خوابگاه Hasan Ozuk قبرس | (شهر فاماگوستا)

آشنایی با امکانات و رزرو خوابگاه حسن اوزوک قبرس

خوابگاه حسن اوزوک قبرس

موقعیت خوابگاه HASAN OZUK روی نقشه

فاصله خوابگاه حسن اوزوک تا دانشگاه ها

نام دانشگاهفاصله مکانی (km)فاصله زمانی (m)سرویس
دانشگاه مدیترانه شرقی00دارد
دانشگاه بین المللی قبرس5743دارد
دانشگاه خاور نزدیک قبرس5847دارد
دانشگاه آمریکایی گیرنه7965ندارد
دانشگاه آروکاد گیرنه7663ندارد
دانشگاه علوم بهداشت قبرس9173ندارد
دانشگاه اروپایی لفکه10993ندارد

خوابگاه Hasan Ozuk دانشگاه قبرس

تصور کنید خوابگاهی را که اتاق های آن به راحتی اتاق های خانه شما باشد. خوابگاه کاماچی اوغلو که نام قدیمی آن حسن اوزوک میباشد در داخل دانشگاه emu واقع شده است و اولین خوابگاه خصوصی دانشگاه مدیترانه شرقی قبرس میباشد و از نظر موقعیت جغرافیایی کوتاهترین فاصله را با دانشکده های دانشگاه قبرس دارد.

امکانات خوابگاه حسن اوزوک دانشگاه قبرس

خوابگاه hasan ozuk  دانشگاه قبرس دارای دو ساختمان اصلی میباشد که هر کدام شش طبقه میباشند و فضای سبزی زیبا در جلوی این دو ساختمان قرار دارد که زیبایی دو چندان به خوابگاه میبخشد. از مهمترین ویژگی های خوابگاه حسن اوزوک قبرس می توان به مرکز خدماتی رفاهی آن که شامل هایپرمارکت بزرگ، خشک شویی، رستوران مجهز، آرایشگاه زنانه و مردانه ، مرکز فروش و تعمیرات قطعات موبایل و مرکز فروش نوشت افزار و کپی اشاره نمود که در خدمت دانشجویان و متقاضیان تحصیل در قبرس میباشد.

خوابگاه حسن اوزوک قبرس دارای نگهبانی 24 ساعته و سیستم های پیشرفته دوربین مداربسته در تمامی راهروها و مشاعات خوابگاه میباشد. همچنین در این خوابگاه دانشجویان میتوانند غذای مورد علاقه خود را در آشپزخانه های مجهز که در تمام طبقات خوابگاه موجود است پخت و پز کنند. تمامی موارد ذکر شده باعث ایجاد مجموعه خوابگاهی مدرن شده است که همانند هتل پنج ستاره بوده و به خاطر قیمت های مناسب دانشجویان میتوانند برای اقامت در محیط دانشگاه مدیترانه شرقی قبرس از آن استفاده کنند.

اتاق های خوابگاه hasan ozuk  قبرس شامل چهار نوع اتاق است که در زیر تصاویر آنها را مشاهده می کنید.

خوابگاه hasan ozuk قبرس

خوابگاه hasan ozuk قبرس

محمدحسین مهرزاد صدقیانی

من محمدحسین مهرزاد صدقیانی هستم. مدیر عامل کارگزاری دانشگاه های قبرس در ایران و دارای مدرک کارشناسی ارشد فناوری اطلاعات از دانشگاه مدیترانه شرقی قبرس.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا