دانشگاه خاور نزدیک قبرس

Near East University

محوطه دانشگاه neu قبرس

دانشگاه خاور نزدیک قبرس، یکی از دانشگاه های کشور قبرس شمالی است که بیشترین تنوع رشته ای را در بین دانشگاه های قبرس دارد. تمامی متقاضیان تحصیل در قبرس با هر رشته ای که مورد علاقه شان باشد میتوانند در این دانشگاه ادامه تحصیل دهند. این دانشگاه در شهر لفکشا واقع شده است و یکی از قدیمی ترین و پرسابقه ترین دانشگاه های قبرس محسوب میشود. در ادامه میتوانید در یک فایل ویدئویی با امکانات دانشگاه NEU بیشتر آشنا شوید.

دوستان عزیزم به علت تایید شدن دانشگاه خاور نزدیک توسط وزارت بهداشت ایران و سو استفاده بسیاری از افراد از این خبر لازم به ذکر است مدارک خود را به هیچ عنوان برای افراد متفرقه ارسال نفرمایید. زیرا قبل از ثبت نام بایستی مدارک شما در سایت وزارت بهداشت بارگزاری شود و کد تاییدیه گرفته شود که متاسفانه افراد متفرقه اینکار را انجام نمیدهند. ما به عنوان دفتر رسمی دانشگاه خاور نزدیک در ایران تمامی خدمات پذیرش و بورسیه شما را بصورت رایگان انجام میدهیم.

[presto_player id=7500]

نماینده رسمی دانشگاه خاور نزدیک قبرس

موسسه حقوقی دادمهر عدالت، نماینده رسمی دانشگاه خاور نزدیک قبرس NEU در کشور ایران میباشد. به همین خاطر کلیه کارهای پذیرش این دانشگاه توسط این موسسه بصورت کاملا رایگان انجام خواهد شد.

گواهینامه نماینده رسمی دانشگاه خاور نزدیک قبرس

رشته های دانشگاه خاور نزدیک قبرس

رشته های تحصیلی متنوعی در دانشگاه NEU یا همان دانشگاه خاور نزدیک قبرس وجود دارد که علاقه مندان به تحصیل در این دانشگاه میتوانند رشته مورد علاقه خود را انتخاب کنند. در زیر ما لیست رشته های دانشگاه خاور نزدیک را بر اساس مقطع تحصیلی مرتب سازی کرده ایم.

تماس برای پذیرش

تاریخچه دانشگاه خاور نزدیک قبرس

تاریخچه دانشگاه خاور نزدیک قبرس را با یک جمله از بنیان گذار این دانشگاه آقای دکتر سوات گونسل آغاز میکنیم که گفته است :

دانشجویان را به گونه ای تربیت کنید که سرگذشت خود را برای کشورشان بنویسند  و این دانشگاه است که باعث میشود مغز یک دانشجو به جای یک کامپیوتر معمولی مانند یک ابر رایانه باشد

این دانشگاه در سال 1988 در شهر لفکشا پایتخت قبرس شمالی تاسیس شد و از همان ابتدا با استخدام کارمندان و اعضای هیئت علمی حرفه ای فرصت های خوبی را برای تحصیل در مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا برای دانشجویان فراهم نمود.  در این دانشگاه بیش از 26 هزار دانشجو از بیش از 100 کشور جهان برای تحصیل گرد هم آمده اند.  دانشگاه خاور نزدیک شامل 20 دانشکده بوده و  عضو اتحادیه دانشگاه های اروپایی، انجمن بین المللی دانشگاهها  در حوزه یونسكو ، انجمن بین المللی آموزش مهندسی  ، كمسیون مشترك بین المللی ، فدراسیون دانشگاه ها است. از جهان اسلام، موسسه و بنیاد ملی و بین المللی دیگر ، و علاوه بر این ، تعداد بیشتری از درخواست های عضویت مربوط به رشته های مختلف در حال انجام است.

بیمارستان پیشرفته دانشگاه خاور نزدیکدانشگاه خاور نزدیک در بسیاری از موارد جزو اولین های قبرس میباشد از جمله  :

  • اولین دانشکده پزشکی در قبرس شمالی،
  • اولین و بزرگترین دانشکده دندانپزشکی قبرس شمالی که تا سال 2019 به عنوان تنها دانشکده دندانپزشکی کل قبرس شمالی شناخته می شد. 
  • سوپر کامپیوتر که یکی از پیشرفته ترین و قدرتمندترین کامپیوتر جهان محسوب شده که  توانایی پشتیبانی از چندین تحقیق و پژوهش بین المللی را دارا میباشد.
  • بزرگترين و جامع ترين كتابخانه منطقه مديترانه شرقي با بيش از يك ميليون ماده چاپي و 115 ميليون منبع الكترونيكي 
  • بیمارستان دانشگاه خاور نزدیک که پیشرفته ترین بیمارستان تحقیق و آموزش منطقه مدیترانه شرقی است
  • دانشکده داروسازی که اولین دانشکده داروسازی در قبرس شمالی است.

دانشگاه خاور نزدیک قبرس به عنوان شهری کوچک امکانات زیادی را برای رفاه حال دانشجویان خود فراهم نموده است که از جمله آنها میتوان به سالن های ورزشی، باشگاه تناسب اندام، رستوران ها و کافه تریاها، استخر سرپوشیده و اداره پست اشاره نمود که از صبح تا شب در اختیار دانشجویان قرار گرفته اند.

دانشکده های دانشگاه خاور نزدیک قبرس

دانشگاه خاور نزدیک یا همان دانشگاه NEU دارای 20 دانشکده میباشد که طیف گسترده ای از رشته ها را شامل میشود. در زیر به بررسی دانشکده های این دانشگاه پرداخته شده است.

دانشکده آموزش آتاتورک دانشکده معماری
دانشکده علوم و هنر دانشکده مهندسی عمران
دانشکده ارتباطات دانشکده دندانپزشکی
دانشکده اقتصاد و مدیریت دانشکده مهندسی
دانشکده هنر و طراحی دانشکده علوم بهداشت
دانشکده حقوق دانشکده پزشکی
دانشکده پرستاری دانشکده آموزش از راه دور
دانشکده هنرهای نمایشی دانشکده داروسازی
دانشکده علوم ورزشی دانشکده الهیات
دانشکده توریسم دانشکده دامپزشکی

خوابگاه های دانشگاه خاور نزدیک قبرس

دانشجویانی که قصد تحصیل در دانشکاه خاور نزدیک قبرس را دارند میتوانند برای اقامت خود یکی از خوابگاه های داخل محوطه دانشگاه را انتخاب کنند.  البته انتخاب خوابگاه اجباری نیست، اما تجربه نشان داده است خوابگاه بسیار مقرون به صرفه تر نسبت به خانه میباشد. اگر بخواهم خیلی کوتاه و مختصر توضیح دهم باید گفت که در مورد اجاره واحد مسکونی در سطح شهر تمام هزینه های قبوض به عهده دانشجو میباشد اما در خوابگاه تمام این موارد رایگان است. در ادامه به بررسی خوابگاه های دانشگاه خاور نزدیک می پردازیم.

جدول هزینه خوابگاه دانشگاه خاور نزدیک قبرس

قیمت خوابگاه های دانشگاه خاور نزدیک

مهد کودک دانشگاه خاور نزدیک

به منظور تامین رفاه مادرانی که در حال تحصیل در دانشگاه خاور نزدیک قبرس هستند، دانشگاه اقدام به تاسیس مهدکودکی مجهز برای پذیرش کودکان بین صفر تا سس و شش ماهگی نموده است. این مهدکودک به گونه ای طراحی شده است که هر گروه سنی در بخشی جداگانه نگهداری میشود.  کارکنان مهدکودک دانشگاه خاور نزدیک قبرس از بین فارغ التحصیلان دانشکده های پرستاری و گروه آموزش پیش دبستانی انتخاب شده و به آنها آموزش ویژه ای در زمینه مراقبت از نوزادان و کودکان داده میشود. 

[presto_player id=7496]

تصاویری از دانشگاه خاور نزدیک قبرس

در زیر میتوانید تصاویری از دانشگاه خاور نزدیک قبرس را مشاهده کنید. این دانشگاه در محوطه بسیار بزرگی تاسیس شده است و دارای امکانات بسیار زیادی برای دانشجویان خود میباشد.

اگر قصد تحصیل در قبرس را دارید، هم اکنون با ما تماس بگیرید.  موسسه حقوقی دادمهر عدالت نماینده رسمی دانشگاه های قبرس در کشور ایران میباشد. لطفا بابت اخذ پذیرش از دانشگاه های قبرس به افراد سودجو و فرصت طلب هیچگونه هزینه ای پرداخت نکنید. کلیه مراحل اخذ پذیرش شما با بیشترین میزان بورسیه، توسط ما در سریعترین زمان ممکن و بدون دریافت هیچ هزینه ای انجام خواهد شد.

محمدحسین مهرزاد صدقیانی

من محمدحسین مهرزاد صدقیانی هستم. مدیر عامل کارگزاری دانشگاه های قبرس در ایران و دارای مدرک کارشناسی ارشد فناوری اطلاعات از دانشگاه مدیترانه شرقی قبرس.

کیفیت

100%

قیمت

100%

خدمت

100%

توسط 21 کاربر

  • تصویر آواتار

    سوگند

    برای رشته دندان پزشکی کدوم دانشگاه بهتره؟ از جهت اعتبار مدرک و …

    سپتامبر 9, 2023
  • تصویر آواتار

    زیبا

    سلام وقت بخیر
    آیا دانشگاه neu مورد تایید اروپا و یوک هست؟

    می 22, 2023
  • تصویر آواتار

    hadis

    سلام شرایط دریافت بورسیه ۷۵ درصد دندان پزشکی چیه؟

    آوریل 30, 2023
  • تصویر آواتار

    Selina

    سلام وقت بخیر میخواستم بدونم کالج neareast خوابگاه داره یا خوابگاهی که بهش نزدیک باشه؟

    آوریل 21, 2023
  • تصویر آواتار

    جابر

    سلام و وقت بخیر
    رشته حسابداری یا مدیریت مالی کدام دانشگاه را پیشنهاد میدید؟و مقرون به صرفه بودن

    فوریه 23, 2023
  • تصویر آواتار

    غلامرضا علیمردانی

    با ابلاغ سلام و تقدیم صمیمانه ترین احترامات توام با آرزوی بهترینها برای شما و خانواده گرانقدر و با عرض پوزش از مزاحمت حاصله
    لطفا بفرمایید برای تحصیل در رشته دندانپزشکی در بین دانشگاههایی که درصدی از شهریه را بورس میدهند کدامیک مناسبتر است و ایا قطعا پس از ۵ سال مدرک دندانپزشکی میدهند یا کارشناسی
    مزید امتنان است قبول زحمت فرموده شهریه متعلقه و هزینه معمول جاری زندگی دانشجویی حدودا چند دلار میباشد.
    بسیار سپاسگزارم

    دسامبر 25, 2022
  • تصویر آواتار

    نیکی

    سلام، وقتتون بخیر.
    من قصد تحصیل در رشته فیزیوتراپی داشتم،اما دانشگاه های قبرس مورد تائید وزارت بهداشت نیست
    بهترین راهکاری که میتونید پیشنهاد کنید چی هست؟؟
    ممنون میشم راهنمایی کنید

    اکتبر 20, 2022
  • تصویر آواتار

    bigg

    سلام خوبین اگه بخواهیم لیسانس پرستاری بخونیم کدوم دانشگاه بهترینه البته دانشگاهیی باشه که مورد تایید امریکا باشه

    آگوست 26, 2022
  • تصویر آواتار

    فاطمه

    سلام روز بخیر.هزینه بورسیه در دانشگاه خاورنزدیک در رشته دندانپزشکی چقدر هست؟

    جولای 15, 2022
  • تصویر آواتار

    سودا

    سلام وقتتون بخیر
    شهریه رشته دندانپزشکی با بورسیه چقدر میشه؟

    جولای 10, 2022

برای این آیتم یک بازخورد بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کیفیت
قیمت
خدمت

دکمه بازگشت به بالا