تحصیل مهندسی کامپیوتر در قبرس

Computer Engineering

تحصیل مهندسی کامپیوتر در قبرستحصیل در قبرس در رشته کارشناسی مهندسی کامپیوتر – رشته کارشناسی مهندسی کامپیوتر در دانشگاه مدیترانه شرقی قبرس ، از جمله رشته هایی است که طرفداران زیادی دارد. و تعداد زیادی از متقاضیان تحصیل در قبرس این رشته را برای تحصیل انتخاب می کنند. این رشته در مقطع کارشناسی در قالب برنامه چهار ساله ، همراه با دوره های پایه در زمینه نرم افزار های کامپیوتری، سخت افزار و شبکه های کامپیوتری، نرم افزارهای مهندسی کامپیوتر و ارائه دروس انتخابی متعدد از جمله ریاضیات، فیزیک، انگلیسی، اقتصاد، کسب و کار و علوم اجتماعی برای ارائه به دانش آموزان به منظور یادگیری غنی و عمیق وکسب تجربه در زمینه های متعدد ارائه شده است. برنامه آموزشی رشته مهندسی کامپیوتر قبرس در دانشگاه مدیترانه شرقی به طور منظم به روز شده و با توجه به استانداردهای بین المللی طراحی شده است. هدف اصلی این رشته، آشنا نمودن هرچه بیشتر دانش آموزان با پیشرفت های حوزه مهندسی کامپیوتر و در عین حال تقویت مهارت های یادگیری برای زندگی می باشد. همچنین، پرورش متخصصان سخت افزارها و نرم افزارهای کامپیوتری که دارای دانش عمیق در سیستم های کامپیوتری، سخت افزار و نرم افزار و کسانی که می توانند دانش تئوری خود را با ساخت طرح های جدید به کار اندازند می باشد. برای دستیابی به این هدف دانشکده مهندسی کامپیوتر دانشگاه EMU مجهز به پیشرفته ترین تکنولوژی روز دنیا و سیستم های پیشرفته کامپیوتری مجهز به اینترنت پرسرعت 100 مگابیت می باشد. به منظور اخذ مشاوره در مورد این رشته و دریافت پذیرش با مشاوران ما در ارتباط بگیرید.

مدارک مورد نیاز برای رشته کارشناسی مهندسی کامپیوتر قبرس

1– ریزنمرات دیپلم

2- مدرک دیپلم

3- صفحه اول پاسپوت

4- عکس پرسنلی

تنها ارسال تصاویر مدارک از طریق شماره تلگرام کافی است.

اگر قصد تحصیل در قبرس را دارید، هم اکنون با ما تماس بگیرید.  موسسه حقوقی دادمهر عدالت نماینده رسمی دانشگاه های قبرس در کشور ایران میباشد. لطفا بابت اخذ پذیرش از دانشگاه های قبرس به افراد سودجو و فرصت طلب هیچگونه هزینه ای پرداخت نکنید. کلیه مراحل اخذ پذیرش شما با بیشترین میزان بورسیه، توسط ما در سریعترین زمان ممکن و بدون دریافت هیچ هزینه ای انجام خواهد شد.

محمدحسین مهرزاد صدقیانی

من محمدحسین مهرزاد صدقیانی هستم. مدیر عامل کارگزاری دانشگاه های قبرس در ایران و دارای مدرک کارشناسی ارشد فناوری اطلاعات از دانشگاه مدیترانه شرقی قبرس.

هنوز هیچ دیدگاهی وجود ندارد.

اولین کسی باشید که برای “تحصیل مهندسی کامپیوتر در قبرس” دیدگاه می‌گذارید;

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کیفیت
قیمت
خدمت

دکمه بازگشت به بالا