ویزای قبرس

توضیحات کامل در مورد اخذ ویزای قبرس شمالی و جنوبی

ویزای قبرس

همانطوری که میدانید، کشور قبرس به دو قسمت شمالی و جنوبی تقسیم شده است . قسمت شمالی آن تحت سلطه کشور ترکیه و قسمت جنوبی آن تحت سلطه کشور یونان میباشد.
بنابراین هر دو به عنوان کشوری مستقل قوانین خاص خود را دارند و متقاضیان دریافت ویزای قبرس جنوبی و ویزای قبرس شمالی هر یک بایستی مراحل خاصی را دنبال کنند که در این مقاله بطور کامل بررسی شده اند.
همچنین به بررسی علل ریجکتی ویزای قبرس پرداخته ایم.  البته اگر قصد دریافت ویزای تحصیل در قبرس شمالی را دارید هم اکنون با شماره های بالای سایت تماس بگیرید.

آیا قبرس شمالی ویزا می خواهد؟

جمهوری ترک قبرس شمالی برای ایرانیان ویزای خاصی ندارد و اجازه ورود افراد به کشور در بدو ورود آنها صادر میشود. البته توجه به این نکته لازم است که برای عبور بدون مشکل از مرز قبرس شمالی بایستی حتما بلیط برگشت خود را از قبل  تهیه و همچنین اقدام به رزرو هتل در قبرس شمالی کرده باشید ( و یا برگه پذیرش دانشگاه به همراه داشته باشید ) و مدارک آن را به همراه داشته باشید.  ویزای قبرس شمالی انواع مختلفی دارد که در ادامه به بررسی کامل آن پرداخته ایم.

ویزای قبرس شمالی

شهروندان ایرانی و کشورهای عضو اتحادیه اروپا ، کشورهای CIS ، ترکیه ، آمریکا ، کانادا ، مکزیک ، اسرائیل ، ژاپن ، سنگاپور ، سوئیس ، ایسلند ، نروژ ، استرالیا ، نیوزلند و عراق برای بازدید از قبرس شمالی نیازی به ویزا ندارند. برای همه بازدید کنندگان ، گذرنامه باید به مدت شش ماه اعتبار داشته باشد و معمولا بهتر است دو صفحه از پاسپورت سفید باشد.

کلیه کشورهای دیگر که نام آنها در ابتدای این متن نبود باید موقعیت خود را با توجه به گذرنامه ونوع ویزای درخواستی با نزدیکترین سفارت ترکیه یا دفتر نماینده جمهوری ترکیه در قبرس شمالی بررسی کنند. از آنجا که همه پروازها به قبرس شمالی در ترکیه (استانبول یا آنکارا) توقف دارند، همه دانشجویان و مسافران بایستی ویزای ترانزیت ترکیه را تهیه کنند. البته ایرانیان نیازی به این ویزا ندارند و بودن مشکل میتوانند وارد ترکیه شوند. در ادامه به بررسی انواع ویزای قبرس شمالی می پردازیم.

دوستان عزیزم، قبرس شمالی برای ایرانیان ویزا نمیخواهد اما برای ورود به کشور قبرس شمالی باید دلیل موجه داشته باشید و بدون دلیل نمیتوانید برای ورود به قبرس اقدام کنید. به چند روش میتوان برای ورود به قبرس شمالی اقدام کرد.

1- ویزای تحصیلی قبرس شمالی

اگر قصد مهاجرت به قبرس شمالی را دارید، یکی از آسان ترین و کم هزینه ترین راه ها تحصیل در قبرس میباشد. کشور قبرس شمالی، یک کشور دانشگاهی است و به خاطر وجود دانشگاه هایی با رتبه عالی، سالانه دانشجویان زیادی به منظور ارتقاء سطح علمی خود به قبرس شمالی مهاجرت میکنند.

2- ویزای خرید ملک قبرس شمالی

یکی دیگر از روشهای اخذ اقامت و دریافت ویزای قبرس شمالی، خرید ملک در قبرس شمالی میباشد. املاک موجود در قبرس شمالی با شرایط ویژه ای واگذار میشود. به توصیه مجله فوربس آمریکا، قبرس شمالی بهترین منتطفه جهان برای سرمایه گذاری ملکی میباشد.

3- ویزای توریستی قبرس شمالی

به افرادی که برای بازدیدهای توریستی به قبرس شمالی می آیند و در یک هتل یا سایر محل های اقامتی اقامت می گیرند و کسانی که برای این منظور اقامتی را اجاره کرده اند می توانند حداکثر 30 روز ویزای توریستی قبرس شمالی دریافت کنند. اگر آنها بتوانند مدارکی را ارائه دهند که نشان دهد فرد مبلغی را از قبل سفر برای اقامت پرداخت کرده است ، ویزا حداکثر تا 90 روز ممکن است اعطا شود.

ویزای قبرس با دعوتنامه برای افرادی که یکی از اعضای خانواده اشان در قبرس سکونت دارد و یا از طرف فردی در قبرس شمالی دعوتنامه دارد، برای اینگونه افراد ویزا حداکثر 60 روز می تواند صادر شود. ( دعوتنامه از طریق نوتر صادر میشود)

4- ویزای کار قبرس شمالی

ویزای کار قبرس شمالی به مدت 30 روز به اتباع خارجی كه با اجازه اولیه مطابق قانون اجازه كار بیگانگان به كشور آمده اند ، اهدا می شود. شهروندان کشورهایی که سفارت ، کنسولگری یا نمایندگی دیگری در قبرس شمالی ندارند ، ملزم به داشتن گذرنامه معتبر حداقل برای دو سال هستند تا بتوانند برای ویزای کار قبرس شمالی اقدام کنند.

آیا فردی با داشتن ویزای توریستی قبرس شمالی میتواند در قبرس مشغول به کار شود ؟

پاسخ : نخیر هیچ یک از ویزاهای 30 روزه یا ویزای اقامت (یا مالکیت املاک) به شما این حق را نمیدهد که در قبرس شمالی کار یا درآمد کسب کنید و برای کار کردن به ویزای کار قبرس شمالی نیاز دارید. این حتی برای شهروندان اروپایی صدق می کند ، زیرا قبرس شمالی در حال حاضر تحت قوانین اتحادیه اروپا قرار نمی گیرد. اگر می خواهید در قبرس شمالی شغلی ایجاد کنید یا شغلی را راه اندازی کنید، پیشنهاد ما این است که با یکی از وکلای مجرب قبرس شمالی مشورت کنید.

یکی از انواع ویزاهای زیر ممکن است به افرادی که قصد ورود و اقامت موقت در قبرس شمالی را دارند صادر شود.

  • فارغ التحصیلان دانشگاه های قبرس شمالی در هر سفر به قبرس میتوانند بدون هیچ مشکلی ویزای 30 روزه دریافت کنند.
    ویزا برای تحقیقات علمی: به افرادی که برای تحقیقات علمی به کشور می آیند ، می توانند برای مدت زمان تحقیق ، ویزا دریافت کنند
  • ویزا برای اهداف قضایی و اداری: به افرادی که بنا به درخواست یا تصمیم مقامات قضایی یا اداری به کشور می آیند می توانند برای مدت وظیفه خود ویزا دریافت کنند.
  • ویزای درخواست اجازه اقامت دانشجویی: به خارجی هایی که برای اخذ اجازه اقامت دانشجویی به کشور می آیند ، با داشتن برگه پذیرش دانشگاه و رسید پرداخت شهریه تا زمان دریافت ویزای دانشجویی قبرس شمالی، اقامت 60 روزه دریافت کنند.

اجازه اقامت قبرس شمالی

جهت دریافت اقامت قبرس شمالی طبق قانون جدید اداره مهاجرت، دانشحو بایستی قبل از انقضاء مدت ویزا که در فرودگاه اعطاء شده است در وب سایت اداره مهاجرت ثبت نام کند. آدرس وب سایت اداره مهاجرت قبرس شمالی لینک شده است. اما ثبت نام در این سایت پیچیدگی های خاص خود را دارد و به همین دلیل خیلی اوقات دانشجویان دچار مشکل میشوند. بنابراین این مطلب را تهیه کردیم تا آشنا شوید برای اخذ و یا تمدید اقامت دانشجویی، چه مراحلی را باید طی کنید.

  • اولین مرحله برای دریافت اقامت قبرس شمالی این است که به وب سایت اداره مهاجرت قبرس شمالی وارد شوید.
  • ابتدا در قسمت Online İşlemler گزینه Öğrenci İzinleri را انتخاب نمایید. با انتخاب این قسمت، می توانید در سامانه ثبت نام نمایید.

الف: اگر بار اول است که در سامانه ثبت نام می نمایید گزینه Yeni Kayıtرا انتخاب کنید و اطلاعات خود نظیر نام و‌نام خانوادگی و آدرس ایمیل را وارد کنید. نام کاربری و گذرواژه برای شما ایمیل خواهد شد و یا از طریق پیامک به تلفن شما ارسال می گردد.

ب: در صورتیکه قبلا در سامانه ثبت نام کرده اید، گزینه Giriş را انتخاب کرده و با استفاده از نام کاربری و گذرواژه خود وارد سامانه شوید

تا اینجا در سامانه اداره مهاجرت با موفقیت ثبت نام کردید. و اولین مرحله برای دریافت ویزای قبرس شمالی را پشت سر گذاشتید. سپس در مرحله بعدی، موارد زیر را به ترتیب انجام خواهید داد.

  • شماره ثبت نام دانشجو خارجی Yabancı Kayıt Numarası را دریافت نمایید.این شماره در تمامی ادارات دولتی استفاده خواهد شد در نتیجه در حفظ آن کوشا باشید. این شماره را در جایی یادداشت نمایید.
  • در صورتیکه آزمایش سلامت خود را انجام داده و نتیجه آن را کسب کرده اید، هزینه اقامت دانشجویی را بصورت آنلاین پرداخت نمایید.
  • پس از انجام تمامی مراحل بالا، سامانه بشما اطلاع می رساند که چه زمانی اقامت دانشجویی شما حاضر است. پس از آن به اداره آموزش دانشگاه خود مراجعه نمایید و اجازه اقامت دانشجویی خود را دریافت نمایید.
نحوه اخذ نتیجه آزمایش سلامت برای ویزای دانشجویی قبرس شمالی : 

در صورتیکه نتیجه آزمایش سلامت معتبری ندارید، در سامانه گزینه Geçerli Bir Sağlık Raporum Yok را انتخاب نمایید و سپس مراحل زیر را انجام دهید:

  • از طریق سامانه، هزینه انجام آزمایش سلامت را بصورت آنلاین پرداخت نمایید.
  • آزمایش سلامت خود را در آزمایشگاهی که سامانه به شما معرفی می کند، انجام دهید.
  • بعد از اخذ جواب آزمایش خود، در سامانه گزینه Geçerli Bir Sağlık Raporum Var را انتخاب کنید.

health test

نکات بسیار مهم:  انجام مراحل بالا در سامانه قبل از اتمام مدت قانونی ویزا که در پاسپورت شما بمحض ورود به مرز مشخص شده است، بسیار الزامی است. افرادیکه مراحل دریافت مجوز اقامت قبرس شمالی یا همان اقامت دانشجویی خود را بموقع انجام ندهند مشمول جریمه اقامت غیر قانونی خواهند شد. و همچنین نکته بعدی اینکه دانشجویان غیر بومی بایستی هر سال آزمایش سلامت خود را تجدید نمایند.
هزینه مجوز اقامت قبرس شمالی برای دانشجویان : هزینه های دریافت ویزای قبرس شمالی برای دانشجویان، شامل دو قسمت هزینه آزمایشگاه و هزینه های اداره مالیات که بعد از پرداخت مبالغ این دو مورد حدودا بعد از گذشت چند ساعت پیامکی مبنی بر آماده شدن ویزا برای دانشجو ارسال میشود که بعد از ان دانشجو میتواند ویزای خود را در سایت مشاهده کند.

مجوز اقامت قبرس شمالی برای همراه دانشجو

مدارک مورد نیاز برای تشکیل پرونده ویزای قبرس شمالی برای همراه دانشجو به شرح زیر میباشد و جدیدا برای ویزای همراه دانشجو در قبرس سامانه ای مجزا برقرار شده است که می توانید برای ورود به آن کلیک کنید.

  • اصل نامه مختار قبرس به نام همسر و یا عضوی از خانواده او که قصد گرفتن ویزا دارد.
  • کپی قرارداد محل سکونت
  • دفترچه صورتی تمبر خورده به انضمام عکس همسر
  • کپی پاسپورت صفحه اطلاعات، ورود و خروج و ویزای سال قبل هم شما و هم همسرتون.
  • ترجمه قباله ازدواج، بجای قباله ازدواج ترجمه شناسنامه ها هم مورد قبول است و یا اگر قصد ترجمه قباله ازدواج را دارید، ترجمه 2 صفحه اول کافی است و نیازی نیست از صفحات شروط ترجمه تهیه کنید.
  • گواهی اشتغال به تحصیل جدید از دانشگاه
  • یک سند مانده موجودی که از بانک باید دریافت کنید. پول بایستی در حساب خود دانشجو باشد زیرا همراه او فعلا ویزای قبرس شمالی نداشته و قادر به افتتاح حساب بانکی نیست.
  • اگر در سایت ثبت نام کردید باید وقتی رفتید اداره مهاجرت لفکوشا از موبایل بهشون نشون بدید که پروسه ثبت نام شما در جریانه.
  • در نهایت اداره مهاجرت لفکوشا بعد از بررسی مدارک شما یه برگه بهتون میده که باید بیاین اداره پلیس فاماگوستا و یا هر شهری که در آنجا دانشجو هستید (بخش مهاجرت) تمام مدارکو بهشون تحویل میدید بعد اگر کم و کسری باشه به شما میگن که تکمیلش کنید اگر کامل بود یه نامه پرداخت میدن باید بیان کوپ بانک ۱۳۵ لیر پرداخت کنید.
  • بعد فیش رو باید ببرین بیمارستان دولتی، اونجا مشخص میکنن که باید کدوم آزمایشگاه برین.
  • دوباره میرین اداره پلیس، همه مدارکو میگیرن ازتون، کارتون با اداره پلیس تموم میشه.

میرین آزمایشگاه، آزمایش را انجام میدین (پاسپورت لازمه همراهتون باشه) ، و منتظر میشین تا کارهای اقامت همسر(نفر اصلی) در سایت انجام بشه، بعد از دریافت اقامت همسر(نفر اصلی) مجدد میرین لفکشا برای دریافت ویزای قبرس شمالی برای همراه دانشجو.


ویزای قبرس جنوبی

تمام افرادی که قصد ورود به جنوب قبرس را دارند باید دارای ویزا باشند به غیر از : افراد دارای گذرنامه لایزس یا همان گذرنامه ای که توسط سازمان ملل صادر شده است و همچنین سندی که به افراد بدون تابعیت و پناهندگان شناخته شده صادر شده است. علاوه بر موارد ذکر شده ، شهروندان کشورهای اتحادیه اروپا و همچنین سوئیس ، ایسلند ، لیختن اشتاین و نروژ میتوانند با داشتن شناسنامه ملی خود که دارای عکس است وارد قبرس شوند. بنابراین افراد ایرانی برای ورود به منطقه قبرس جنوبی نیازمند دریافت ویزای قبرس جنوبی هستند که در ادامه به بررسی انواع آن خواهیم پرداخت.

ویزای قبرس جنوبی در دست یک مرد

انواع ویزای قبرس جنوبی

ویزاهای کوتاه مدت یا مسافرت

این ویزا به بیگانگان که به دلایل دیگری غیر از مهاجرت به دنبال ورود به قبرس هستند ، به ویزیت مستمر یا چندین مراجعه که مدت زمان آن از سه ماه تجاوز نمی کند. هر نیم سال از تاریخ ورود ، این ویزا ممکن است برای یک یا چند ورودی صادر شود. در مورد بیگانگان که باید به طور مکرر به قبرس سفر کنند ، به عنوان مثال در زمینه تجارت ، ویزاهای کوتاه مدت ممکن است برای چندین مراجعه انجام شود ، به شرط آنکه کل این بازدیدها در هر نیم سال از سه ماه تجاوز نکند. این ویزای ورود چندگانه ممکن است برای یک سال و در موارد استثنایی بیش از یک سال اعتبار داشته باشد اما برای گروه های خاصی از افراد بیشتر از پنج سال نیست.

ویزای عبور از فرودگاه (ویزای ترانزیت فرودگاهی قبرس)

ویزای ترانزیت فرودگاهی قبرس به افرادی که نیاز به عبور از منطقه ترانزیت بین المللی فرودگاه های قبرس بدون اینکه واقعاً وارد خاک ملی قبرس شوند ، در هنگام توقف یا انتقال بین دو مرحله از پرواز بین المللی این اجازه را می دهد.  ایرانیان نیز برای عبور از فرودگاه قبرس بایستی این نوع ویزا را تهیه کنند.

ویزای ترانزیت قبرس

ویزای ترانزیت قبرس به بیگانگان که قصد سفر از یک کشور جهان سوم به کشور جهان سوم دیگر را دارند ، اجازه عبور از قبرس را می دهد. این ویزا ممکن است برای یک یا دو یا به طور استثنایی چندین ترانزیت صادر شود ، به شرط آنکه مدت زمان در هر مورد از پنج روز تجاوز نکند و از طرف دیگر این نوع ویزا تنها در صورتی صادر میشود که فرد متقاضی برای رسیدن به مقصد سفر خود حتما مجبور است که از کشور قبرس عبور کند و چاره ای به جز این ندارد.

پروسه و مدارک مورد نیاز اخذ ویزای قبرس جنوبی

درخواست صدور ویزای قبرس برای کلیه متقاضیان صرف نظر از ملیت متقاضی پذیرفته می شود.  صدور ویزای قبرس برای ایرانیان مستلزم ارائه مدارک زیر میباشد.

  • پاسپورت متقاضی باید اعتبار کافی داشته باشد بطوریکه توصیه می شود متقاضی حداقل 6 ماه پس از مدت اقامت در نظر گرفته شده دارای گذرنامه معتبر باشند.
  • تکمیل فرم درخواست ویزا که توسط متقاضی (یا سرپرست قانونی در مورد افراد زیر سن قانونی) امضا شده است که دارای یک عکس پرسنلی در اندازه شش در چهار با زمینه سفید و حتما بدون روتوش باشد.
  • رزرو موقت یا برنامه سفر ترتیبات سفر (بلیط رفت و برگشت با تاریخ های ثابت). قبل از صدور ویزا نباید بلیط را قطعی کنید. بنابراین بعد از مشخص شدن مدت زمان ویزای شما بایستی طبق مدت ویزا بلیط های خود را نهایی کنید
  • اگر کارمند هستید نامه رسمی به تاربخ اخیر (کمتر از یک ماه) از سوی کارفرما خطاب به کنسولگری قبرس با اثبات دستمزد / حقوق. در صورتی که دارای شغل آزاد هستید نامه اشتغال به کار ، نامه ای از وکالت ، حسابدار یا مدیر بانک متقاضی. اگر دانشجویی در کشور کنسولگری باشد ، یک نامه اصلی از طرف مدرسه یا دانشگاه خطاب به کنسولگری قبرس که تأیید کننده وضعیت / حضور و مدت تحصیل شما و ترم هایی که گذرانده اید باشد.
  • نامه تمکن مالی قبرس یا شواهدی مبنی بر اینکه نشان دهد شما بودجه کافی برای تأمین هزینه اقامت در نظر گرفته شده در قبرس  را دارید ، به عنوان مثال. صورتحساب بانکی یا چک مسافرتی (کارتهای اعتباری فقط علاوه بر صورتهای بانکی و با بیانیه اخیر مبنی بر تأیید اعتبار . لطفا توجه داشته باشید که پول نقد اثبات قابل قبولی نیست). برای تهیه سند تمکن مالی قبرس بایستی گردش حساب شش ماه آخر خود را به بانک ارائه دهید.
  • اصل و کپی تمام صفحات شناسنامه  و همچنین کارت ملی متقاضی و اگر دارای شناسنامه جدید هستید ارائه اصل کارت ملی فرزندان به همراه کپی الزامی میباشد.
  • رزرو هتل از قبل که توسط مدیر هتل به شما فکس شده است. .
  • در صورتی که به منظور تجارت به قبرس سفر میکنید، باید یک دعوت نامه رسمی از یک شرکت قبرس ارائه شود.
  • در صورتی که برای دیدن دوستان و آشنایان به قبرس سفر میکنید، نامه دعوت از دوستان با آدرس ، شماره تلفن و شغل آنها در کشور قبرس

اطلاعیه مهم سفارت قبرس

  • بسته به پرونده هر شخص، ممکن است مدارکی بیش از مدارک مذکور از متقاضی درخواست شود.
  • مدارک فارسی می بایست توسط مترجم رسمی دادگستری به انگلیسی ترجمه شو. همچنین تمامی مدارک صادره توسط ادارات دولتی و یا سایر نهادهای جمهوری اسلامی ایران می بایست به تایید وزارت امور خارجه ایران برسد.
  • متقاضیان بایستی هنگام تحویل کپی مدارک، اصل آنها را نیز نشان دهند.
  • بخش کنسولی سفارت قبرس این حق را دارد تا در صورت لزوم از افراد برای مصاحبه حضوری دعوت به عمل آورد.
  • در صورت سفر کودکان زیر هجده سال به همراه مادر، رضایت پدر الزامی است.
  • متقاضیان باید در نظر داشته باشند که زمان مورد نیاز برای بررسی کامل پرونده، معمولا سه روز کاری میباشد. بنابراین برنامه سفر خود را طوری تنظیم کنید که دچار مشکل نشوید.
  • دارندگان گذرنامه سیاسی ایران نیازی به دریافت ویزا ندارند.
  • دارندگان ویزای شینگن میتوانند بودن اخذ ویزای قبرس وارد این کشور شوند.

آیا ویزای قبرس شینگن است؟ 

منطقه شنگن اکثر کشورهای اتحادیه اروپا را شامل می شود ، به جز انگلستان ، ایرلند و کشورهایی مانند رومانی ، بلغارستان ، کرواسی و قبرس. البته کشورهای دیگری مانند: نروژ ، ایسلند ، سوئیس و لیختن اشتاین با اینکه عضو اتحادیه اروپا نیستند اما بخشی از منطقه شینگن هستند.  بنابراین درباره این سوال که آیا قبرس جزو شینگن است؟ و آیا قبرس جز اتحادیه اروپا است؟ باید پاسخ داد که قبرس عضو اتحادیه اروپا است اما عضو منطقه شینگن نیست.

کشورهای عضو شینگن

سفارت قبرس در تهران 

در جدول زیر آدرس و تلفن تماس سفارت قبرس در تهران (سفارت قبرس جنوبی در تهران) نوشته شده است که متقاضیان میتوانند از آنها استفاده کنند. همچنین ساعت کاری سفارت قبرس یکشنبه تا پنجشنبه از ساعت 8 صبح الی 15:30 بعد از ظهر میباشد.  البته جهت دریافت روادید و یا تایید مدارک سفارت قبرس بایستی در روزهای یکشنبه تا چهارشنبه از ساعت 8:30 الی 11 به سفارت مراجعه کنید.

آدرس جمهوری اسلامی ایران، تهران، زعفرانیه، خیابان رضا علی حسینی، خیابان محمود راضی، پلاک 9
کد پستی 1988934611
شماره ی (دفتر سفیر)  02122179913
شماره ی بخش کنسولی 02122179954
شماره ی دفتر بازرگانی 02122179862
سایت سفارت قبرس
ورود به سایت سفارت قبرس در تهران

سوالات متداول 

خیلی از افرادی که با موسسه ما تماس میگیرند سوال میپرسند که آیا اگر مهر ورود به قبرس شمالی در پاسپورت ما ثبت شود دیگر اجازه ورود به قبرس جنوبی را نخواهیم داشت ؟ یا اینکه اگر ویزای قبرس شمالی را دریافت کنیم دیگر قادر به دریافت ویزای قبرس جنوبی نخواهیم بود؟

پاسخ : به طور کلی ، مهر قبرس شمالی در پاسپورت شما هیچ مشکلی برای شما بوجود نمی آورد. با این حال ، در فرودگاه ارجان در قبرس شمالی ، افسر مهاجرت اغلب گذرنامه ها را تمبر می کند مگر اینکه به جای آن درخواست ویزای کاغذ سفید کنید. اگر قصد مسافرت منظم به جنوب (جمهوری) قبرس) را دارید ، توصیه می شود که بخواهید درج کاغذ سفید را به جای اینکه مهر گذرنامه خود را مهر کند ، بخواهید.

آیا میتوان بصورت زمینی از قبرس شمالی به قبرس جنوبی سفر کرد؟

پاسخ : نخیر، بنادر قانونی ورود به جمهوری قبرس فرودگاه های لارناکا و پافوس و بنادر لارناکا ، لیماسول ، لتسی و پافوس است که تحت کنترل مؤثر دولت جمهوری قبرس در این منطقه واقع شده اند. هرگونه ورود به قلمرو جمهوری قبرس از طریق هر بندر یا فرودگاه دیگری در منطقه قبرس که در آن دولت جمهوری کنترل مستقلی انجام نمی دهد (منطقه اشغالی ترکیه) غیرقانونی است.

اگر قصد تحصیل در قبرس را دارید، هم اکنون با ما تماس بگیرید.  موسسه حقوقی دادمهر عدالت نماینده رسمی دانشگاه های قبرس در کشور ایران میباشد. لطفا بابت اخذ پذیرش از دانشگاه های قبرس به افراد سودجو و فرصت طلب هیچگونه هزینه ای پرداخت نکنید. کلیه مراحل اخذ پذیرش شما با بیشترین میزان بورسیه، توسط ما در سریعترین زمان ممکن و بدون دریافت هیچ هزینه ای انجام خواهد شد.

محمدحسین مهرزاد صدقیانی

من محمدحسین مهرزاد صدقیانی هستم. مدیر عامل کارگزاری دانشگاه های قبرس در ایران و دارای مدرک کارشناسی ارشد فناوری اطلاعات از دانشگاه مدیترانه شرقی قبرس.

کیفیت

100%

قیمت

100%

خدمت

100%

توسط 07 کاربر

  • تصویر آواتار

    احسان الله

    سلام آقا اگر کسی دعوت تحصیلی قبرس شمالی را داشته باشد آیا ویزای ترانزیت از سفارت ترکیه در تهران لازم است بگیریم یا خیر چون میخواستم اقدام کنم از دوستانم گفت از فرودگاه قبرس دارد برگشت میده و دلیل اش تقریبا ویزای ترانزیت است؟؟؟

    آگوست 23, 2023
  • تصویر آواتار

    Reza

    سلام و درود
    بنده در کشور عمان مشغول به کار هستم
    در هتل کار میکنم و اشپز هستم
    میخواستم ویزای کار قبرس شمالی بگیرم
    میشه لطف کنین کمکم کنید

    ژانویه 11, 2023
  • تصویر آواتار

    علی مرادی

    سلام وقت بخیر میخواهم ثبت نام ویزا بشردوستانه کانادا انجام بدم میشه راهنماییم کنید کمک شما

    نوامبر 8, 2022
  • تصویر آواتار

    اشکان

    آیا بیماری ام اس جزو بیماری هایی هست که اجازه اقامت در قبرس را ندارند؟
    اگر مشکلی ندارد آیا امکان تهیه دارو از داروخانه های قبرس با نسخه ترجمه شده پزشک ایرانی هست؟

    جولای 27, 2022
  • تصویر آواتار

    محمد روف

    سلام برادر گرامی آیا میشود شهروند دیگر کشور ویزه تحصیلی قبرس شمالی را از ایران بگیرد

    سپتامبر 2, 2021
  • تصویر آواتار

    محمدزاده

    سلام. برای اخذ ویزای توریستی به قبرس اروپایی در حال حاضر چه اقدامات تازه ای باید انجام دهیم؟؟؟ آیا می توانیم از شما برای اخذ ویزا کمک بگیریم؟؟

    می 7, 2021
  • تصویر آواتار

    هنگامه

    سلام
    آيا شما براى ويزاى قبوس اروپايى اقدام ميكنيد؟

    فوریه 10, 2020

برای این آیتم یک بازخورد بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کیفیت
قیمت
خدمت

دکمه بازگشت به بالا