تحصیل معماری در قبرس

Architecture

تحصیل معماری در قبرس

اگر قصد تحصیل معماری در قبرس را دارید، باید گفت که دانشگاه های قبرس یکی از بهترین گزینه های برای تحصیل در این رشته میباشند. دانشکده های معماری در دانشگاه های مختلف قبرس، امکانات فراوانی را برای علاقه مندان به تحصیل معماری در قبرس فراهم کرده اند. موسسه حقوقی دادمهر عدالت به عنوان نماینده رسمی دانشگاه های قبرس در ایران، کلیه امور اخذ پذیرش شما را از صفر تا صد بصورت کاملا رایگان انجام خواهد داد.

هزینه تحصیل معماری در قبرس

هزینه تحصیل معماری در قبرس، در دانشگاه های این کشور و بسته به مقطعی که  دانشجو قصد تحصیل در آن را دارد متفاوت میباشد. کارشناسان موسسه حقوقی دادمهر عدالت سعی کرده اند بصورت کاملا و شفاف هزینه های تحصیل معماری در مقاطع گوناگون، در دانشگاه های مختلف قبرس را بصورت جامع در یک جدول جمع آوری کنند. پس در ادامه با ما همراه باشید.

هزینه تحصیل معماری در قبرس
نام دانشگاه مقطع شهریه ترم شهریه ترم (با بورسیه)
دانشگاه بین المللی قبرس CIU کارشناسی 3200 یورو 800 یورو
دانشگاه بین المللی قبرس CIU کارشناسی ارشد 1100 یورو 550 یورو
دانشگاه بین المللی قبرس CIU دکترا 2200 یورو 1100 یورو
دانشگاه خاور نزدیک NEU کارشناسی 2800 یورو 1400 یورو
دانشگاه خاور نزدیک NEU کارشناسی ارشد 1100 یورو 550 یورو
دانشگاه خاور نزدیک NEU دکترا 2200 یورو 1100 یورو
دانشگاه مدیترانه شرقی EMU کارشناسی 4400 دلار 2200 دلار
دانشگاه مدیترانه شرقی EMU کارشناسی ارشد 3500 دلار 1750 دلار
دانشگاه مدیترانه شرقی EMU دکترا 2800 دلار

 

فیلمی که در ابتدا مشاهده کردید، فیلمی بود از دانشکده معماری دانشگاه بین المللی قبرس، دانشگاه بین المللی قبرس بهترین شرایط بورسیه و شهریه را در بین سایر دانشگاه های قبرس دارا میباشد. این در حالی است که رتبه و رنکینگ این دانشگاه نیز در حد بسیار عالی بوده و مدارک صادره از آن، مورد تایید اتحادیه اروپا، کانادا و آمریکا میباشد. بنابراین تحصیل معماری در قبرس، در این دانشگاه، از هر جهت انتخاب خوب و مناسبی میباشد.

دانشکده معماری دانشگاه خاور نزدیک قبرس

دانشکده معماری دانشگاه خاور نزدیک قبرس، یکی از بهترین دانشکده ها برای تحصیل معماری در قبرس میباشد. در زیر ویدئویی را مشاهده میکنید که از زبان یکی ار دانشجویان معماری دانشگاه خاور نزدیک قبرس، نقل قول میشود.

دانشکده معماری دانشگاه مدیترانه شرقی

یکی دیگر از برترین انتخاب ها برای تحصیل معماری در قبرس دانشگاه مدیترانه شرقی با همان EMU میباشد. دانشکده معماری قبرس دانشگاه مدیترانه شرقی قبرس EMU ، فعالیت خود را از سال 1991 زیر نظر دانشکده فنی مهندسی تحت عنوان دپارتمان معماری اغاز نمود و در سال 1997 تحت عنوان دانشکده معماری و معماری داخلی فعالیت خود را گسترده تر نمود. و امروزه این دانشکده خود دارای سه دپارتمان تحت عنوان معماری، معماری داخلی و طراحی صنعتی می باشد که در مقاطع مختلف شامل کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا دانشجویان در آن به تحصیل مشغول هستند. بطوریکه تعداد 584 نفر دانشجوی دوره کارشناسی و188 نفر دانشجوی دوره کارشناسی ارشد و دکترا در دپارتمان معماری،  تعداد 314 نفر دانشجوی کارشناسی و 30 دانشجوی دوره کارشناسی ارشد و دکترا در دپارتمان معماری داخلی این بدین معنی است که دانشکده معماری دانشگاه مدیترانه شرقی قبرس EMU تعداد 1116 نفر دانشجو در رشته های معماری و معماری داخلی دارد. دانشکده  معماری قبرس در دانشکده معماری دانشگاه مدیترانه شرقی از برجسته ترین دانشکده های معماری جهان میباشد که رنکینگ بسیار عالی دارد. متقاضیان تحصیل در قبرس می توانند برای اخذ پذیرش در این دانشکده اقدام کنند. برای پذیرش در دوره کارشناسی رشته های دانشکده معماری دانشگاه EMU داشتن مدرک پیش دانشگاهی الزامی نمی باشد و متقاضیان می توانند با دشتن مدرک دیپلم برای پذیرش اقدام کنند. بورسیه برای رشته های این دانشکده در دوره کارشناسی و کارشناسی ارشد بصورت تضمینی ارائه میشود. لازم به ذکر است دانشکده معماری قبرس تعداد زیادی دانشجو از کشور ایران دارد که در مقاطع مختلف به تحصیل مشغولند.

اگر قصد تحصیل در قبرس را دارید، هم اکنون با ما تماس بگیرید.  موسسه حقوقی دادمهر عدالت نماینده رسمی دانشگاه های قبرس در کشور ایران میباشد. لطفا بابت اخذ پذیرش از دانشگاه های قبرس به افراد سودجو و فرصت طلب هیچگونه هزینه ای پرداخت نکنید. کلیه مراحل اخذ پذیرش شما با بیشترین میزان بورسیه، توسط ما در سریعترین زمان ممکن و بدون دریافت هیچ هزینه ای انجام خواهد شد.

محمدحسین مهرزاد صدقیانی

من محمدحسین مهرزاد صدقیانی هستم. مدیر عامل کارگزاری دانشگاه های قبرس در ایران و دارای مدرک کارشناسی ارشد فناوری اطلاعات از دانشگاه مدیترانه شرقی قبرس.

کیفیت

100 %

قیمت

100 %

خدمت

100 %

توسط 01 کاربر

  • تصویر آواتار

    افسانه قندهاری

    خوب بود توضیحات ممنون

    ژانویه 16, 2022
    • آیکون فروشگاه ریویوایکس

      موسسه حقوقی دادمهر عدالت

      نوامبر 8, 2023

      سلام افسانه عزیز:
      متشکرم.
      موفق باشید.

در این مورد یک بازخورد بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کیفیت
قیمت
خدمت

دکمه بازگشت به بالا