مزایای تحصیل در قبرس

Advantages of Study in Cyprus

مزایای تحصیل در قبرس

در این نوشته مزایای تحصیل در قبرس شمالی و همچنین معایب تحصیل در قبرس شمالی را بطور کامل، جامع و دقیق بررسی خواهیم کرد. این موارد بر اساس تجربه چندین ساله اینجانب می باشد. زیرا چندین سال در کشور قبرس مشغول به تحصیل بودم و هم اکنون مدت زیادی است که به عنوان نماینده رسمی دانشگاه های قبرس در ایران مشغول به فعالیت هستم. با من همراه باشید تا در ادامه شما را با مزیت های تحصیل در کشور قبرس آشنا کنم.

مهمترین مزایای تحصیل در قبرس

  • از مهمترین مزایای تحصیل در قبرس شمالی این است که دانشجویان بیشتر کشورهای جهان،برای ورود به کشور قبرس شمالی نیازی به گرفتن وقت سفارت و مراجعه به سفارت ندارند و شما میتوانید با داشتن پاسپورت و برگه پذیرش دانشگاه که از طرف موسسه حقوقی دادمهر عدالت برای شما صادر میشود، وارد کشور قبرس شوید.
  • سیستم آموزشی دانشگاه های قبرس براساس استانداردهای کشورهای اروپایی و آمریکایی میباشد، بنابراین فارغ التحصیلان دانشگاه های قبرس میتوانند برای ادامه تحصیل و یا اخذ ویزای کار از تمامی کشورهای پیشرفته جهان اقدام کنند.
  • شهریه تحصیل در دانشگاه های قبرس بسیار ارزان تر از شهریه دانشگاه های بین المللی در سایر کشورها است. شهریه دانشگاه های قبرس شمالی نسبت به شهریه دانشگاه های قبرس جنوبی، تقریبا یک چهارم میباشد.
در تکمیل مورد بالا باید گفت از مزایای تحصیل در قبرس شمالی این است که دانشگاه های قبرس دارای دفتر مرکزی در کشور ایران میباشند. بنابراین کلیه کارهای پذیرش شما بصورت کاملا رایگان انجام خواهد شد.
  • از جمله مزایای تحصیل در قبرس این است که تنوع رشته ای در دانشگاه های قبرس بسیار زیاد است و طیف گسترده ای از رشته ها، از پزشکی و پیراپزشکی گرفته تا رشته های طراحی و مهندسی همگی در دانشگاه های قبرس موجود است.
  • کشور قبرس چندین دانشگاه دارد که دانشجویان می توانند بسته به بودجه خود یکی از آنها را برای تحصیل انتخاب کنند.
  • دانشگاه های قبرس مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ایران میباشند.
  • دانشگاه های قبرس از اعتبار و رتبه خوبی در سطح بین الملل برخوردار هستند.
  • تحصیل در دانشگاه های قبرس به زبان انگلیسی می باشد و این باعث تقویت سطح زبان انگلیسی دانشجو و همچنین بالا رفتن اعتبار مدرک در سطح بین الملل می باشد.
  • دانشجویان ایرانی میتوانند برای تحصیل در اکثر دانشگاه های کشور قبرس بورسیه تحصیل در قبرس به میزان 50% اخإ کنند که این بورسیه برای رشته های مقطع کارشناسی بدون استثناء به تمام دانشجویان تعلق میگیرد و برای مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری طبق شرایطی خاص میباشد.
  • برای ورود به دانشگاه های کشور قبرس، نیازی به داشتن مدرک زبان انگلیسی ندارید. فقط اگر مدرکی بین المللی که اثبات کند سطح زبان شما کافی است، نداشته باشید مجبور خواهید بود آزمون تعیین سطح زبان انگلیسی دانشگاه قبرس را بگذرانید.
  • دانشگاه های قبرس آزمون ورودی نداشنه و پذیرش آنها بر اساس سوابق تحصیلی میباشد.
  • دانشجویان کشور قبرس، تحت پوشش بیمه درمانی هستند. تمام خدمات پزشکی شما به غیر از خدماتی مثل (دندانپزشکی و جراحی پلاستیک) در بیمارستان های دولتی کاملا رایگان میباشد و برای خدمات دندانپزشکی تخفیفات بسیار خوبی برای دانشجویان داده می شود.
  • قبرس در جنوب کشور ترکیه و در میان دریای مدیترانه واقع شده است و به ایران بسیار نزدیک می باشد. بنابراین رفت و آمد دانشجویان به این کشور آسان میباشد.
  • واحد پول قبرس لیر ترکیه میباشد، بنابراین هزینه های زندگی و خورد و خوراک در این کشور بسیار مناسب است.
  • ایرانیان ساکن قبرس کسب و کارهای مختلفی را برای خود راه اندازی کرده اند و بدین ترتیب دانشجویان ایرانی می توانند در رستوران های ایرانی وعده های غذایی خود را میل کنند. از طریق صراف ایرانی پول مورد نیاز خود را دریافت کنند و در آرایشگاه های ایرانی موهای خود را کوتاه کنند.
  • فرهنگ مردم قبرس به فرهنگ ما بسیار نزدیک است. قبرسی ها، افرادی مهمان نواز هستند و با توریست ها و دانشجویان خارجی که در کشورشان مشغول به تحصیل هستند، برخورد بسیار خوبی دارند. بنابراین از مزایای تحصیل در قبرس این است که شما احساس راحتی بسیاری در برخورد با مردم قبرس دارید.
  • از مزایای تحصیل در قبرس، این است که دانشجویان می توانند در حین تحصیل بصورت پاره وقت کار کنند و بخشی از هزینه های زندگی خود را تامین کنند.
دوستان عزیزم یک توصیه مهم دارم. اگر دانشجوی مقطع کارشناسی و یا رشته هایی مانند پزشکی، دندانپزشکی و یا داروسازی هستید به فکر کار کردن در حین تحصیل نباشید، زیرا حجم درس های شما زیاد است و بهتر است وقت خود را صرف مطالعه دروس کنید.

 

اگر قصد تحصیل در قبرس را دارید، هم اکنون با ما تماس بگیرید.  موسسه حقوقی دادمهر عدالت نماینده رسمی دانشگاه های قبرس در کشور ایران میباشد. لطفا بابت اخذ پذیرش از دانشگاه های قبرس به افراد سودجو و فرصت طلب هیچگونه هزینه ای پرداخت نکنید. کلیه مراحل اخذ پذیرش شما با بیشترین میزان بورسیه، توسط ما در سریعترین زمان ممکن و بدون دریافت هیچ هزینه ای انجام خواهد شد.

محمدحسین مهرزاد صدقیانی

من محمدحسین مهرزاد صدقیانی هستم. مدیر عامل کارگزاری دانشگاه های قبرس در ایران و دارای مدرک کارشناسی ارشد فناوری اطلاعات از دانشگاه مدیترانه شرقی قبرس.

هنوز هیچ دیدگاهی وجود ندارد.

اولین کسی باشید که برای “مزایای تحصیل در قبرس” دیدگاه می‌گذارید:

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کیفیت
قیمت
خدمت

دکمه بازگشت به بالا