موضوعات داغ

راهنمای فرودگاه قبرس تا دانشگاه

راهنمای ترانفر فرودگاهی دانشگاه ها از فرودگاه ارجان


مدارک لازم در هنگام ورود به قبرس

هنگامی که دانشجو به کشور قبرس میرسد، بعد از پیاده شدن از هواپیما (همانطوری که در فیلم بالا دیدید) وارد سالن فرودگاه شده و وارد صف کنترل پاسپورت میشود.در صف کنترل پاسپورت باید مدارک خود را تحویل پلیس اداره مهاجرت دهید. به همین دلیل است که همیشه به دانشجویان توصیه میکنم مدارک خود را در یک پوشه همراه خود داشته باشید و مدارک را در داخل چمدان نگذارید. زیرا در این صورت در هنگام ورود به قبرس به آنها دسترسی نخواهید داشت. مدارکی که از شما خواسته خواهد شد عبارتند از :


بعد از عبور از قسمت کنترل پاسپورت وارد قسمت تحویل چمدان ها خواهید شد. چمدان خود را تحویل بگیرید. توصیه میشود بعد از گرفتن چمدان ها و عبور از قسمت درب اتوماتیک فرودگاه، اقدام به خرید سیم کارت قبرس کنید. معمولا سیم کارت ترکسل بهتر بوده و آنتن دهی بهتری نسب به دیگر اپراتورها دارد.

ترانسفر فرودگاه تا دانشگاه توسط تیم استقبال

پس از عبور از مراحل کنترل پاسپورت و گرفتن بار سفر وارد سالن استقبال میشود. همانطوری که در تصویر زیر مشاهده میکنید. در این سالن مسئولین استقبال دانشگاه های مختلف قبرس با تابلو های مربوطه ایستاده اند و منتظر شما هستند. اگر برگه پذیرش نهایی خود را به این تیم نشان دهید شما را بصورت کاملا رایگان به سمت دانشگاه منتقل خواهند کرد.

تیم استقبال فرودگاهی دانشگاه های قبرسترانسفر فرودگاه تا دانشگاه با اتوبوس

معمولا اگر از قبل با کارگزار رسمی دانشگاه در ایران هماهنگ کرده باشید. در فرودگاه توسط تیم دانشگاه از شما استقبال خواهد شد. اما اگر هماهنگی انجام نشده باشد مانند دانشجویی که در فیلم بالا مشاهده کردید یکی از دانشجویان بود که بعد از عبور از قسمت کنترل پاسپورت و تحویل چمدان ها، با استفاده از اتوبوس های KIBHAS مستقر در فرودگاه به سمت دانشگاه حرکت کرد. در واقع این ارزان ترین راه ممکن برای رفتن به سمت دانشگاه میباشد.

اتوبوس های فرودگاه ارجان


ترانسفر فرودگاه تا دانشگاه با وکیل VIP

موسسه حقوقی دادمهر عدالت به عنوان کارگزار رسمی دانشگاه های قبرس در ایران، خدمات ویژه ای را به دانشجویان خود ارایه میدهد که البته استفاده از این خدمات اجباری نیست اما مزایای ویژه ای را به همراه خواهد داشت. در این خدمات دانشجو میتواند با هماهنگی قبلی با وکیل کارگزاری رسمی دانشگاه در قبرس قرارداد ببندد. در این خدمات وکیل موسسه که یک فرد ایرانی میباشد از لحظه ورود دانشجو در قبرس تا مرحله رزرو خوابگاه ، ثبت نام حضوری در دانشگاه، دریافت ویزای دانشجویی و افتتاح حساب بانکی، همراه دانشجو خواهد بود. برای آشنایی هرچه بیشتر با این خدمات و رزرو وقت قبلی به لینک ( وکیل ترانسفر قبرس ) مراجعه کنید.

اگر قصد تحصیل در قبرس را دارید، هم اکنون با ما تماس بگیرید.  موسسه حقوقی دادمهر عدالت نماینده رسمی دانشگاه های قبرس در کشور ایران میباشد. لطفا بابت اخذ پذیرش از دانشگاه های قبرس به افراد سودجو و فرصت طلب هیچگونه هزینه ای پرداخت نکنید. کلیه مراحل اخذ پذیرش شما با بیشترین میزان بورسیه، توسط ما در سریعترین زمان ممکن و بدون دریافت هیچ هزینه ای انجام خواهد شد.

محمدحسین مهرزاد صدقیانی

من محمدحسین مهرزاد صدقیانی هستم. مدیر عامل کارگزاری دانشگاه های قبرس در ایران و دارای مدرک کارشناسی ارشد فناوری اطلاعات از دانشگاه مدیترانه شرقی قبرس.

کیفیت

100%

قیمت

100%

خدمت

100%

توسط 01 کاربر

  • تصویر آواتار

    نگار ناظمی

    سلام من برای سپتامبر از طریق یکی از دانشجویان شما برای دکترای داروسازی پذیرش گرفتم ایا همزمان برای یکی از والدینم میتوانم خوابگاه بگیرم

    آگوست 12, 2019
    • آیکون فروشگاه ریویوایکس

      موسسه حقوقی دادمهر عدالت

      اکتبر 14, 2022

      سلام نگار عزیز
      بله دانشگاه های قبرس شمالی برای والدین مهمانسرا دارند که با قیمت بسیار مناسب برای استفاده خانواده های دانشجویان ارائه میشوند.

در این مورد یک بازخورد بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کیفیت
قیمت
خدمت

دکمه بازگشت به بالا