بورسیه فول فاند بدون مدرک زبان

بورسیه فول فاند بدون مدرک زبان

بورسیه فول فاند بدون مدرک زبان ؛ آیا واقعاً ممکن است؟

رسیدن به بورسیه فول فاند بدون مدرک زبان، تا حد زیادی به یک رویا شباهت دارد. بورسیه فول فاند به خودی خود، مانند گنجی گرانبهاست. از سوی دیگر دستیابی به آن بدون مدرک زبان، به یافتن این گنج بدون حتی کندن یک متر خاک شباهت دارد! زیرا اساساً دستیابی به چنین فرصت گرانبها و رویایی، به هیچ عنوان کار ساده‌ای نیست و شرایط سختی دارد. اما ما در این یادداشت به شما کمک می‌کنیم تا بدون هیچ زحمت و شرایط سختی به گنج خود دست یابید. برای یافتن مسیر مستقیم به بورسیه فول فاند بدون مدرک زبان تا انتها با ما همراه باشید.

بورسیه فول فاند
بورسیه حتی اگر به صورت فول فاند هم نباشد قطعاً فرصت خوبی برای پیشرفت سریع‌تر است!

چرا بورسیه فول فاند بدون مدرک زبان جذاب است؟

اگر خیلی درگیر با موضوعات مهاجرتی و تحصیل در خارج نباشید، شاید به‌خوبی ارزش بالای بورسیه فول فاند را درک نکرده باشید. بورسیه از اساس، حمایتی مالی است که توسط دانشگاه، مؤسسات آموزشی، دولت‌ها یا حتی شرکت‌های تجاری از دانشجویان به عمل می‌آید. هر کدام از موارد فوق، از جمله دولت‌ها یا شرکت‌ها، انتخاب می‌کنند که به دانشجو، مادامی که مشغول به تحصیل باشد، هزینه‌ای را در قالب مستمری بپردازند. اما آیا بورسیه فول فاند نوع خاصی از بورسیه است؟ بدیهی است که جواب مثبت است.

بورسیه فول فاند، شکلی از آن است که تمام هزینه تحصیل و زندگی دانشجو به صورت تمام کمال پرداخت می‌شود. یعنی به عنوان مثال دانشگاه یا دولت، کل هزینه دانشگاه و هزینه‌های زندگی دانشجو را محاسبه کرده و آن را در قالب مستمری به او می‌پردازد. از این تعریف می‌توان نتیجه گرفت دستیابی به بورسیه فول فاند، به معنی زندگی و تحصیل در خارج به صورت رایگان است! زیرا دانشجو مابه‌ازای تمام هزینه‌های خود را دریافت می‌کند. اکنون قطعاً بهتر می‌دانید که چرا آن را یک گنج نامیدیم!

بورسیه 100 درصدی
با بورسیه فول فاند عملاً تا هنگام فارغ‌التحصیلی مخارج شما صفر خواهد بود

آیا دستیابی به آن سخت است؟

هر جا گنجی وجود دارد، رنجی هم در مسیر است! ما در حال سخن گفتن از یک فرصت بسیار رویایی هستیم. تمام دانشجویان آرزوی دستیابی به آن را دارند. وقتی تعداد بسیار زیادی از افراد متقاضی فرصتی باشند، بدیهی است که رقابت بر سر آن شدید است. بر همین اساس معمولاً دولت‌ها، دانشگاه‌ها و در مجموع ارائه‌دهندگان بورسیه، شرایط و معیارهای سختی برای اعطای آن در نظر می‌گیرند. مقصود از شرایط سخت چیست؟

مقصود از شرایط سخت دریافت بورسیه فول فاند بدون مدرک زبان، معیارهای علمی پیچیده و سطح بالایی است که اعطاکنندگان آن در نظر می‌گیرند. به عنوان مثال ممکن است یک دانشگاه یکی از شروط اعطای بورسیه را معدل حداقل 19 متقاضی اعلام کند! یا شاید یکی دیگر از آن‌ها  نمره‌ی بالای 7.5 یا 8 در آزمون آیلتس را به عنوان یکی از شروط پذیرش اعلام کند. در مجموع شروط اعلامی به نحوی هستند که با سخت‌تر کردن شرایط، عملاً بخش زیادی از متقاضیان را از میدان به در می‌کنند. معمولاً معیارهایی که برای اعطای بورسیه فول فاند اعلام می‌شوند، یک مورد یا بعضاً چند مورد از موارد زیر است.

معیارهایی رایج برای اعطای بورسیه

  • معدل بالا

رایج‌ترین معیار، بهره‌مندی متقاضی از معدلی بالا در آخرین مقطع تحصیلی است. به عنوان مثال ممکن است برای متقاضیان بورسیه کارشناسی ارشد، داشتن معدل کل بالا 19 در دوره کارشناسی الزامی باشد. اینکه کف معدل اعلامی دقیقاً چه میزان باشد، کاملاً به اراده بورسیه‌کنندگان بستگی دارد.

  • رتبه یا درصدهای بالا در یک آزمون خاص

در سطح دنیا آزمون‌های مختلفی برای تعیین سطح علمی متقاضیان برگزار می‌شود که ممکن است نتیجه آن‌ها در دریافت بورسیه فول فاند مؤثر باشد. آزمون تومر، آزمون یوس، آزمون (GRE) و آزمون (GMAT) از جمله این موارد هستند. ممکن است نهاد ارائه‌دهنده بورسیه اعلام کند که بورسیه اعطایی تنها شامل حال متقاضیانی می‌شود که 90 درصد نمره را در یکی از آزمون‌های فوق کسب کرده باشند!

  • بسندگی و مهارت در زبان خارجی

یکی دیگر از معیارهای رایج و پرتکرار، که اتفاقاً برای بسیاری متقاضیان سخت است، نمره بالا در آزمون زبان است. بسته به اینکه دانشگاه مقصد چه کشوری باشد، ممکن است زبان‌های مختلفی تعیین شود. در یک بورسیه شاید به مدرک معتبر زبان انگلیسی، در دیگری مدرک معتبر زبان فرانسوی و در یکی دیگر به مدرک زبان ترکی نیاز داشته باشید! این معیار همیشه آنچنان برای متقاضیان سخت است که بعضاً حتی با وجود داشتن سطح علمی و معدل بالاَ، بخاطر نداشتن مدرک زبان به بورسیه فول فاند دست نمی‌یابند. حال بهتر می‌توانید توضیحات ابتدایی ما در مورد بورسیه فول فاند بدون مدرک زبان را درک کنید.

  • برخی دیگر از شروط

در کنار شروط فوق، ممکن است برخی دیگر از شرایط و معیارهای جانبی بسته به وضعیت بورسیه فول فاند بدون مدرک زبان، در نظر گرفته شوند. از جمله می‌توان به شرط سنی، شرط نداشتن گپ تحصیلی، شرط مناسب بودن انگیزه‌نامه و شرط موفقیت در مسابقات و المپیادهای علمی خاص اشاره کرد. گاهاً صرفاً برخی از این شروط و گاهی هم شاید حتی کل این شروط به عنوان معیار در نظر گرفته شوند!

دانشگاه مدیترانه شرقی قبرس
دانشگاه‌های قبرس شمالی ضمن اینکه سطح علمی بالایی دارند، بورسیه فول فاند بدون مدرک زبان هم ارائه می‌کنند

بورسیه فول فاند بدون مدرک زبان؛ فرصتی طلایی و در دسترس است!

حال با وجود اطلاع از توضیحات فوق، می‌توانید درک کنید بورسیه فول فاند بدون مدرک زبان تا چه حد ارزشمند است. برای اخذ این نوع از بورسیه توانایی و مهارت شما در زبان خارجی ملاک و معیار نیست. پس اینکه مدرک زبان معتبری ندارید، قرار نیست به مانعی برای دستیابی شما به بورسیه تبدیل شود. حال موضوع این است که کجا و چگونه می‌توانید به آن دست یابید.

قبرس شمالی؛ کشوری با بورسیه فول فاند بدون مدرک زبان

بهترین و جذاب‌ترین گزینه برای دستیابی به بورسیه 100 درصدی قبرس است. دانشگاه‌های این کشور بورسیه‌های متعددی اعطا می‌کنند که بورسیه فول فاند بدون مدرک زبان نیز یکی از آن‌هاست. شما می‌توانید بدون داشتن مدرک زبان نیز به یک بورسیه فول فاند دست یابید و خیال خود را در مورد تمام مخارج و هزینه‌های تحصیل راحت کنید. دانشگاه‌های قبرس شمالی ضمن اینکه سطح علمی و اعتبار بالایی دارند، با این دست از بورسیه‌ها می‌توانند تحصیل در قبرس شمالی را بیش از پیش رویایی سازند. برای کسب اطلاع در مورد شرایط و فرصت‌های موجود می‌توانید به طور مستقیم با ما در ارتباط باشید. ما مسیر دستیابی شما به این رویا را، کوتاه می‌کنیم.

اگر قصد تحصیل در قبرس را دارید، هم اکنون با ما تماس بگیرید.  موسسه حقوقی دادمهر عدالت نماینده رسمی دانشگاه های قبرس در کشور ایران میباشد. لطفا بابت اخذ پذیرش از دانشگاه های قبرس به افراد سودجو و فرصت طلب هیچگونه هزینه ای پرداخت نکنید. کلیه مراحل اخذ پذیرش شما با بیشترین میزان بورسیه، توسط ما در سریعترین زمان ممکن و بدون دریافت هیچ هزینه ای انجام خواهد شد.

محمدحسین مهرزاد صدقیانی

من محمدحسین مهرزاد صدقیانی هستم. مدیر عامل کارگزاری دانشگاه های قبرس در ایران و دارای مدرک کارشناسی ارشد فناوری اطلاعات از دانشگاه مدیترانه شرقی قبرس.

هنوز هیچ دیدگاهی وجود ندارد.

اولین کسی باشید که برای “بورسیه فول فاند بدون مدرک زبان” دیدگاه می‌گذارید;

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کیفیت
قیمت
خدمت

دکمه بازگشت به بالا