خوابگاه نورال Nural قبرس | (شهر فاماگوستا)

آشنایی با امکانات و رزرو خوابگاه نورال قبرس

خوابگاه نورال در قبرس

موقعیت خوابگاه نورال NURAL روی نقشه

فاصله خوابگاه نورال تا دانشگاه ها

نام دانشگاه فاصله مکانی (km) فاصله زمانی (m) سرویس
دانشگاه مدیترانه شرقی 0 0 دارد
دانشگاه بین المللی قبرس 57 43 دارد
دانشگاه خاور نزدیک قبرس 58 47 دارد
دانشگاه آمریکایی گیرنه 79 65 ندارد
دانشگاه آروکاد گیرنه 76 63 ندارد
دانشگاه علوم بهداشت قبرس 91 73 ندارد
دانشگاه اروپایی لفکه 109 93 ندارد

شرکت ساختمانی نورال

شرکت ساختمانی Nural در سال 1992 با اجرای پروژه های فوق العاده در ترکیه، ترکمنستان، ویتنام و کامرون تاسیس شد. و ر سال 2017 با تاسیس این خوابگاه مجلل در شمال کشور قبرس فعالیت های خود را در سطح بین الملل آغاز نمود.
خوابگاه دانشجویی نورال در قبرس
خوابگاه دانشجویی نورال قبرس در قسمت جنوبی دانشگاه EMU واقع شده است و با گنجایش 200 اتاق در سال 2017 توسط شرکت ساختمان سازی نورال برای ارائه خدمات به دانشجویان دانشگاه مدیترانه شرقی قبرس افتتاح شده است. رسالت خوابگاه NURAL ارائه خدمات عالی و با کیفیت به دانشجویان و متقاضیان تحصیل در قبرس میباشد.
خوابگاه دانشجویی نورال با کادر متخصص و با تجربه امکانات رفاهی بصورت 24 ساعته در سطح عالی و در ردیف هتل پنج ستاره برای دانشجویان فراهم کرده است به گونه ای که دانشجویان چنان احساس راحتی کنند که گویا در منزل خودشان هستند.
خوابگاه نورال  در منطقه وسیعی در قسمت جنوبی دانشگاه مدیترانه شرقی قبرس ، اتاق های مجللی را در پنج نوع متفاوت طراحی کرده است که دانشجویان میتوانند بسته به سلیقه خود به صورت انفرادی و یا دارای هم اتاقی از آنها استفاده کنند. خوابگاه Nural  Dorm امکانات فوق العاده ای دارد. بطور مثال دارای بزرگترین ورزشگاه در میان دیگر خوابگاه ها میباشد که مجهز به دستگاه های پیشرفته و مدرن با تکنولوژی بالای ورزشی، سونا دودی و سونا گرمایشی به مساحت 300 متر مربع.  چشم انداز زیبای خوابگاه نورال زیبای دو چندانی به این خوابگاه بخشیده است.
امکانات خوابگاه دانشجویی nural خوابگاه دانشجویی nural خوابگاه NURAL قبرس رزرواسیون خوابگاه قبرس رزرواسیون خوابگاه نورال قبرس امکانات خوابگاه Nural در قبرس
اگر قصد تحصیل در قبرس را دارید، هم اکنون با ما تماس بگیرید.  موسسه حقوقی دادمهر عدالت نماینده رسمی دانشگاه های قبرس در کشور ایران میباشد. لطفا بابت اخذ پذیرش از دانشگاه های قبرس به افراد سودجو و فرصت طلب هیچگونه هزینه ای پرداخت نکنید. کلیه مراحل اخذ پذیرش شما با بیشترین میزان بورسیه، توسط ما در سریعترین زمان ممکن و بدون دریافت هیچ هزینه ای انجام خواهد شد.

محمدحسین مهرزاد صدقیانی

من محمدحسین مهرزاد صدقیانی هستم. مدیر عامل کارگزاری دانشگاه های قبرس در ایران و دارای مدرک کارشناسی ارشد فناوری اطلاعات از دانشگاه مدیترانه شرقی قبرس.

هنوز هیچ دیدگاهی وجود ندارد.

اولین کسی باشید که برای “خوابگاه نورال Nural قبرس | (شهر فاماگوستا)” دیدگاه می‌گذارید;

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کیفیت
قیمت
خدمت

دکمه بازگشت به بالا