وکیل ترانسفر قبرس

خدمات ویژه موسسه حقوقی دادمهر عدالت برای متقاضیان تحصیل در قبرس

ترانسفر VIP دانشگااه قبرس

این موسسه کلیه کارهای پذیرش را به عنوان کارگزار رسمی دانشگاه های قبرس در ایران از صفر تا صد بصورت رایگان انجام میدهد و برگه پذیرش بصورت کاملا رایگان در اختیار دانشجویان و متقاضیان قرار میگیرد. اما در راستای آرامش خاطر دانشجویان و خانواده های آنها، موسسه حقوقی دادمهر عدالت،با دریافت مبلغی جزئی خدمات ویژه ای را به دانشجویانی که قصد تحصیل در قبرس را دارند ارائه میدهد که شامل موارد زیر است (دریافت این خدمات اختیاری بوده و به هیچ عنوان اجباری نیست).

خدمات وکیل کارگزاری دانشگاه قبرس

1- وکیل امور مهاجرت تحصیلی موسسه حقوقی دادمهر عدالت که کاملا مسلط به قوانین قبرس و دانشگاه های این کشور است شما را از لحظه ورود به فرودگاه قبرس همراهی میکند.  وکیل کارگزاری دانشگاه های قبرس در ایران ، هرگونه مشکل احتمالی که در فرودگاه قبرس برای دانشجو اتفاق بیافتد در سریع ترین زمان ممکن حل خواهد کرد.

3- تمام امور مربوط به ترانسفر دانشجو از فرودگاه تا داشگاه توسط موسسه حقوقی دادمهر عدالت انجام خواهد شد.

4-کلیه کارهای ثبت نام در دانشگاه و واریز پول به حساب دانشگاه در بانک های کشور قبرس به همراه وکیل امور مهاجرت تحصیلی قبرس انجام خواهد شد و در تمام مراحل وکیل دانشجو را همراهی خواهد کرد.

5- کلیه امور مربوط به انتخاب خوابگاه و دریافت تخفیف از خوابگاه ها و بستن قرارداد با خوابگاه با همراهی وکیل امور مهاجرت انجام خواهد شد.

6- وکیل امور مهاجرت دانشجو را بطور کامل با مکان های مهم قبرس از جمله صراف ایرانی مطمئن، رستوران های ایرانی و همچنین با بسیاری از اطلاعات مفید دیگر آشنا خواهد نمود.


موسسه حقوقی دادمهر عدالت بابت تمام خدمات ارزشمند بالا، طبق قرارداد مبلغی را دریافت میکند.(البته این خدمات برای دانشجویانی که از طریق این وب سایت پذیرش خود را دریافت میکنند شامل تخفیف ویژه میباشد) دانشجویانی که علاقمند به عضویت در گروه دانشجویان ایرانی هستند و مایل هستند با ما هم گروه باشند، هم اکنون با ما تماس بگیرند.

اگر قصد تحصیل در قبرس را دارید، هم اکنون با ما تماس بگیرید.  موسسه حقوقی دادمهر عدالت نماینده رسمی دانشگاه های قبرس در کشور ایران میباشد. لطفا بابت اخذ پذیرش از دانشگاه های قبرس به افراد سودجو و فرصت طلب هیچگونه هزینه ای پرداخت نکنید. کلیه مراحل اخذ پذیرش شما با بیشترین میزان بورسیه، توسط ما در سریعترین زمان ممکن و بدون دریافت هیچ هزینه ای انجام خواهد شد.

محمدحسین مهرزاد صدقیانی

من محمدحسین مهرزاد صدقیانی هستم. مدیر عامل کارگزاری دانشگاه های قبرس در ایران و دارای مدرک کارشناسی ارشد فناوری اطلاعات از دانشگاه مدیترانه شرقی قبرس.

هنوز هیچ دیدگاهی وجود ندارد.

اولین کسی باشید که برای “وکیل ترانسفر قبرس” دیدگاه می‌گذارید;

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کیفیت
قیمت
خدمت

دکمه بازگشت به بالا