درباره اپلیکیشن دانشگاه EMU

اپلیکیشن دانشگاه EMU

امروزه کاربرد موبایل و اپلیکیشن ها و برنامه های مربوط به آن بسیار افزایش یافته است. از این رو برنامه نویسان واحد کامپیوتر دانشگاه EMU اقدام به طراحی برنامه ای کابردی کرده اند که دانشجویان دانشگاه مدیترانه شرقی قبرس بتوانند برای راحتی و تسریع امور مربوط ه دانشگاه از آن استفاده کنند. اپلیکیشن دانشگاه EMU که به نام iEMU منتشر شده است نام برنامه ای است مخصوص گوشی های آندروید و آیفون که برای دسترسی سریع دانشجویان به پرتال دانشجویی و برنامه درسی طراحی و تنظیم شده است. از امکانات اپلیکیشن دانشگاه EMU میتوان به موارد زیر اشاره نمود :

دسترسی آسان به پرتال دانشجویی دانشگاه EMU

از طریق اپلیکیشن دانشگاه EMU دانشجویان میتوانند به راحتی و تنها با یک کلیک به پرتال دانشجویی خود دسترسی داشته باشند. بطوریکه ورود به پرتال از طریق وب سایت دانشگاه امری زمان بر بوده و نیاز به کلیک بر روی قسمت های مختلف سایت دانشگاه می باشد.

نمایش محل تشکیل کلاسها

اپلیکیشن کاربردی دانشگاه مدیترانه شرقی قبرس در هنگام ثبت نام اولیه کد دانشجویی دانشجو را دریافت می کند از رو محل و زمان تشکیل کلاس را به دانشجو اطلاع می دهد. به علت گستردگی و وسیع بودن محوطه دانشگاه مدیترانه شرقی قبرس EMU پیدا کردن محل تشکیل کلاسها برای دانشجویان دشوار می باشد زیرا دانشگاه دارای دانشکده های مختلف بوده که در زمینی بالغ بر 2200 هکتار پراکنده شده اند. اما اپلیکیشن دانشگاه EMU این کار را با نمایش محل تشکیل کلاسها بر روی نقشه بسیار راحت کرده است و دانشجویی که به تحصیل در قبرس مشغول است به راحتی میتواند از محل که ایستاده به کلاس درس هدایت شود. همچنین از جمله امکنات این برنامه میتوان به اعلام روزانه برنامه اتوبوس های دورن دانشگاهی و خارج دانشگاه اشاره نمود که بصورت رایگان به دانشجویان ارائه سرویس می کنند.

محاسبه نمرات و معدل دانشجو

همان گونه که می دانید درس هایی که در دانشگاه ارایه می شوند درای ضرایت مختلفی می باشند که هر کدام از این ضرایب در محاسبه نمره و معدل دانشجو در کارنامه تاثیرگذار می باشد. در اپلیکیشن دانشگاه EMU قسمتی طراحی و کد نویسی شده است که دانشجو کافیست بر روی نام درس کلیک کند و نمرات مد نظر خود را وارد کرده تا معدل فرضی دانشجو محاسبه و پیش بینی شود.

آگاهی از زمان ثبت نام و انتخاب واحد

زمانبندی شروع کلاسها و ترم در دانشگاه مدیترانه شرقی قبرس هر ترم در حال تغییر می باشد. از جمله امکانات برنامه کاربری دانشگاه این است که به دانشجویی که  به تحصیل در قبرس مشغول است زمان شروع ترم و انتخاب واحد و همچنین امتحانات را اعلام می کند. همچنین امکان انتخاب واحد از طریق این اپلیکیشن امکان پذیر میباشد.

ارتباط با اساتید و ارسال ایمیل

قسمت دیگری از این اپلیکیشن به معرفی اساتید هر ترم اختصاص داده شده است. دانشجو به راحتی می تواند با اساتید خود ارتباط برقرار کرده و در صورت لزوم برای آنها ایمیل ارسال کند.

همان طوری که در این نوشته اشاره شد اپلیکیشن دانشگاه EMU قبرس در دو نسخه آندروید و آیفون منتشر شده است و از آپ استور برای گوشی های آیفون و پلی استور برای گوشی های آندروید قابل دانلود می باشد.

اگر قصد تحصیل در قبرس را دارید، هم اکنون با ما تماس بگیرید.  موسسه حقوقی دادمهر عدالت نماینده رسمی دانشگاه های قبرس در کشور ایران میباشد. لطفا بابت اخذ پذیرش از دانشگاه های قبرس به افراد سودجو و فرصت طلب هیچگونه هزینه ای پرداخت نکنید. کلیه مراحل اخذ پذیرش شما با بیشترین میزان بورسیه، توسط ما در سریعترین زمان ممکن و بدون دریافت هیچ هزینه ای انجام خواهد شد.

محمدحسین مهرزاد صدقیانی

من محمدحسین مهرزاد صدقیانی هستم. مدیر عامل کارگزاری دانشگاه های قبرس در ایران و دارای مدرک کارشناسی ارشد فناوری اطلاعات از دانشگاه مدیترانه شرقی قبرس.

کیفیت

100%

قیمت

100%

خدمت

100%

توسط 01 کاربر

  • تصویر آواتار

    حسن مهرعلیزاده

    سلام.ممنون .خیلی خوب بود.از دست اندرکاران وبسایت به این خوبی سپاسگزارم

    سپتامبر 29, 2018
    • آیکون فروشگاه ریویوایکس

      موسسه حقوقی دادمهر عدالت

      نوامبر 28, 2021

      ممنونم جناب مهر علیزاده عزیز

در این مورد یک بازخورد بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کیفیت
قیمت
خدمت

دکمه بازگشت به بالا