کالج زبان انگلیسی در قبرس

کالج زبان انگلیسی دانشگاه های قبرس شمالی

آزمون زبان انگلیسی قبرس

دانشگاه های کشور قبرس هیچگونه آزمون ورودی ندارند و تنها  آزمونی که از دانشجویان اخذ میشود، آزمون تعیین سطح زبان انگلیسی میباشد و دانشجویانی که در این آزمون نمره حداق را کسب نکنند مجبور به گذراندن کالج زبان در قبرس شمالی میباشند.

در جول زیر بطور کامل بررسی شده است که برای ورود به هر رشته نیاز به چه مدرک زبان و یا چه نمره ای در آزمون تعیین سطح زبان دانشگاه ها را دارید. در ادامه و در زیر همین جدول نمونه سوالات آزمون تعیین سطح دانشگاه های مختلف قبرس، قرار داده شده است. لازم به ذکر است

دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد و دکترا که موفق به اخذ نمره 50 از 100 شوند، میتواننددر کنار واحد زبان از دپارتمان خود نیز درس اخذ کنند ولی در غیر اینصورت ( نمره کمتر از50 )، فقط بایستی دروس زبان انگلیسی بگذرانند.
رشته IELTS TOEFL-PBT TOEFL-IBT حداقل نمره زبان
داروسازی 6.0 530 72 70/100
پزشکی عمومی 6.0 530 72 70/100
پیراپزشکی 5.5 513 65 60/100
سایر رشته های کارشناسی 5.0 497 60 50/100
کارشناسی ارشد و دکترا 6.5 550 79 75/100

نمونه سوالات آزمون زبان دانشگاه قبرس

در این قسمت میتوانید نمونه سوالات آزمون زبان دانشگاه های قبرس را دانلود کنید. سبک آزمون زبان دانشگاه های قبرس متفاوت از همدیگر میباشند. برخی از دانشگاه ها سخت گیری زیادی در آزمون زبان دارند. 

کتاب سوالات آزمون زبان دانشگاه های قبرس

کاملترین کتاب مجموعه سوالات آزمون زبان دانشگاه های قبرس شمالی به همراه منبع سوالات، برای اوّلین بار توسط موسسه حقوقی دادمهر عدالت منتشر شد. ابن کتاب تنها به قیمت 150.000 تومان فروخته میشود و تمام درآمد حاصل از آن، صرف تحصیل کودکان کار و همچنین کودکان خانواده های کم درآمد خواهد شد.

کودکان کار

کتاب

خرید کتاب آزمون زبان دانشگاه های قبرس

آزمون زبان دانشگاه بین المللی قبرس

در جدول زیر نمونه سوالات آزمون زبان دانشگاه بین المللی قبرس را برای دانلود قرار داده ایم. به علت مسایل امنیتی نمونه سوالات آزمون زبان انگلیسی این دانشگاه رمزگذاری شده است که البته در اختیار دانشجویانی که از طریق این سایت اقدام به اخذ پذیرش کنند قرار خواهد گرفت.

نمونه سوال ازمون زبان دانشگاه CIU
نمونه سوال 1 نمونه سوال 2 نمونه سوال 3
دانلود دانلود دانلود
نمونه سوال 4 نمونه سوال 5 نمونه سوال 6
دانلود دانلود دانلود

نمونه سوال ازمون زبان سایر دانشگاه ها

در جدول زیر نمونه سوالات آزمون زبان سایر دانشگاه ها را برای دانلود قرار داده ایم. این نمونه سوالات رمزگذاری نشده است و به راحتی میتوانید از آنها استفاده کنید.

نمونه سوال ازمون زبان سایر دانشگاه ها
نمونه سوال آزمون زبان دانشگاه NEU نمونه سوال آزمون زبان دانشگاه EMU
دانلود دانلود

شهریه کالج زبان در قبرس

هزینه دوره زبان انگلیسی در قبرس بسته به دانشگاهی که دانشجو قصد تحصیل در آنجا را دارد و همچنین بسته به نمره ای که در آزمون تعیین سطح زبان انگلیسی دانشگاه قبرس اخذ کرده است متفاوت میباشد. البته پیش از همه چیز باید گفت برای دوره زبان انگلیسی در قبرس هیچگون بورسیه تحصیلی تعلق نمیگیرد و به همین خاطر هزینه های دوره زبان انگلیسی معمولا بیشتر از هزینه های یک ترم عادی است. بطور متوسط میتوان گفت هزینه هر ترم زبان انگلیسی در دانشگاه های قبرس چیزی در حدود 2000 دلار و در برخی از دانشگاه ها 2000 یورو میباشد.

منابع آزمون زبان انگلیسی دانشگاه های قبرس

بیشتر دانشجویان در مورد منابع آزمون زبان انگلیسی دانشگاه های قبرس از ما سوال میکنند، در این مورد باید گفت، هیچگونه منبع مشخصی وجود ندارد اما توصیه ما این است که از منابعی که در این قسمت برای شما توصیه کرده ایم استفاده کنید، زیرا تجربه نشان داده است که یان منابع بسیار موثر و تاثیرگذار هستند. در مورد این منابع باید گفت آزمون زبان دانشگاه قبرس همانند آزمون های بین المللی زبان انگلیسی شامل چهار مهارت میباشند که عبارتند از خواندن، نوشتن، شنیداری و درک مطلب که در اینجا برای تقویت این سطوح منابع زیر توصیه میشود.

barrons ielts writng کتاب 504 واژه زبان انگلیسی

آزمون مصاحبه زبان انگلیسی قبرس

مطالعه این سوالات برای قبولی در آزمون زبان دانشگاه های قبرس، مخصوصا دانشگاه بین المللی قبرس به شدت توصیه میشود.

اگر قصد تحصیل در قبرس را دارید، هم اکنون با ما تماس بگیرید.  موسسه حقوقی دادمهر عدالت نماینده رسمی دانشگاه های قبرس در کشور ایران میباشد. لطفا بابت اخذ پذیرش از دانشگاه های قبرس به افراد سودجو و فرصت طلب هیچگونه هزینه ای پرداخت نکنید. کلیه مراحل اخذ پذیرش شما با بیشترین میزان بورسیه، توسط ما در سریعترین زمان ممکن و بدون دریافت هیچ هزینه ای انجام خواهد شد.

محمدحسین مهرزاد صدقیانی

من محمدحسین مهرزاد صدقیانی هستم. مدیر عامل کارگزاری دانشگاه های قبرس در ایران و دارای مدرک کارشناسی ارشد فناوری اطلاعات از دانشگاه مدیترانه شرقی قبرس.

کیفیت

100%

قیمت

100%

خدمت

100%

توسط 04 کاربر

  • تصویر آواتار

    مریم

    سلام وقت بخیر . من این موضوع زبان را از کارگذارم سوال کردم ‌‌و گفتن بابت کورس زبان هیچ هزینه ای نباید بدم و با همون دپازیتی هست که بابت شهریه از من میگیرن. ایا من به حرفش اطمینان کنم یا واقعا از من ۲۰۰۰ یورو میگیرن؟

    اکتبر 20, 2022
  • تصویر آواتار

    النا

    سلام هزینه های کالج زبان در ciuبدون بورس هستند یا با بورسیه

    آگوست 16, 2022
  • تصویر آواتار

    مریم

    سلام ببخشید امتحان تعیین سطح زبان سال ۲۰۲۱ دانشگاه ciu هم انلاینه؟

    آگوست 18, 2021
  • تصویر آواتار

    مریم

    سلام وقت بخیر پسورد سوالات دانشگاه ciu رو لطف میکنین؟

    آگوست 5, 2021
  • تصویر آواتار

    Fsn

    سلام. لینک های دانلود ازمون ها کار نمیکند?

    آوریل 3, 2020

برای این آیتم یک بازخورد بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کیفیت
قیمت
خدمت

دکمه بازگشت به بالا