تحصیل بانکداری و امور بیمه در قبرس

Banking and Insurance

بانکداری و امور بیمه در قبرسرشته کارشناسی بانکداری و امور بیمه

رشته کارشناسی بانکداری و بیمه دانشگاه قبرس از جمله انتخاب های متقاضیان تحصیل در قبرس میباشد. دانشگاه مدیترانه شرقی قبرس در قبال این رشته به طور کامل متعهد به پرورش دانشجویان لایق و واجد شرایط است که دارای اطلاعات نظری و عملی عالی در بخش مالی هستند. افزایش رقابت در بازارهای جهانی الزاما نیاز به جذب متخصصان مسلط به مهارت های تفکر تحلیلی و ارزش های اخلاقی را افزایش داده است. در این راستا، رشته کارشناسی بانکداری و امور بیمه قبرس تاکید ویژه ای بر پرورش دانشجویان حرفه ای که تسلط کامل به اطلاعات در مورد بیمه و همچنین بانکداری و مالی داشته باشند، دارد،  که  مسلط به مهارت های پیشرفته کامپیوتری و تسلط خوب به انگلیسی هستند. با چنین مهارت ها و مدارک تحصیلی، فارغ التحصیلان رشته بانکداری و امور بیمه قبرس، فرصت های شغلی زیادی را به عنوان متخصص بیمه و امور مالی در سازمان های ملی و بین المللی دنبال خواهند کرد.

آموزش رشته بانکداری و امور مالی قبرس

  • فارغ التحصیلان رشته بانکداری و امور مالی قبرس قادر هستند دانش نظری خود را به عمل تبدیل کنند.
  • دانشجویان در طول تحصیل با تکنولوژی های بانکی و مالی که به سرعت در حال پیشرفت و توسعه است آشنا میشوند.
  • دانشجویان ما میتوانند بعد از فارغ التحصیلی، به راحتی در مشاغل بین المللی شرکت های بانکی و مالی شرکت کنند و در یک زمان بسیار کوتاه ارتقاء قابل توجهی پیدا کنند.
  • موفقیت فارغ التحصیلان ما در زندگی حرفه ای آنها در ترکیه و سایر کشورها، شواهدی روشن از سطح آموزش و پرورش ما است.
  • دپارتمان بانکداری و امور مالی دانشگاه قبرس دارای امکانات مدرن آموزشی شامل یک آزمایشگاه کامپیوتری با قابلیت اتصال به اینترنت فوق پرسرعت و یک ترمینال روتر است که هر فرصتی برای دانشجویان برای پیروی از آخرین تحولات در بازارهای سرمایه و بخش مالی در سراسر جهان را فراهم می کند.
  • علاوه بر این، در پایان سال سوم تحصیل ، دانشجویان در یک موسسه مالی کارآموزی می کنند. این تمرین عملی دانشجویان را در ارتباط بین آموزش علمی و کاربرد آن در کسب و کار فراهم می کند.

فرصت های شغلی برای فارغ التحصیلان رشته بانکداری و امور مالی قبرس

همه ساله بسیاری از متقاضیان تحصیل در قبرس رشته بانکداری و امور مالی دانشگاه قبرس را برای تحصیل انتخاب میکنند. زیرا فارغ التحصیلان رشته بانکداری و امور مالی قبرس ، فرصت های شغلی عالی در بخش مالی و همچنین در بخش های دیگر دارند. دانش گسترده در زمینه مالی، مهارت های رایانه ای و تسلط کامل و قوی به زبان انگلیسی، فارغ التحصیلان رشته بانکداری و امور مالی دانشگاه قبرس را برای کسب و کار در بخش خصوصی و دولتی جذاب می کند. برخی از شغل ها و کسب و کارهایی که فارغ التحصیلان ما در آن استخدام شده اند عبارتند از بانک ها، شرکت های مالی، بورس اوراق بهادار، دفاتر حسابداری، شرکت های بیمه، شرکت های مشاوره ای، موقعیت های اداری در بخش مالی و دانشگاه ها.

اگر قصد تحصیل در قبرس را دارید، هم اکنون با ما تماس بگیرید.  موسسه حقوقی دادمهر عدالت نماینده رسمی دانشگاه های قبرس در کشور ایران میباشد. لطفا بابت اخذ پذیرش از دانشگاه های قبرس به افراد سودجو و فرصت طلب هیچگونه هزینه ای پرداخت نکنید. کلیه مراحل اخذ پذیرش شما با بیشترین میزان بورسیه، توسط ما در سریعترین زمان ممکن و بدون دریافت هیچ هزینه ای انجام خواهد شد.

محمدحسین مهرزاد صدقیانی

من محمدحسین مهرزاد صدقیانی هستم. مدیر عامل کارگزاری دانشگاه های قبرس در ایران و دارای مدرک کارشناسی ارشد فناوری اطلاعات از دانشگاه مدیترانه شرقی قبرس.

هنوز هیچ دیدگاهی وجود ندارد.

اولین کسی باشید که برای “تحصیل بانکداری و امور بیمه در قبرس” دیدگاه می‌گذارید;

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کیفیت
قیمت
خدمت

دکمه بازگشت به بالا