تحصیل ریاضیات و علوم کامپیوتر در قبرس

Applied Mathematics & Computer Science

تحصیل ریاضیات و علوم کامپیوتر در قبرسرشته ریاضیات کاربردی و علوم کامپیوتر دانشگاه قبرس

 از جمله رشته های تحصیلات تکمیلی در دانشگاه قبرس، رشته ریاضیات کاربردی و علوم کامپیوتر، در مقطع کارشناسی ارشد است. طول دوره این مقطع یک تا دو سال است و آموزش آن به زبان انگلیسی انجام می شود. گروه آموزشی ریاضیات این دانشگاه، برنامه هایی برای تحصیلات تکمیلی دانشجویان دارد که در پایان دوره، مدارک کارشناسی ارشد یا دکتری را به آنها ارائه خواهد داد. این برنامه ها با هدف تربیت دانشجویانی با انگیزه قوی، برای تحقیق و پژوهش تهیه شده است تا علایق آنها را از طریق این پژوهش ها پرورش و رشد دهد. برنامه های تحصیلی و دوره ها تا جای ممکن به صورتی انعطاف پذیر طراحی می شوند تا دانش آموزان بتوانند مطالعات خود را با توجه به علایق خاص خود شکل دهند. فعالیت های پژوهشی با همکاری دانشگاه ها و موسسات برجسته در ترکیه، اروپا و سایر نقاط جهان انجام می شود.

مجله فوربس کارشناسی ارشد رشته ریاضیات کاربردی را جزو بهترین مدارک برای اشتغال نام برده است. مدرک کارشناسی ارشد و دکتری در ریاضیات، مبانی نظری و مهارت های تحلیلی را برای حرفه های خوبی در زمینه آموزش، فن آوری، مالی و کسب و کار فراهم می آورد. افرادی که دارای مدرک کارشناسی ارشد در ریاضی هستند، می توانند ریاضیات درس بدهند، ریسک های سرمایه گذاری را ارزیابی کنند و به شرکت ها کمک کنند تا سودآورتر و کارآمدتر عمل کنند.

افرادی که دوره تحصیلات تکمیلی را در رشته علوم کامپیوتر گذرانده اند، می توانند برای شروع یا پیشرفت در شغل مرتبط با کامپیوتر از آن استفاده کنند هم چنین، برای انجام تحقیقات فنی از علم خود بهره ببرند. داشتن مدارک تحصیلات تکمیلی در علوم کامپیوتر می تواند به افزایش حقوق و دستمزد فارغ التحصیلان این رشته کمک کند. این افراد با این مدرک در شغلهایی همچون تحلیلگر برنامه، توسعه دهنده برنامه ها، تکنسین CAD، تحلیلگر امنیتی سایبری، تحلیلگر داده، مدیر پایگاه داده، تحلیلگر کامپیوتر قانونی، طراح بازی، توسعه دهنده بازی، مدیر سیستم های اطلاعاتی، مشاور فناوری اطلاعات، برنامه نویس چندرسانه ای، تستر نفوذ، متخصص SEO، مهندس نرم افزار، تحلیلگر سیستم، طراح UX، طراح وب، توسعه دهنده وب، می توانند فعالیت کنند.

دانشگاه قبرس در همین راستا، برنامه هایی را برای دوره کارشناسی ارشد این رشته در نظر گرفته است که شامل چهار ترم تحصیلی است و از هفت درس، یک سمینار و پایان نامه تشکیل شده است که باید به صورت شفاهی از آن دفاع شود.

دوره دکتری این دانشگاه در رشته ریاضیات کاربردی ، هشت ترم تحصیلی است که شامل هفت دوره درسی و ارائه یک پایان نامه است که از آن نیز باید به صورت شفاهی دفاع شود.

شرایط پذیرش

درخواست کنندگان کارشناسی ارشد رشته ریاضیات و علوم کامپیوتر برای پذیرش در این دوره، باید دارای مدرک کارشناسی در یکی از این رشته ها باشند: ریاضیات، علوم کامپیوتر، فیزیک، مهندسی، اقتصاد و دیگر رشته های مرتبط که در آن مدرک کارشناسی دارند. درخواست کنندگانی که پیش زمینه کافی نداشته باشند باید دروس لازم را اخذ کنند.

موضوعات پژوهشی

دانشجویان می توانند در دوره تحصیلات تکمیلی رشته ریاضیات دانشگاه قبرس، در زمینه های مورد اشاره در ذیل به تحقیق و پژوهش بپردازند:

ریاضیات تحلیلی، معادلات دیفرانسیل، نظریه تقریبی، فرآیندهای تصادفی، کنترل بهینه، تجزیه و تحلیل کاربردی ریاضیات کاربردی و تحقیقات عملیاتی علوم رایانه، روشهای عددی، مدلسازی و شبیه سازی با “پتری نتس”، بیوانفورماتیک، هوش مصنوعی، محاسبات نرم، تصمیم گیری، شبکه عصبی، محاسبات کوانتومی، امنیت داده ها، سیستم های اطلاعات جغرافیایی.

اگر قصد تحصیل در قبرس را دارید، هم اکنون با ما تماس بگیرید.  موسسه حقوقی دادمهر عدالت نماینده رسمی دانشگاه های قبرس در کشور ایران میباشد. لطفا بابت اخذ پذیرش از دانشگاه های قبرس به افراد سودجو و فرصت طلب هیچگونه هزینه ای پرداخت نکنید. کلیه مراحل اخذ پذیرش شما با بیشترین میزان بورسیه، توسط ما در سریعترین زمان ممکن و بدون دریافت هیچ هزینه ای انجام خواهد شد.

محمدحسین مهرزاد صدقیانی

من محمدحسین مهرزاد صدقیانی هستم. مدیر عامل کارگزاری دانشگاه های قبرس در ایران و دارای مدرک کارشناسی ارشد فناوری اطلاعات از دانشگاه مدیترانه شرقی قبرس.

هنوز هیچ دیدگاهی وجود ندارد.

اولین کسی باشید که برای “تحصیل ریاضیات و علوم کامپیوتر در قبرس” دیدگاه می‌گذارید;

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کیفیت
قیمت
خدمت

دکمه بازگشت به بالا