تحصیل امور مالی بین الملل در قبرس

International Finance

تحصیل امور مالی بین الملل در قبرسرشته کارشناسی امور مالی بین الملل

یکی دیگر از رشته هایی که متقاضیان تحصیل در قبرس در دانشگاه مدیترانه شرقی میتوانند انتخاب کنند. رشته کارشناسی امورمالی بین الملل دانشگاه قبرس دوره های مالی را با استفاده از فن آوری های اطلاعاتی روز دنیا ارائه میدهد و کاملا متعهد به تقویت پایه و اساس دانشجویان در موضوعاتی مانند سیاست های ارز خارجی و حسابداری بین المللی به منظور فعال کردن آنها در موقعیت های مهم در موسسات و مراکز بین المللی است. دانشجویان پس از فارغ التحصیل شدن از این رشته به علت تسلط کامل به زبان انگلیسی، مفاهیم امور مالی بین الملل، ، توانایی های تحلیلی بالا و مهارت های ارائه شده موثر، می توانند به راحتی فرصت های اشتغال در بخش های بانکی و مالی را دنبال کنند.

آموزش رشته امورمالی بین الملل در دانشگاه قبرس

دانشجویان و فارغ التحصیلان رشته کارشناسی امور مالی بین المللی دانشگاه قبرس توانایی تبدیل دانش نظری که در طول تحصیل فرا گرفته اند را به عمل و اجرا دارند. علاوه بر این، دانشجویان یاد می گیرند از تکنولوژی و فناوری اطلاعات که با سرعت در حال توسعه است استفاده کنند که این به طور گسترده ای در بخش بانکی و مالی  امر قابل توجهی است. دانشجویان این رشته می توانند به راحتی در مشاغل بین المللی شرکت های بانکی و مالی شرکت کنند و در یک زمان بسیار کوتاه ارتقاء پیدا کنند. موفقیت فارغ التحصیلان رشته امورمالی بین الملل دانشگاه قبرس در زندگی حرفه ای آنها در ترکیه و سایر کشورها، شواهدی روشن از سطح آموزش و پرورش ما است.

فرصت های شغلی برای فارغ التحصیلان رشته امور مالی بین الملل قبرس

فارغ التحصیلان رشته امورمالی بین الملل قبری دارای فرصت های شغلی عالی در بخش مالی و همچنین در بخش های دیگر هستند. دانش گسترده فارغ التحصیلان رشته امور مالی بین الملل دانشگاه مدیترانه شرقی قبرس را در زمینه مالی، مهارت های رایانه ای عالی و تسلط کامل به زبان انگلیسی، فارغ التحصیلان را برای کسب و کار در بخش خصوصی و دولتی جذاب آماده می کند. برخی از شغل هایی که فارغ التحصیلان این رشته در آن استخدام شده اند عبارتند از بانک ها، شرکت های مالی، بورس اوراق بهادار، دفاتر حسابداری، شرکت های بیمه، شرکت های مشاوره ای، موقعیت های اداری در بخش مالی و دانشگاه ها.

اگر قصد تحصیل در قبرس را دارید، هم اکنون با ما تماس بگیرید.  موسسه حقوقی دادمهر عدالت نماینده رسمی دانشگاه های قبرس در کشور ایران میباشد. لطفا بابت اخذ پذیرش از دانشگاه های قبرس به افراد سودجو و فرصت طلب هیچگونه هزینه ای پرداخت نکنید. کلیه مراحل اخذ پذیرش شما با بیشترین میزان بورسیه، توسط ما در سریعترین زمان ممکن و بدون دریافت هیچ هزینه ای انجام خواهد شد.

محمدحسین مهرزاد صدقیانی

من محمدحسین مهرزاد صدقیانی هستم. مدیر عامل کارگزاری دانشگاه های قبرس در ایران و دارای مدرک کارشناسی ارشد فناوری اطلاعات از دانشگاه مدیترانه شرقی قبرس.

هنوز هیچ دیدگاهی وجود ندارد.

اولین کسی باشید که برای “تحصیل امور مالی بین الملل در قبرس” دیدگاه می‌گذارید;

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کیفیت
قیمت
خدمت

دکمه بازگشت به بالا