تحصیل مهندسی مکانیک در قبرس

MECHANICAL ENGINEERING

مهندسی مکانیک در قبرستحصیل در قبرس در رشته مهندسی مکانیک – گروه مهندسی مکانیک در دانشگاه های قبرس در دانشگاه های قبرس قصد دارد تا دانشجویان را در مورد مبانی علوم مهندسی مکانیک و روش های تجزیه و تحلیل مناسب برای مهندسان آموزش دهد، به منظور نیل و رسیدن به این هدف اقدام به جذب دانشجویان در آزمایشگاه های طراحی در تمام جنبه های مهندسی مکانیک و استفاده از دانش مهندسی پایه، برای تدریس دانش آموزان در مورد راه اندازی و انجام آزمایش ها از جمله تجزیه و تحلیل و تفسیر داده های تجربی، برای تجهیز دانش آموزان به اخلاق حرفه ای و تمایل به یادگیری درازمدت کرده است. دوره های مختلف رشته مهندسی مکانیک در قبرس به شرح زیر میباشد.

نام دانشگاه مقطع شهریه بدون بورس شهریه با بورس
دانشگاه مدیترانه شرقی کارشناسی 5600 دلار 2800 دلار
دانشگاه مدیترانه شرقی کارشناسی ارشد 3500 دلار 1750 دلار
دانشگاه مدیترانه شرقی دکترا 2800 دلار
دانشگاه بین المللی قبرس کارشناسی 3200 یورو 800 یورو
دانشگاه بین المللی قبرس کارشناسی ارشد 1030 یورو 500 یورو
دانشگاه خاور نزدیک قبرس کارشناسی 2800 یورو 1400 یورو
دانشگاه خاور نزدیک قبرس کارشناسی ارشد 1030 یورو 550 یورو
دانشگاه خاور نزدیک قبرس دکترا 2000 یورو 1000 یورو

اطلاعات عمومی رشته کارشناسی مهندسی مکانیک قبرس دانشگاه مدیترانه شرقی EMU

دوره کارشناسی مکانیک در دانشگاه مدیترانه شرقی قبرس دوره ای چهار ساله می باشد رشته مکانیک دانشگاه مدیترانه شرقی قبرس جزو برترین رشته های دانشگاه EMU بوده و توسط سازمان اعتباربخشی بین المللی ABET مورد تایید قرار گرفته است. بنابراین فارغ التحصیلان می توانند در تمامی دانشگاه های بین المللی و اروپایی به ادامه تحصیل در مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا مشغول شوند. همان طوری که می دانید علم مهندسی دائما و هر ثانیه در حال پیشرفت ، تغییر و تکامل است. دانشکده مکانیک دانشگاه مدیترانه شرقی قبرس در این جهت خود را با استاندارد های روز اروپایی به روز کرده است.

شیوه آموزشی دانشکده مهندسی مکانیک قبرس

شیوه آمورش در دوره کارشناسی مهندسی مکانیک قبرس به گونه ای طراحی شده است که، مهارت های اساسی و دانش در مورد حرفه مهندسی را فراهم می کند و در عین حال دانشجویان را برای برنامه های تحصیلات در مقاطع بالاتر کارشناسی ارشد و دکترا  آماده می کند. همچنین در حین تحصیل آنها به ارتفاء سطح علم و تکنولوژی آنها کمک شایانی میکند. 50٪ از دانشجویان متشکل از دانشجویان بین المللی هستند که ارتباط بین زبان انگلیسی را در میان دانشجویان افزایش می دهد. تنها زبان مشترک بین دانش آموزان انگلیسی است.

دانشکده مکانیک دانشگاه مدیترانه شرقی EMU دارای آزمایشگاه های گسترده و مجهز و مدرن است که تمام رشته های اصلی و شاخه های مرتبط با مهندسی مکانیک را پوشش می دهد. این آزمایشگاه های شامل آزمایشگاه های خودرو، ترمودینامیک، دینامیک جامد و بسیاری آزمایشگاه های دیگر که همگی منطبق بر استانداردهای روز اروپا بوده و از پیشرفت تکنولوژی پیروی می کنند و به روزترین دستگاه ها و تکنولوژی ها برای آموزش هرچه بهتر و با کیفیت تر دانشجویان در آنها فراهم شده است. همچنین دوره های تکمیلی طراحی پروژه که شامل کار تیمی است و هدف آن انگیزه دانش آموزان برای یافتن راه حل برای مشکلات طراحی است. از طریق این دوره ها، دانش آموزان فرآیند طراحی، تجربه عملی و توسعه مهارت های تحقیق و ارتباطات خود را درک می کنند.

امکانات دانشکده مکانیک دانشگاه مدیترانه شرقی

دانشکده مهندسی مکانیک قبرس دارای اتاق سمینار مجهز به ظرفیت 200 نفر و اتاق سمیناری دیگر برای 40 نفر است. در این دانشکده مجهز به آزمایشگاه های کامپیوتری و اتوکد برای تدریس، پروژه ها و تحقیقات در هر زمانی برای دانشجویان در دسترس هستند و همچنین دانشجویان از امکانات کارگاه های مرتبط با طراحی، ساخت و رباتیک استفاده می کنند. استادان فنی به منظور پشتیبانی دانشجویان در کارگاه ماشین بیش از 10 سال تجربه دارند. به غیر از یک مشاور علمی برای هر دانش آموز، دستیار آزمایشگاه برای کمک به دانش آموزان در دسترس است. به غیر از کتابخانه مرکزی دانشگاه ، دانشکده مکانیک کتابخانه دیگری دارد که شامل کتاب های مهندسی و پروژه های فارغ التحصیلی دانشجویان می باشد.

افراد متقاضی برای تحصیل در قبرس لطفا از طریق تلگرام مدارک خود را ارسال نمایند.

اگر قصد تحصیل در قبرس را دارید، هم اکنون با ما تماس بگیرید.  موسسه حقوقی دادمهر عدالت نماینده رسمی دانشگاه های قبرس در کشور ایران میباشد. لطفا بابت اخذ پذیرش از دانشگاه های قبرس به افراد سودجو و فرصت طلب هیچگونه هزینه ای پرداخت نکنید. کلیه مراحل اخذ پذیرش شما با بیشترین میزان بورسیه، توسط ما در سریعترین زمان ممکن و بدون دریافت هیچ هزینه ای انجام خواهد شد.

محمدحسین مهرزاد صدقیانی

من محمدحسین مهرزاد صدقیانی هستم. مدیر عامل کارگزاری دانشگاه های قبرس در ایران و دارای مدرک کارشناسی ارشد فناوری اطلاعات از دانشگاه مدیترانه شرقی قبرس.

هنوز هیچ دیدگاهی وجود ندارد.

اولین کسی باشید که برای “تحصیل مهندسی مکانیک در قبرس” دیدگاه می‌گذارید;

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کیفیت
قیمت
خدمت

دکمه بازگشت به بالا