تحصیل سیستم های مدیریت اطلاعات در قبرس

تحصیل رشته کارشناسی سیستم های مدیریت اطلاعات در قبرس

تحصیل مدیریت سیستم های اطلاعاتی در قبرسرشته کارشناسی سیستم های مدیریت اطلاعات

رشته کارشناسی سیستم های مدیریت اطلاعات از جمله رشته هایی است که متقاضیان تحصیل در قبرس که به رشته های کامپیوتر و بحث شبکه های کامپیوتری علاقه دارند آنرا به عنوان رشته تحصیلی خود انتخاب میکنند. تقاضا برای متخصصان سیستم مدیریت اطلاعات بسیار بالا است و انتظار می رود که در آینده نیز بیشتر شود. بر خلاف فارغ التحصیلان مهندسی کامپیوتر / علوم که دانش عمیق IT دارند، اما در استفاده از مهارت های فن آوری اطلاعات خود را در عمل و در حل مشکلات شغلی و کسب و کار و مدیریت مشکل دارند، فارغ التحصیلان سیستم های مدیریت اطلاعات قبرس دارای دانش گسترده ای از کسب و کار، مدیریت و IT هستند. همین امر سبب پرطرفداران شدن این رشته در بین رشته های دانشگاه مدیترانه شرقی قبرس شده است.

برنامه درسی رشته کارشناسی سیستم های مدیریت اطلاعات تقریبا ترکیبی از رشته های فناوری اطلاعات، کسب و کار و مدیریت است. این رشته در دانشگاه مدیترانه شرقی قبرس طیف گسترده ای از موضوعات را شامل بازاریابی، تولید، حسابداری، امور مالی، منابع انسانی و برنامه ریزی استراتژیک، معماری کامپیوتر، زبان های برنامه نویسی، شبکه ها، پایگاه های داده، امنیت رایانه و دوره های برنامه نویسی تحت وب را پوشش می دهد. فارغ التحصیلان سیستم های مدیریت اطلاعات قبرس، از طریق تخصص فراوانی که از طریق دوره های مختلف کسب کرده اند، به عنوان یک پل مهم بین حرفه ای های کسب و کار و فناوری در سازمان هایی که در آنها مشغول به کار هستند ایفای نقش می کنند. فارغ التحصیلان این رشته از دانشگاه قبرس برای مشخص کردن نیازهای مشتری و بازاریابی محصول در شرکت هایی که راه حل های اطلاعاتی را ارائه می دهند و همچنین برای مشخص کردن نیازهای فناوری اطلاعات در شرکت های دولتی به عنوان مشاور فعالیت میکنند.

آموزش رشته سیستم های مدیریت اطلاعات در دانشگاه قبرس

دانشجویان رشته سیستم های مدیریت اطلاعات به علت برنامه درسی گسترده (شامل دوره های علوم اجتماعی مانند مدیریت پروژه، مدیریت منابع انسانی و ارتباطات، و دوره های فنی مانند تجزیه و تحلیل روند کسب و کار، معماری کامپیوتر و برنامه نویسی اینترنت ) دانشجویان متفاوتی هستند. در دانشکده اقتصاد و تجارت دانشگاه قبرس ما افتخار می کنیم که ارتباط نزدیکی با دانشجویانمان داشته باشیم و تلاش کنیم برای کمک به هر فرد برای تحقق بخشیدن به پتانسیل کامل او، تلاش کنیم.

فرصت های شغلی برای فارغ التحصیلان رشته سیستم های مدیریت اطلاعات قبرس

فارغ التحصیلان رشته سیستم های مدیریت اطلاعات دانشگاه مدیترانه شرقی قبرس به دنبال همه شرکت ها و سازمان هایی هستند که به شدت به فن آوری اطلاعات متکی هستند تا کارها انجام شود. متخصصین سیستم مدیریت اطلاعات می توانند در قسمت عرضه، در طراحی محصول یا بخش بازاریابی شرکت های فناوری اطلاعات که محصولات و راه حل های مبتنی بر فناوری اطلاعات را طراحی و فروش می کنند، کار کنند. همچنین آنها می توانند در کسب و کارها و سازمان ها در بخش های متنوعی کار کنند، تجزیه و تحلیل کنند که چه زمانی، چه جایی و چگونه سازمان می تواند بهترین استفاده را از ابزارهای مختلف فناوری اطلاعات ببرد همچنین تهیه و مدیریت ابتکارات فناوری اطلاعات برای تحقق این هدف. همین امر باعث شده است متقاضیان تحصیل در قبرس این رشته را به عنوان رشته تحصیلی خود برگزینند.

اگر قصد تحصیل در قبرس را دارید، هم اکنون با ما تماس بگیرید.  موسسه حقوقی دادمهر عدالت نماینده رسمی دانشگاه های قبرس در کشور ایران میباشد. لطفا بابت اخذ پذیرش از دانشگاه های قبرس به افراد سودجو و فرصت طلب هیچگونه هزینه ای پرداخت نکنید. کلیه مراحل اخذ پذیرش شما با بیشترین میزان بورسیه، توسط ما در سریعترین زمان ممکن و بدون دریافت هیچ هزینه ای انجام خواهد شد.

محمدحسین مهرزاد صدقیانی

من محمدحسین مهرزاد صدقیانی هستم. مدیر عامل کارگزاری دانشگاه های قبرس در ایران و دارای مدرک کارشناسی ارشد فناوری اطلاعات از دانشگاه مدیترانه شرقی قبرس.

هنوز هیچ دیدگاهی وجود ندارد.

اولین کسی باشید که برای “تحصیل سیستم های مدیریت اطلاعات در قبرس” دیدگاه می‌گذارید;

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کیفیت
قیمت
خدمت

دکمه بازگشت به بالا