط بین کشورها ، رشته دانشگاهی روابط بین الملل به عنوان رشته ای مستقل علمي پديد آمد و با سرعت زیادی در سراسر جهان گسترش پیدا کرد و به خاطر تخصصی بودن، این علم تبدیل به یک علم دانشگاهی گشته و به عنوان رشته دانشگاهی در اکثر دانشگاه های جهان تدریس شد.

 

اگر قصد تحصیل در قبرس را دارید، هم اکنون با ما تماس بگیرید.  موسسه حقوقی دادمهر عدالت نماینده رسمی دانشگاه های قبرس در کشور ایران میباشد. لطفا بابت اخذ پذیرش از دانشگاه های قبرس به افراد سودجو و فرصت طلب هیچگونه هزینه ای پرداخت نکنید. کلیه مراحل اخذ پذیرش شما با بیشترین میزان بورسیه، توسط ما در سریعترین زمان ممکن و بدون دریافت هیچ هزینه ای انجام خواهد شد.

محمدحسین مهرزاد صدقیانی

من محمدحسین مهرزاد صدقیانی هستم. مدیر عامل کارگزاری دانشگاه های قبرس در ایران و دارای مدرک کارشناسی ارشد فناوری اطلاعات از دانشگاه مدیترانه شرقی قبرس.

هنوز هیچ دیدگاهی وجود ندارد.

اولین کسی باشید که برای “تحصیل روابط بین الملل در قبرس” دیدگاه می‌گذارید;

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کیفیت
قیمت
خدمت

دکمه بازگشت به بالا