تحصیل دندانپزشکی در قبرس

تحصیل دندانپزشکی در قبرستحصیل دندانپزشکی در قبرس

اگر قصد تحصیل دندانپزشکی بدون آزمون ورودی را دارید باید گفت گه تحصیل دندانپزشکی در قبرس یکی از بهترین گزینه ها است،هر سه دانشگاه مطرح قبرس، یعنی دانشگاه مدیترانه شرقی (EMU)، دانشگاه بین المللی قبرس (CIU) و دانشگاه خاور نزدیک (NEU) دارای دانشکده دندانپزشکی میباشند. شهریه هر کدام از این دانشگاه ها و بورسیه هایی که ارائه میدهند متفاوت است، در ادامه به بررسی آنها می پردازیم.


هزینه تحصیل دندانپزشکی در قبرس شمالی

در جدولی بصورت ساده و مختصر هزینه تحصیل دندانپزشکی در قبرس شمالی و بورسیه دندانپزشکی قبرس در دانشکده های مختلف را ذکر می کنیم. دانشگاه های خوب قبرس برای رشته دندانپزشکی و بورسیه هایی که ارائه میدهند عبارتند از :

دانشگاه شهریه ترم بدون بورسیه بورسیه شهریه ترم با بورسیه
دانشگاه مدیترانه شرقی (EMU) 9000 دلار
ندارد
ندارد
دانشگاه بین المللی قبرس (CIU) 5500 یورو
%50
2750 یورو
دانشگاه خاور نزدیک (NEU) 6298 یورو
%40
3779 یورو

کلیات تحصیل دندانپزشکی

زبان تحصیل مدت تحصیل نوع مدرک
انگلیسی پنج سال DDS

دانشگاه دندانپزشکی قبرس مورد تایید ایران

در پاسخ به این سوال که آیا دندانپزشکی قبرس مورد تایید ایران است؟ یا خیر. باید گفت که رشته دندانپزشکی در دانشگاه های قبرس مورد تایید وزارت بهداشت ایران نیست. اما مورد تایید کل دنیا از جمله اتحادیه اروپا، کانادا، آمریکا و ترکیه میباشد. فارغ التحصیلان میتوانند در تمام کشورهای دنیا مشغول به کار شوند.

نکته مهم! برای اینکه مدرک اخذ شده از دانشگاه دندانپزشکی قبرس مورد تایید ایران قرار بگیرد باید بعد از اتمام تحصیل دندانپرشکی در قبرس،  در یک مقطع بالاتر در دانشگاه مورد تایید وزارت بهداشت ادامه تحصیل دهید و مدرک تخصص اخذ کنید.

دانشگاه های دندانپزشکی قبرس

تحصیل دندانپزشکی در دانشگاه CIU قبرس

دانشکده دندانپزشکی دانشگاه بین المللی قبرس در سال تحصیلی 2019-2020 با رشته دندانپزشکی به زبان انگلیسی و با اعضای هیئت علمی متخصص، مجرب، ملی و بین المللی خود، شروع به کار کرد. دانشجویان پس از گذراندن دوره 5 ساله دندانپزشکی در دانشگاه CIU قبرس، می توانند به عنوان دندانپزشکان، مجهز و متعهد به ارزش های اخلاقی فارغ التحصیل شوند.

به جرات میتوان گفت تحصیل دندانپزشکی در دانشگاه CIU قبرس بهترین گزینه برای تحصیل در این رشته میباشد. زیرا دانشگاه بین المللی قبرس دارای رتبه و رنکینگ عالی بوده و مدارک صادره از این دانشگاه در درجه عالی، مورد تایید اتحادیه اروپا، ترکیه ، کانادا و آمریکا میباشد.

دانشجویان دندانپزشکی دانشگاه CIU

طبق تجربه ای که در سالهای گذشته کسب کرده ام. دانشگاه CIU بیشترین حمایت ها را از دانشجویان ایرانی نسبت به سایر دانشگاه های قبرس داشته است. شهریه تحصیل دندانپزشکی در دانشگاه بین المللی قبرس بسیار مناسب بوده و برای دانشجویان ممتاز بورسیه ویژه ای در نظر گرفته شده است.

دانشجویان دندانپزشکی دانشگاه CIU در حال آموزش

دانش آموزان با دانش و تکنیک های دندانپزشکی در زمینه های آموزشی مجهز به فناوری پیشرفته و دستگاه های نوآورانه آموزش خواهند دید. در سه سال اول تحصیل، دانشجویان دروس پایه دندانپزشکی را می گذرانند و در سال های چهارم و پنجم، آموزش علوم بالینی نظری و کاربردی را در مرکز تحقیقات و کاربرد سلامت دهان و دندان در داخل دانشگاه می بینند.

تحصیل دندانپزشکی در دانشگاه NEU

دانشکده دندانپزشکی دانشگاه خاور نزدیک قبرس (NEU)، یکی از بهترین گزینه ها برای تحصیل در رشته دندانپزشکی میباشد. دانشکده دندانپزشکی در این دانشگاه، با سابقه ترین و مجهزترین دانشکده دندانپزشکی در کشور قبرس میباشد. در زیر با یک فیلم کوتاه شما را با این دانشکده بیشتر آشنا میکنیم.

دانشگاه خاور نزدیک قبرس، برای متقاضیان رشته دندانپزشکی که معدل آنها بالای 15 باشد، بورسیه 40% ارائه میدهد. اگر قصد اخذ پذیرش از این دانشگاه را دارید، کارشناسان موسسه حقوقی دادمهر عدالت، آماده ارائه راهنمایی های لازم در این زمینه و همچنین اخذ پذیرش بصورت رایگان میباشند. پس بطور خلاصه مطالب بالا در جدول زیر خلاصه میشود.

نام دانشگاه شهریه هر ترم شرط بورسیه 40% شهریه با بورسیه
دانشگاه خاور نزدیک (NEU) 5800 یورو معدل بالای 15 3480 یورو

همچنین جزئیات دروس و کاتالوگ دندانپزشکی دانشگاه خاور نزدیک قبرس (NEU) را میتوانید در لینک های زیر دانلود کنید. لازم به ذکر است در این کاتالوگ ترم بندی مربوط به این دانشگاه نیز آورده شده است.

کاتالوگ دندانپزشکی دانشگاه NEU قبرس مدت دوره نوع مدرک
دانلود کاتالوگ پنج ساله
DDS

در ادامه شما را به کمک مستندات با امکانات دانشکده دندان پزشکی دانشگاه NEU قبرس بیشتر آشنا می کنیم. تا کاملا اطمینان پیدا کنید که این دانشگاه یکی از بهترین ها برای علاقمندان به تحصیل در رشته دندان پزشکی میباشد.

دانشکده-دندانپزشکی-NEU

در ادامه تصویری از لابراتوار پیشرفته رادیولوژی دهان و دندان دانشگاه NEU را مشاهده می کنید، که مجهز به پیشرفته ترین دستگاه های رادیولوژی دهان و دندان میباشد. دانشجویان رشته دندانپزشکی این دانشگاه میتوانند در حین تحصیل از تمام امکانات این لابراتور دز جهت افزایش سطح علمی خود استفاده کنند.

لابراتوار-رادیولوژی-دندان-NEU

آزمایشگاه-دندانپزشکی-دانشگاه-خاور-نزدیک

تحصیل دندانپزشکی در دانشگاه مدیترانه شرقی

دانشکده دندانپزشکی دانشگاه مدیترانه شرقی قبرس (ٍEMU)، یکی دیگر از بهترین گزینه ها برای تحصیل دندانپزشکی میباشد. دانشکده دندانپزشکی دانشگاه مدیترانه شرقی، یکی از جدیدترین دانشکده های دندانپزشکی در این کشور میباشد که امکانات بسیار خوبی را برای علاقمندان تحصیل در این رشته فراهم کرده است.

ساختمان دانشکده دندانپزشکی دانشگاه مدیترانه شرقی قبرس

دانشکده دندانپزشکی EMU که فارغ التحصیلانی را با پیشرفته ترین و بین المللی ترین استانداردهای دانش و مهارت های دندانپزشکی با عضویت در ADEE تربیت می کند، میزبان آزمایشگاه های پیش بالینی دندانپزشکی پروتز (پروتز) و پیش بالینی ریشه دندان (پر کردن و درمان کانال ریشه) است.

امکانات پیشرفته آموزشی در دانشکده دندانپزشکی دانشگاه مدیترانه شرقی قبرس

علاوه بر این، دانشکده دارای یک پلی کلینیک، اتاق اطفال (دندانپزشکی اطفال)، اتاق عمل و اتاق رادیوگرافی پری اپیکال (توموگرافی سفالومتریک و فیلمبرداری پانورامیک) است که به عموم مردم خدمات ارائه می دهد. در عین حال، اتاق ویژه، که در آن جراحی، اشعه ایکس و سایر مداخلات را می توان در یک صندلی انجام داد و راحتی شهروندان معلول و سالمند را تضمین میکند، همه این امکانات در ساختمان مدرن و فناورانه دانشکده دندانپزشکی EMU واقع شده است.

امکانات پیشرفته آموزشی در دانشکده دندانپزشکی دانشگاه مدیترانه شرقی قبرس

دانشجویان دندانپزشکی دانشگاه مدیترانه شرقی قبرس به دو صورت آموزش میبینند. بصورت عملی و با استفاده از ربات که تصاویر آن را در بالا مشاهده کردید. همچنین دانشکده دندانپزشکی این دانشگاه بصورت عملی و با استفاده از بیمار واقعی نیز آموزش های لازم را به دانشجویان خود ارائه میدهد.

دانشجویان دندانپزشکی دانشگاه مدیترانه شرقی قبرس

در ادامه فیلمی جامع از امکانات دانشکده دندانپزشکی دانشگاه EMU را مشاهده میکنید. اگر قصد تحصیل دندانپزشکی در قبرس را دارید، این دانشگاه یکی از بهترین گزینه ها میباشد. تنها مشکل این دانشگاه شهریه های بالای آن نسبت به دانشگاه های بین المللی قبرس و دانشگاه خاور نزدیک میباشد.

تحصیل دندانپزشکی در دانشگاه مدیترانه شرقی (EMU)  در قالب یک برنامه آموزشی مشترک و با همکاری دانشکده دندانپزشکی دانشگاه مدیترانه شرقی (EMU) و دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم بهداشتی (SBU) انجام خواهد شد.

رشته دندانپزشکی توسط دانشگاه EMU در قبرس شمالی در مرحله پیش بالینی (سال اول و دوم) انجام می شود و توسط دانشگاه SBU در یک دوره پنج ساله تکمیل می شود که طی آن مراحل بالینی (3-5 سال) انجام می شود. در استانبول. زبان تحصیل دندانپزشکی در این دانشگاه 30% انگلیسی و 70% ترکی است. در مدتی که دانشجویان در دنشگاه مدیترانه شرقی مشغول به تحصیل هستند، این فرصت را خواهند داشت که زبان ترکی را بیاموزند زیرا برای ارتباط دندانپزشک و بیمار در مرحله بالینی ضروری است.
نام دانشگاه شهریه هر ترم میزان بورسیه شهریه با بورسیه
دانشگاه مدیترانه شرقی (EMU) 9000 دلار

دانشکده دندانپزشکی در دانشگاه مدیترانه شرقی عضو اتحادیه دندانپزشکان اروپا میباشد. بنابراین مدارک دانشجویان این دانشکده بعد از فارغ التحصیلی در سطح اروپا بدون آزمون مورد تایید میباشد.

مورد تایید اتحادیه دندانپزشکان اروپا اتحادیه دندانپزشکان اروپا

شرایط کار دندانپزشکی در قبرس شمالی

کشور قبرس شمالی، جمعیت بسیار اندکی دارد و شرایط کار دندانپزشکی در قبرس شمالی مناسب نیست. بیشتر افرادی که برای تحصیل در قبرس اقدام میکنند، از این کشور به عنوان سکوی پرتاب برای مهاجرت به سمت کشورهای بزرگتر استفاده میکنند. درآمد دندانپزشکی در این کشور به علت تعداد کم مراجعه کنندگان رقم زیادی نمیباشد.

 

اگر قصد تحصیل در قبرس را دارید، هم اکنون با ما تماس بگیرید.  موسسه حقوقی دادمهر عدالت نماینده رسمی دانشگاه های قبرس در کشور ایران میباشد. لطفا بابت اخذ پذیرش از دانشگاه های قبرس به افراد سودجو و فرصت طلب هیچگونه هزینه ای پرداخت نکنید. کلیه مراحل اخذ پذیرش شما با بیشترین میزان بورسیه، توسط ما در سریعترین زمان ممکن و بدون دریافت هیچ هزینه ای انجام خواهد شد.

محمدحسین مهرزاد صدقیانی

من محمدحسین مهرزاد صدقیانی هستم. مدیر عامل کارگزاری دانشگاه های قبرس در ایران و دارای مدرک کارشناسی ارشد فناوری اطلاعات از دانشگاه مدیترانه شرقی قبرس.

کیفیت

100 %

قیمت

100 %

خدمت

100 %

توسط 14 کاربر

  • تصویر آواتار

    آوا

    سلام ، من میخوام تو دانشگاه kstu در قبرس دندانپزشکی بخونم اما مثل اینکه این دانگشاه مورد تایید ایران نیست و طبق تحقیقاتم دانشگاه Emu در قبرس مورد تایید ایران هست میخواستم بدونم ایا این دانشگاه بورسیه ۱۰۰ درصد داره ؟ چون kstu داره ،میخوام بدونم میشه که بورسیه ۱۰۰ درد شد تو دانشگاه emu یعنی مبلغ کمتر از مبلغی که باید در طی اون چند سال به دانشگاه بدیم و اول بدیم بهشون و بتونیم بدونه پرداخت هیزینه دیگه ای اونجا بخونیم ؟

    آگوست 31, 2023
    • آیکون فروشگاه ریویوایکس

      موسسه حقوقی دادمهر عدالت

      نوامبر 6, 2023

      سلام آوای عزیز:
      برای تحصیل در دندانپزشکی در قبرس دانشگاه های بهتری وجود دارد برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در ارتباط باشید.
      موفق باشید.

  • تصویر آواتار

    ملیکا

    چطور میتونم ارتباط تلفنی با شما داشته باشم؟

    آگوست 16, 2023
    • آیکون فروشگاه ریویوایکس

      موسسه حقوقی دادمهر عدالت

      نوامبر 6, 2023

      سلام ملیکای عزیز:
      با شماره های زیر تماس حاصل فرمائید.
      02191010510
      موفق باشید.

  • تصویر آواتار

    سعیده

    سلام. ممکنه بفرمایید ددلاین پذیرش دندانپزشکی در این دانشگاه برای ترم پاییز 2023 و ترم بعدش چه زمانهایی هست؟

    جولای 24, 2023
    • آیکون فروشگاه ریویوایکس

      موسسه حقوقی دادمهر عدالت

      نوامبر 6, 2023

      سلام سعیده عزیز:
      رشته دندانپزشکی در دو ترم مهر و بهمن ارائه میشود و اخرین مهلت ثبت نام تا اوایل مهر ماه و اواسط بهمن ماه میباشد .
      موفق باشید.

  • تصویر آواتار

    نازنین

    سلام وقت بخیر این معدل که فرمودید منظور معدل کل دیپلم هست یا معدل کتبی نهایی؟

    می 11, 2023
    • آیکون فروشگاه ریویوایکس

      موسسه حقوقی دادمهر عدالت

      ژوئن 26, 2023

      سلام نازنین عزیز
      برای تحصیل در قبرس معدل مورد نظر ما ف معدل کل میباشد. معدل کتبی ملاک نیست

  • تصویر آواتار

    Zeynab

    سلام وقت بخیر
    مدرک دندانپزشکی دانشگاه بین المللی علوم و بهداشت قبرس مورد تایید اروپا هست و میشه بعد از اتمام تحصیلات در کشور های اروپایی بدون آزمون کار کنیم ؟

    مارس 13, 2023
    • آیکون فروشگاه ریویوایکس

      موسسه حقوقی دادمهر عدالت

      نوامبر 6, 2023

      سلام زینب عزیز:
      به منظور تحصیل دندانپزشکی در قبرس دانشگاه های بهتری با رنکیگ بالاتر وجود دارد.
      موفق باشید.

  • تصویر آواتار

    امیر

    سلام وقتتون بخیر
    میخواستم بدونم مدرک کدام دانشگاه های قبرس شمالی مورد تایید سازمان یوک ترکیه هستش و بعد از فارغ التحصیلی از اون دانشگاه دیگه نیازی به امتحان دنکلیک یا همان sts ترکیه نیست و میشه در ترکیه طبابت کرد؟!
    ممنون میشم راهنماییم کنین

    فوریه 5, 2023
    • آیکون فروشگاه ریویوایکس

      موسسه حقوقی دادمهر عدالت

      نوامبر 7, 2023

      سلام امیر عزیز:
      مدرک هر سه دانشگاه مدیترانه شرقی ،بین المللی و دانشگاه خاور نزدیک مورد تایید ترکیه میباشد. شرایط طبابت در ترکیه فقط بسته به مدرک تحصیلی شما نیست و شرایط دیگری را نیز دارا میباشد.
      موفق باشید.

  • تصویر آواتار

    مینارستمی

    سلام وقتتون بخیر من دیپلم تجربی با معدل 18.56 دارم و ایلتس 5.5 و زبان ترکی استانبولی هم تا حدودی تسلط دارم امکانش هست در رشته دندان پزشکی تحصیل کنم به همراه بورسیه؟
    کورس های زبان در دانشگاه ها هم برگذار می‌شه؟

    ژانویه 6, 2023
    • آیکون فروشگاه ریویوایکس

      موسسه حقوقی دادمهر عدالت

      نوامبر 7, 2023

      سلام مینای عزیز:
      شما میتوانیدبرای تحصیل در دانشگاه های قبرس اقدام کنید و با توجه به مدرک ایلتس شما نیازی به گذراندن کورس زبان ندارید.
      موفق باشید.

  • تصویر آواتار

    غلامرضا علیمردانی

    استاد بزرگوار جناب آقای صدقیانی عزیز
    با سلام مجدد.لطفا بفرماید پس از ۵سال مدرک دکترای دندانپزشکی داده خوهد شد یا نه مدرک کارشناسی میدهند؟

    دسامبر 12, 2022
    • آیکون فروشگاه ریویوایکس

      موسسه حقوقی دادمهر عدالت

      نوامبر 7, 2023

      سلام غلامرضای عزیز:
      تحصیل دندانپزشکی در قبرس پس از 5 سال تحصیل مدرک دکتری ارائه میدهد.
      موفق باشید.

  • تصویر آواتار

    امیررضا کاظمی زاده

    سلام خسته نباشید وقتتون بخیر می خواستم بپرسم تحصیل در رشته دندان پزشکی ۵ ساله به صورت مستقیم هست ؟ یا اول باید کارشناسی گرفت و بعد کارشناسی ارشد و دکترا ؟

    دسامبر 11, 2022
    • آیکون فروشگاه ریویوایکس

      موسسه حقوقی دادمهر عدالت

      نوامبر 7, 2023

      سلام امیررضای عزیز:
      تحصیل دندانپزشکی در دانشگاه های قبرس بصورت پیوسته و به مدت 5سال میباشد و مدرک ارائه شده مدرک دکترا میباشد .
      موفق باشید.

  • تصویر آواتار

    Mojtaba

    سلام وقتتون بخیر خوب هستین؟
    ببخشید میشه در مورد نحوه ی رزرو محل اقامتی که دانشگاه برای دانشجوهای متاهل در نظر میگیره توضیح بدید؟
    توی شهر نیکوزیا دانشگاه CIU

    آگوست 23, 2022
    • آیکون فروشگاه ریویوایکس

      موسسه حقوقی دادمهر عدالت

      نوامبر 8, 2023

      سلام مجتبی عزیز:
      باتوجه به اینکه شما متاهل هستید مقرون به صرفه ترین راه برای شما اجاره خانه در قبرس میباشد. زیرا سیستم خوابگاه به این صورت است که به ازای هر نفر از شما شهریه دریافت میکند.
      موفق باشید.

در این مورد یک بازخورد بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کیفیت
قیمت
خدمت

دکمه بازگشت به بالا