تحصیل بازاریابی در قبرس

MARKETING

تحصیل بازاریابی در قبرسرشته کارشناسی بازاریابی

هدف از رشته کارشناسی مدیریت بازاریابی در دانشگاه مدیترانه شرقی قبرس، پرورش فارغ التحصیلانی است که از آگاهی عمیق در زمینه مسائل بازاریابی برخوردار بوده و همچنین یک پایه محکم در کسب و کار، برای موفقیت در بازار جهانی را برخوردار باشند. با توجه به اینکه زبان تحصیل رشته کارشناسی بازریابی قبرس انگلیسی میباشد. فارغ التحصیلان میتوانند در سطح بین الملل به فعالیت بپردازند.رشته کارشناسی مدیریت بازاریابی تجزیه و تحلیل، ترکیب و مهارت های ارتباطی دانشجویان را بهبود می بخشد و همچنین آنها را تبدیل به افرادی خلاق می کند. تدریس دروس با کامپیوتر و سایر فن آوری های آموزشی به متقاضیان تحصیل در قبرس، باعث پرورش فارغ التحصیلان خودمحور شده است که بدون هیچگونه مشکلی میتوانند خود را به پیشرفت برسانند.

فرصت های شغلی برای فارغ التحصیلان رشته بازاریابی قبرس

بازاریابی همچنان عامل مهمی برای شرکت های دولتی و همچنین شمار قابل توجهی از سازمان های بخش خصوصی است. فارغ التحصیلان رشته کارشناسی بازاریابی قبرس فرصت فعالیت در شغل ها و کسب و کارهای بی شماری از بخش خصوصی و همچنین بخش دولتی و غیر دولتی را دارند؛ زیرا نیاز به ارزیابی مشتری و بازار امری مهم برای سازمان ها ، شرکت ها و کارخانه ها برای طراحی و ارائه محصولات و خدمات است که انتظارات مصرف کنندگان را تامین و پاسخ دهند. همین امر سبب شده است رشته کارشناسی مدیریت بازاریابی در قبرس به رشته ای پرطرفدار در بین متقاضیان تحصیل در قبرس تبدیل شود.

امکانات دپارتمان بازاریابی دانشگاه قبرس

  • کلاس های مجهز به بروزترین تکنولوژی های آموزشی
  • مجهز بودن دانشکده به سیستم های کامپیوتری به روز و اینترنت فوق پر سرعت
  • انجمن های مختلف دانشجویی متناسب با علایق دانشجویان
  • مشاور تحصیلی شخصی برای تک تک دانشجویان
  • کتابخانه مجهز به بروزترین کتاب ها ، ژورنال ها و مجلات
  • سخنرانی ها و همایش هایی که دانشجویان و متخصصان را از دنیای کسب و کار گرد هم می آورد.
اگر قصد تحصیل در قبرس را دارید، هم اکنون با ما تماس بگیرید.  موسسه حقوقی دادمهر عدالت نماینده رسمی دانشگاه های قبرس در کشور ایران میباشد. لطفا بابت اخذ پذیرش از دانشگاه های قبرس به افراد سودجو و فرصت طلب هیچگونه هزینه ای پرداخت نکنید. کلیه مراحل اخذ پذیرش شما با بیشترین میزان بورسیه، توسط ما در سریعترین زمان ممکن و بدون دریافت هیچ هزینه ای انجام خواهد شد.

محمدحسین مهرزاد صدقیانی

من محمدحسین مهرزاد صدقیانی هستم. مدیر عامل کارگزاری دانشگاه های قبرس در ایران و دارای مدرک کارشناسی ارشد فناوری اطلاعات از دانشگاه مدیترانه شرقی قبرس.

کیفیت

100 %

قیمت

100 %

خدمت

100 %

توسط 01 کاربر

  • تصویر آواتار

    رستم علی

    تحصیل بازاریابی درقبریس شمالی واقامت دایم مخواستم ،آیاامکان دارد یاخیر

    ژانویه 13, 2022
    • آیکون فروشگاه ریویوایکس

      موسسه حقوقی دادمهر عدالت

      نوامبر 8, 2023

      سلام رستم عزیز:
      بله تحصیل بازاریابی در سه دانشگاه برتر قبرس امکان پذیر میباشد که میتوانیم برای شما بهترین بورسیه را از دانشگاه بین المللی بگیریم که با75درصد بورسیه شهریه سالانه1726یورو خواهد بود ،دانشگاه مدیترانه شرقی که با50درصد بورسیه شهریه سالانه 7600دلار خواهد بود و دانشگاه خاور نزدیک که با50درصد بورسیه شهریه سالانه3000یورو خواهد بود .
      موفق باشید.

در این مورد یک بازخورد بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کیفیت
قیمت
خدمت

دکمه بازگشت به بالا