تحصیل مدیریت بازرگانی در قبرس

Business Administration

تحصیل مدیریت بازرگانی در قبرسدوره کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی در قبرس (با پایان نامه)

گروه آموزشی بازرگانی، دانشکده تجارت و اقتصاد

گذراندن دوره تحصیلات تکمیلی دانشگاه مدیترانه شرقی در مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی، حدودا یک تا دوسال زمان می برد. آموزش این مقطع به زبان انگلیسی انجام می شود و بعد از ارائه پایان نامه مدرک M.B.A. به فارغ التحصیلان خود اعطا می شود.

برنامه های دوره کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی

تمام فارغ التحصیلان دانشگاهی در هر رشته ای می توانند در برنامه های دوره کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی (MBA) و مدیریت بازاریابی(M.Sc.) این دانشگاه شرکت کنند. دوره MBA به طور کلاسیک سه ترم یا معمولا به دلیل پایان نامه کمی بیشتر طول می کشد. دوره کارشناسی ارشد بازاریابی هم با احتساب پایان نامه، کمی بیشتر از دو ترم زمان می برد. با توجه به پیش زمینه شما، ممکن است پیش از اخذ یا به طور همزمان با دروس اصلی معمول، یک ترم برای گذراندن دروس پایه نیاز داشته باشید. ما متقاضیانی را که قصد ادامه تحصیل در دوره دکتری دارند، به گذراندن دوره کارشناسی ارشد که باید پایان نامه ارائه دهند، تشویق می کنیم. و برعکس، به متقاضیانی که قصد دارند در حوزه صنعت وارد بازار کار شوند، دوره کارشناسی ارشد بدون پایان نامه را پیشنهاد می دهیم. به ثبت نام کنندگان در دوره کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی با پایان نامه توصیه می شود، هر چه زودتر ثبت نام کنند و برای اینکه نمونه کار خوبی داشته باشند، بهتر مدارکی از مهارت های پژوهشی و زبانی را همراه داشته باشند.

دوره کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی به زبان ترکی

بخشی از برنامه دوره MBA، دوره ای حرفه ای برای دانشجویان ترک است که عصرها خارج از پردیس دانشگاه در شهر نیکوزیا، پایتخت کشور قبرس، به زبان ترکی برگزار می شود. این دوره هم می تواند با پایان نامه و یا بدون پایان نامه اخذ شود و از نظر طول مدت و محتوای آموزشی همچون دوره کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی کلاسیک و معمولی است که به زبان انگلیسی تدریس می شود.

شرایط پذیرش

تمام متقاضیان ثبت نام فارغ التحصیل از هر رشته ای، می توانند با داشتن امتیاز میانگین جمعی بالاتر از 2.5  از 4 یا معادلش در دوره تحصیلی MBA و کارشناسی ارشد بازاریابی شرکت کنند.

زمینه های پژوهشی

لیست موضوعات پژوهشی ارائه شده در ذیل، موضوعات مورعلاقه ما در سطح تحقیقات دکترا است:

طرح های نمایندگان کارکنان غیر عضو در اتحادیه، اتحادیه، روابط شبکه ای در سیستم های بازیابی اطلاعات، روابط مثبت کارمند و کارفرما، پیشرفت کارکنان، استراتژی های توسعه پایدار، روابط ذینفعان، مسئولیت اجتماعی شرکت ها، بازاریابی بین المللی ، رفتار مصرف کننده، کارآفرینی، خدمات توسعه کسب و کار، سبک شناختی، مدیریت منابع انسانی، استخدام و انتخاب، عدالت سازمانی، رضایت مشتری، بازاریابی خدمات، کیفیت خدمات، مدل های صادراتی برای بنگاه های کوچک و بزرگ.

اگر قصد تحصیل در قبرس را دارید، هم اکنون با ما تماس بگیرید.  موسسه حقوقی دادمهر عدالت نماینده رسمی دانشگاه های قبرس در کشور ایران میباشد. لطفا بابت اخذ پذیرش از دانشگاه های قبرس به افراد سودجو و فرصت طلب هیچگونه هزینه ای پرداخت نکنید. کلیه مراحل اخذ پذیرش شما با بیشترین میزان بورسیه، توسط ما در سریعترین زمان ممکن و بدون دریافت هیچ هزینه ای انجام خواهد شد.

محمدحسین مهرزاد صدقیانی

من محمدحسین مهرزاد صدقیانی هستم. مدیر عامل کارگزاری دانشگاه های قبرس در ایران و دارای مدرک کارشناسی ارشد فناوری اطلاعات از دانشگاه مدیترانه شرقی قبرس.

هنوز هیچ دیدگاهی وجود ندارد.

اولین کسی باشید که برای “تحصیل مدیریت بازرگانی در قبرس” دیدگاه می‌گذارید;

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کیفیت
قیمت
خدمت

دکمه بازگشت به بالا