تحصیل توریسم در قبرس

TOURISM MANAGEMENT

تحصیل توریسم در قبرستحصیل توریسم (جهانگردی) در قبرس

رشته توریسم و یا جهانگردی به عنوان یکی از اصلی ترین رشته های دانشگاه مدیترانه شرقی ، دانشگاه بین المللی قبرس و دانشگاه خاور نزدیک میباشد. هدف از تاسیس و تحصیل رشته توریسم در قبرس این است که  متخصصان و کارشناسان زبده برای صنعت گردشگری و جهانگردی تربیت کرده و تحویل جامعه دهند. که این امر علاوه بر آماده سازی افراد برای زندگی حرفه ای، آنها را متخصصانی کار آمد و خلاق برا رویارویی با مسایل و مشکلات صنعت توریسم تبدیل می کند. با امکاناتی که برای تحصیل این رشته در دانشگاه های قبرس فراهم شده است، از تمامی فرصت های مربوطه ارائه شده استفاده می شود و دانشجویان طیف گسترده ای از فرصت های شغلی را پس از فارغ التحصیلی خود دنبال می کنند.

تحصیل رشته توریسم و یا جهانگری در قبرس به زبان انگلیسی می باشد. علاوه بر این، دانشجویان در دو سال اول تحصیل خود دوره های انگلیسی را با هدف بهبود زبان انگلیسی و اصطلاحات مربوط به این بخش در نظر می گیرند. به غیر از انگلیسی، برنامه دانشکده توریسم شامل آموزش و ایجاد فرصت جهت یادگیری زبان خارجی دوم مانند آلمانی، فرانسوی یا روسی است. دانشجویان از طریق دوره های انتخابی نیز فرصت یادگیری زبان سوم را فراهم می کنند. در پایان دانشجویان به منظور کارآموزی به هتل ها و یا موسسات طرف قرارداد دانشگاه مراجعه می کنند تا دوره کارآموزی خود را در محیط حرفه ای واقعی سپری کنند تا با چالش های شغلی رشته خود بیشتر آشنا شده و آنها را لمس کنند.

دانشکده جهانگردی دانشگاه CIU

دانشکده جهانگردی دانشگاه EMU

رشته کارشناسی ارشد مدیریت جهانگردی دانشگاه قبرس

دوره کارشناسی ارشد مدیریت جهانگردی، به زبان انگلیسی و طی مدت یک تا دو سال در دانشگاه مدیترانه شرقی قبرس، برگزار می شود. این دوره با مشورت صاحبان کسب و کار و صنعت طراحی شده است و جدیدترین پیشرفت ها در سطح بین المللی و ملی را در زمینه صنعت و تکنولوژی منعکس خواهد کرد. این دوره برای آمادگی دانشجویان جهت مواجهه با چالش های جهانی است. ماموریت کلی و اصلی دوره کارشناسی ارشد مدیریت جهانگردی قبرس، ارائه آموزش با کیفیت، در جهت توسعه و پیشرفت حرفه ای گرایی پیشرفته در زمینه مهمان داری و جهانگردی است.  کارشناسی ارشد جهانگردی به فارغ التحصیلان کمک می کند به دانش و مهارت های مدیریتی لازم در حوزه جهانگردی و مهمان داری مجهز و مسلط شوند. برنامه درسی این رشته شامل دروس مدیریتی است از جمله بازاریابی، حسابداری و امور مالی که همگی بر صنعت خدمات و مهمان داری تاکید و تمرکز دارند. همچنین، مسائل مربوط به سطح کلان، همچون برنامه ریزی و توسعه و دیگر موضوعات معاصر در حیطه جهانگردی در طی دروس این دوره مطرح خواهند شد. زمانی که دانشجویان کارشناسی ارشد، این رشته را با موفقیت به اتمام برسانند، درک صحیحی از بازارهای جهانگردی ملی و بین المللی و ابعاد بین رشته ای مدیریت جهانگردی خواهند داشت و می توانند با اعتماد به نفس و تخصصی که بدست آورده اند برای برنامه ریزی، سازمان دهی و تصمیم گیری های مدیریتی و استراتژیک اقدام کنند. علاوه بر موضوعات ذکر شده، در این دوره کارشناسی ارشد، واحد پایان نامه ارائه می شود که به دانشجویان در مهارت پژوهش و نوشتار دانشگاهی کمک بسیاری می کند.

موضوعات پژوهشی مورد نظر

بازاریابی میدانی، الگوی بازاریابی، بازاریابی پست مدرن، رفتار مشتری، فرهنگ، شرکت های جهانی بین المللی، کیفیت خدمات،  رضایت و عدم رضایت مشتری، عدم موفقیت خدمات و بهبود آن، مغایرت و ناسازگاری کار و خانواده، مدیریت استراتژیک فرسودگی و توسعه تحلیل سوات (اس دبلیو اُتی)، سنجش و رقابت، تجزیه و تحلیل توانایی و ظرفیت حمل و نقل، پیاده سازی استراتژی، رقابت هتل ها، رقابت در زمینه مقصد و محل اقامت، مدیریت تغییر، بررسی محیطی برنامه ریزی جهانگردی و زمینه توسعه سیاست و برنامه ریزی گردشگری، محیط زیست، گردشگری در مدیترانه و گسترش اتحادیه اروپا، بخش دولتی و جهانگردی، حکومت محلی و جهانگردی، ارزیابی نهادی، ارزیابی اثرات زیست محیطی، شهری سازی و مدیریت حسابداری گردشگری و سنجش عملکرد مدیریت مالی خدمات و صاحبان کسب و کار، مدیریت عملکرد هتل ها، گزارش و بودجه بندی در هتل ها، مدیریت منابع انسانی، مدیریت رهبری میدانی در سازمان های کوچک و متوسط، مدیریت کیفیت، جامعه شناسی رفتار سازمانی گردشگری، اثرات اجتماعی جهانگردی، نوع، دسته و مسائل نژادی در کار، گردشگری ورزشی.

اگر قصد تحصیل در قبرس را دارید، هم اکنون با ما تماس بگیرید.  موسسه حقوقی دادمهر عدالت نماینده رسمی دانشگاه های قبرس در کشور ایران میباشد. لطفا بابت اخذ پذیرش از دانشگاه های قبرس به افراد سودجو و فرصت طلب هیچگونه هزینه ای پرداخت نکنید. کلیه مراحل اخذ پذیرش شما با بیشترین میزان بورسیه، توسط ما در سریعترین زمان ممکن و بدون دریافت هیچ هزینه ای انجام خواهد شد.

محمدحسین مهرزاد صدقیانی

من محمدحسین مهرزاد صدقیانی هستم. مدیر عامل کارگزاری دانشگاه های قبرس در ایران و دارای مدرک کارشناسی ارشد فناوری اطلاعات از دانشگاه مدیترانه شرقی قبرس.

هنوز هیچ دیدگاهی وجود ندارد.

اولین کسی باشید که برای “تحصیل توریسم در قبرس” دیدگاه می‌گذارید;

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کیفیت
قیمت
خدمت

دکمه بازگشت به بالا