تحصیل مهندسی مکاترونیک در قبرس

Mechatronic Engineering

تحصیل مهندسی مکاترونیک در قبرستحصیل در قبرس در رشته کارشناسی مهندسی مکاترونیک – مهندسی مکاترونیک قبرس رشته ای است مشترک بین دپارتمان های مهندسی الکترونیک و مهندسی مکانیک دانشگاه مدیترانه شرقی قبرس که هر دو دانشکده دارای اعتبار و تاییدیه از سازمان اعتبارسنجی بین المللی ABET می باشند.رشته مهندسی مکاترونیک امروزه کاربرد بسیاری پیدا کرده است و در کشور ایران نیز از بازار کار بسیار عالی برخوردار است. این رشته در صنایع مختلف از جمله صنعت خودروسازی، محصولات صنعتی و مصرف خانگی و همچنین در صنایع دفاعی نیز کاربردهایی فراوان دارد. در چنین شرایطی صنایع داخلی ایران نیز نیازهای فراوانی به فارغ التحصیلان این رشته دارد و این می تواند خبری خوش برای دانشجویانی باشد که قصد بازگشت به کشور ایران را دارند. اما نکته مهم اینجاست که متخصص و فردی که دارای مدرک مکاترونیک است باید دارای تخصص چند حوزه ای باشد و در ابعاد مختلف این رشته مثل الکترونیک ، مکانیک و کامپیوتر تخصص لازم و کافی داشته باشد. به همین جهت فارغ التحصیلان رشته مهندسی مکاترونیک قبرس در دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه مدیترانه شرقی قبرس  توانایی اعمال دانش ریاضیات، اصول علمی و مهندسی، توانایی طراحی و انجام آزمایش ها و همچنین تحلیل و تفسیر داده ها، توانایی طراحی یک جزء، سیستم یا فرآیند را برای رسیدن به هدف، مجهز بودن توانایی کار در تیم های چند رشته ای، توانایی شناسایی، شکل گیری و حل مشکلات مهندسی، درک مسئولیت های حرفه ای و اخلاقی، و مسائل جهانی مربوط به مهندسی، توانایی برقراری ارتباط موثر، آموزش گسترده ای لازم برای درک تاثیر مهندسی راه حل ها در زمینه جهانی، اقتصادی، محیط زیست و اجتماعی و شناخت مسائل معاصر، نتیجه همه این گفته ها فارغ التحصیلانی مدرن و به روز با تخصص بالا خوهد بود.

اطلاعات کلی رشته مهندسی مکاترونیک قبرس دانشگاه مدیترانه شرقی

دوره کارشناسی مهندسی مکاترونیک قبرس با هدف برآورده کردن اهداف دانشگاهی که توسط دانشکده فنی و مهندسی در نظر گرفته شده است که در همه بخش های آن اعمال می شود. مطابق با این اهداف، اهداف آموزشی این رشته می تواند به شرح زیر بیان شود: تقویت پایه های ریاضی دانشجویان که اساس رشته مهندسی می باشد. مجموعه ای از دوره های آموزش بین رشته ای و عمومی را فراهم می کند. ارائه ابزار ضروری و زمینه های اساسی رشته مهندسی مکانیک. تشویق یادگیری خودآموز، یادگیری طولانی مدت و کمک به ایجاد احساس قوی مسئولیت پذیری. دانشجویان را با سطح رضایت بخش در زمینه تجزیه و تحلیل و حل مشکلات مهندسی فراهم می کند. همچنین فراهم نمودن فرصتی برای کار در یک تیم، به عنوان یک عضو یا به عنوان یک رهبر را برای دانشجویان فراهم می کند. همچنین فارغ التحصیلان را برای مطالعات صنعت و یا تحصیلات تکمیلی در مقاطع بالاتر آماده می کند.

اگر قصد تحصیل در قبرس را دارید، هم اکنون با ما تماس بگیرید.  موسسه حقوقی دادمهر عدالت نماینده رسمی دانشگاه های قبرس در کشور ایران میباشد. لطفا بابت اخذ پذیرش از دانشگاه های قبرس به افراد سودجو و فرصت طلب هیچگونه هزینه ای پرداخت نکنید. کلیه مراحل اخذ پذیرش شما با بیشترین میزان بورسیه، توسط ما در سریعترین زمان ممکن و بدون دریافت هیچ هزینه ای انجام خواهد شد.

محمدحسین مهرزاد صدقیانی

من محمدحسین مهرزاد صدقیانی هستم. مدیر عامل کارگزاری دانشگاه های قبرس در ایران و دارای مدرک کارشناسی ارشد فناوری اطلاعات از دانشگاه مدیترانه شرقی قبرس.

هنوز هیچ دیدگاهی وجود ندارد.

اولین کسی باشید که برای “تحصیل مهندسی مکاترونیک در قبرس” دیدگاه می‌گذارید;

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کیفیت
قیمت
خدمت

دکمه بازگشت به بالا