تحصیل مهندسی پزشکی در قبرس

medical Engineering

تحصیل مهندسی پزشکی در قبرسرشته کارشناسی مهندسی پزشکی

رشته مهندسی پزشکی دانشگاه های قبرس یکی دیگر از رشته هایی است که متقاضیان تحصیل در قبرس، میتوانند میتوانند آنرا انتخاب کنند. این رشته در تمامی سه دانشگاه رتبه برتر قبرس یعنی دانشگاه های مدیترانه شرقی، دانشگاه خاور نزدیک و دانشگاه بین المللی قبرس موجود میباشد.

مهندسی پزشکی رشته ای مشترک بین رشته های صنایع برق و الکترونیک، علوم زیستی، ریاضیات، فیزیک و شیمی و همچنین رشته علوم و صنایع غذایی می باشد. مهندسی پزشکی در دانشگاه مدیترانه شرقی قبرس برنامه پیشرفته بین رشته ای است که یک پلت فرم مشترک برای همکاری بین مهندسی، علوم طبیعی و پزشکی فراهم می کند. در این زمینه، مهندسین برق، الکترونیک، کامپیوتر و مهندسی مکانیک با زیست شناسان، پزشکان و داروسازان برای آینده سالم بشری همکاری می کنند.

فرصت های شغلی برای فارغ التحصیلان رشته مهندسی پزشکی قبرس

با توجه به جمعیت زیاد افراد سالخورده و بیماری هایی مانند دیابت و چاقی، جامعه ما هر روز با چالش های جدید در سلامت و رفاه مواجه است. مهندسی پزشکی نقش مهمی در توسعه راه حل ها ایفا می کند. فرصت های بی شماری برای مهندسان  پزشکی فارغ التحصیل شده از دانشگاه قبرس وجود دارد تا دنیای ما را تغییر دهند و در گستره وسیعی از زمینه های کاربردی کار کنند، از جمله:

  • تجزیه و تحلیل داده های پزشکی
  • تجزیه و تحلیل تصویر بیومتریک و تشخیص الگو
  • طراحی، تولید، آزمایش و مدیریت محصولات پزشکی
  • شبیه سازی و مدل سازی بیماری ها و سیستم های بیولوژیکی
  • مقررات بهداشتی
  • تست ،طراحی و مهندسی تجهیزات ورزشی
  • تحقیق و توسعه در دستگاه های پزشکی و ابزار دقیق
اگر قصد تحصیل در قبرس را دارید، هم اکنون با ما تماس بگیرید.  موسسه حقوقی دادمهر عدالت نماینده رسمی دانشگاه های قبرس در کشور ایران میباشد. لطفا بابت اخذ پذیرش از دانشگاه های قبرس به افراد سودجو و فرصت طلب هیچگونه هزینه ای پرداخت نکنید. کلیه مراحل اخذ پذیرش شما با بیشترین میزان بورسیه، توسط ما در سریعترین زمان ممکن و بدون دریافت هیچ هزینه ای انجام خواهد شد.

محمدحسین مهرزاد صدقیانی

من محمدحسین مهرزاد صدقیانی هستم. مدیر عامل کارگزاری دانشگاه های قبرس در ایران و دارای مدرک کارشناسی ارشد فناوری اطلاعات از دانشگاه مدیترانه شرقی قبرس.

هنوز هیچ دیدگاهی وجود ندارد.

اولین کسی باشید که برای “تحصیل مهندسی پزشکی در قبرس” دیدگاه می‌گذارید;

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کیفیت
قیمت
خدمت

دکمه بازگشت به بالا