تحصیل پزشکی در قبرس


خبر بسیار مهم : بورسیه پزشکی قبرس در دانشگاه بین المللی قبرس CIU افزایش یافته است. این دانشگاه جدیدا دانشجویان را تا 50 درصد بورسیه میکند. اگر قصد تحصیل در این دانشگاه را دارید، برای اخذ پذیرش با کارشناسان ما تماس بگیرید.  ما بابت اخذ بورسیه و پذیرش، هیچگونه هزینه ای از شما دریافت نخواهیم کرد. 

برای تحصیل پزشکی در قبرس کدام دانشگاه بهتر است؟

کشور قبرس شمالی دانشگاه های زیادی دارد که اکثر آنها رشته پزشکی را در لیست رشته های خود دارند. بنابراین برای تحصیل پزشکی در قبرس گزینه های زیادی پیش روی شما قرار دارد که میتواند انتخاب یک دانشگاه از بین چندین دانشگاه را برای شما سخت و دشوار کند.

موسسه حقوقی دادمهر عدالت به عنوان نماینده رسمی دانشگاه قبرس در ایران و تنها موسسه ای که با تمام دانشگاه های قبرس در ارتباط است، شما را در این امر مهم مشاوره و راهنمایی میکند تا بهترین دانشگاه برای تحصیل پزشکی را انتخاب کنید. در زیر لیست سه دانشگاه برتر قبرس که رشته پزشکی را در لیست رشته های خود دارند را معرفی می کنیم. طول این رشته در تمام دانشگاه های کشور قبرس شش سال میباشد و مدرک آن معادل (دکترای پزشکی عمومی میباشد)، بنابراین فارغ التحصیلان میتوانند پس از پایان دوران تحصیل خود برای ادامه تحصیل در دوره تخصص در کشور های اروپایی اقدام کنند.

هزینه تحصیل پزشکی در قبرس

در ابتدا باید عرض کنم که اگر چنانچه به دنبال تحصیل در رشته پزشکی با بورسیه هستید، باید برای پذیرش در دانشگاه خاور نزدیک و یا دانشگاه CIU اقدام کنید، زیرا دانشگاه مدیترانه شرقی برای این رشته هیچگونه بورسیه ای ارائه نمیدهد. در حالت کلی و برای راحتی شما جدولی را آماده کرده ایم که در آن هزینه تحصیل پزشکی در قبرس در دانشگاه های مختلف این کشور و بورسیه ای که میتوان برای آنها اخذ کرد را نوشته ایم.

نام دانشگاه شهریه ترم بدون بورسیه بورسیه شهریه ترم با بورسیه
دانشگاه مدیترانه شرقی (EMU) 10000 دلار ندارد 10000 دلار
دانشگاه بین المللی قبرس (CIU) 6600 یورو 50% 3300 یورو
دانشگاه خاور نزدیک (NEU) 6800 یورو 40% 4080 یورو

دانشگاه پزشکی قبرس مورد تایید ایران

در پاسخ به این سوال که آیا پزشکی قبرس مورد تایید ایران است؟ یا خیر. باید گفت که رشته پزشکی در دانشگاه های قبرس مورد تایید وزارت بهداشت ایران نیست. اما مورد تایید کل دنیا از جمله اتحادیه اروپا، کانادا، آمریکا و ترکیه میباشد. فارغ التحصیلان میتوانند در تمام کشورهای دنیا مشغول به کار شوند.

نکته مهم! برای اینکه مدرک اخذ شده از دانشگاه های قبرس مورد تایید ایران قرار بگیرد باید بعد از اتمام تحصیل پرشکی، در یک مقطع بالاتر در دانشگاه مورد تایید وزارت بهداشت ادامه تحصیل دهید و مدرک تخصص اخذ کنید.

تحصیل پزشکی در دانشگاه بین المللی قبرس

دانشگاه بین المللی قبرس، از جمله دانشگاه هایی است که برای تحصیل رشته پزشکی بسیار مناسب میباشد. پزشکی دانشگاه بین المللی قبرس در سطح عالی مورد تایید اتحادیه اروپا، ترکیه و کانادا و آمریکا میباشد. 

دانشجویان پزشکی دانشگاه CIU

تحصیل پزشکی در داتشگاه CIU به اینصورت است که دانشجو سه سال اول را در دانشگاه بین المللی قبرس و سه سال آخر که مربوط به واحدهای عملی میباشد را در دانشگاه باشکنت آدانا سپری خواهد کرد. این از مزایای تحصیل رشته پزشکی در این میباشد، زیرا دانشجو از دو دانشگاه مدرک دریافت میکند.
تحصیل پزشکی در CIU دانشگاه

اگر قصد تحصیل پزشکی در قبرس را دارید، بهتر است بدانید که طبق تجربه چندین ساله اینجانب و تعداد زیاد پذیرش هایی که برای دانشجویان اخذ کرده ام، تحصیل این رشته در دانشگاه بین المللی قبرس CIU ، یکی از بهترین گزینه ها میباشد. زیرا دانشگاه CIU ، حمایت های بسیار زیادی از دانشجویان ایرانی میکند.

پزشکی CIU

دانشگاه باشکنت آدانا که دانشجویان پزشکی دانشگاه بین المللی قبرس واحدهای عملی خود را در آنجا میگذرانند در هشت سال گذشته بدون حمایت دولتی توسعه یافته و رشد کرده است. ساخت و ساز ساختمان ها در محوطه این دانشگاه در سال 1995 آغاز شد و از آن زمان به بعد امکانات زیادی به آن اضافه شد. در حال حاضر این دانشگاه از نظر رویکرد علمی در آموزش یکی از بهترین دانشگاه های ترکیه محسوب می شود. در ادامه فیلمی از این دانشکده را میبینید.


تحصیل پزشکی در دانشگاه مدیترانه شرقی

شرایط پذیرش رشته پزشکی EMU ، معدل دیپلم و پیش دانشگاهی بالای 16 میباشد. رشته پزشکی دانشگاه مدیترانه شرقی قبرس رشته است مشترک با یکی از دانشگاه های رتبه برتر کشور ترکیه به نام دانشگاه مارمارا که در شهر استانبول واقع شده است.

نمای دانشکده پزشکی دانشگاه مدیترانه شرقی

در واقع دانشجویانی که قصد تحصیل پزشکی در دانشگاه مدیترانه شرقی را دارند باید سه سال اول را به تحصیل در قبرس، و در دانشگاه مدیترانه شرقی مشغول هستند و سپس واحد های عملی را در دانشکده پزشکی دانشگاه مارمارا به تحصیل می پردازند. 

تحصیل پزشکی در دانشگاه مدیترانه شرقی

در پایان مدرکی مشترک از طرف دانشگاه مارمارا و دانشگاه مدیترانه شرقی صادر خواهد شد. برای ورود به وب سایت اصلی دانشگاه مدیترانه شرقی برای مطالعه دروس رشته پزشکی کلیک کنید.

مراسم فارغ التحصیلی دانشجویان پزشکی دانشگاه مدیترانه شرقی


تحصیل پزشکی در دانشگاه خاور نزدیک

دانشگاه خاور نزدیک قبرس، از جمله دانشگاه هایی است که برای تحصیل رشته پزشکی بسیار مناسب میباشد. رتبه و رنکینگ این دانشگاه از دانشگاه مدیترانه شرقی پایین تر بوده، اما این دانشگاه سابقه ای دیرینه در تدریس علوم پزشکی دارد. 

دانشکده پزشکی دانشگاه خاور نزدیک

افرادی که قصد تحصیل پزشکی در این دانشگاه را دارند، تمام دوران تحصیل خود را در قبرس خواهند بود زیرا بیمارستان این دانشگاه امکانات لازم برای اجرای واحدهای عملی این رشته را دارد.

دانشگاه خاور نزدیک برای تحصیل پزشکی مناسب است زیرا، تنها دانشگاه قبرس است که دارای بیمارستان تخصصی میباشد و دانشجویان میتوانند واحدهای عملی خود را در خود دانشگاه سپری کنند.

تحصیل پزشکی در دانشگاه خاور نزدیک

بیمارستان تخصصی دانشگاه خاور نزدیک قبرس، دارای امکانات ویژه ای میباشد. در ادامه تصاویری از بیمارستان دانشگاه خاور نزدیک را که دانشجویان رشته پزشکی دوران کلینیکال خود را در آن میگذرانند، برای شما قرار میدهیم.

سالن مرکزی بیمارستان خاور نزدیک قبرس

 

اگر قصد تحصیل در قبرس را دارید، هم اکنون با ما تماس بگیرید.  موسسه حقوقی دادمهر عدالت نماینده رسمی دانشگاه های قبرس در کشور ایران میباشد. لطفا بابت اخذ پذیرش از دانشگاه های قبرس به افراد سودجو و فرصت طلب هیچگونه هزینه ای پرداخت نکنید. کلیه مراحل اخذ پذیرش شما با بیشترین میزان بورسیه، توسط ما در سریعترین زمان ممکن و بدون دریافت هیچ هزینه ای انجام خواهد شد.

محمدحسین مهرزاد صدقیانی

من محمدحسین مهرزاد صدقیانی هستم. مدیر عامل کارگزاری دانشگاه های قبرس در ایران و دارای مدرک کارشناسی ارشد فناوری اطلاعات از دانشگاه مدیترانه شرقی قبرس.

کیفیت

100 %

قیمت

100 %

خدمت

100 %

توسط 29 کاربر

  • تصویر آواتار

    محمد

    سلام خسته نباشید سوالم این بود که من دانش آموز یازدهم رشته تجربی هستم و میخواستم بدونم که دقیقا کی باید برای بورسیه اقدام کنم ، و مورد دیگه اینه که فقط دیپلم برای بورسیه کافیه یا ریز نمرات هم باید ارسال بشه

    سپتامبر 30, 2023
    • آیکون فروشگاه ریویوایکس

      موسسه حقوقی دادمهر عدالت

      نوامبر 6, 2023

      سلام محمد عزیز:
      به منظور تحصیل پزشکی در قبرس شما بایستی دیپلم خودتون رو ارائه بدین .
      ارائه مدرک دیپلم و ریز نمرات الزامی میباشد.

  • تصویر آواتار

    Mobin

    سلام وقتتون بخیر نمیشه در دانشگاه ciu در رشته پزشکی هر 6 سال تو خود قبرس باشه؟

    سپتامبر 28, 2023
    • آیکون فروشگاه ریویوایکس

      موسسه حقوقی دادمهر عدالت

      نوامبر 6, 2023

      سلام مبین عزیز:
      تحصیل پزشکی در قبرس سه سال اول در قبرس و سه سال آخر در باشکنت آدانا در ترکیه هست.
      موفق باشید تیم دادمهر.

  • تصویر آواتار

    سارا

    سلام با مدرک انسانی نمیشه ؟ برای پزشکی یا حتی پیرا پزشکی اقدام کرد؟

    سپتامبر 10, 2023
    • آیکون فروشگاه ریویوایکس

      موسسه حقوقی دادمهر عدالت

      نوامبر 6, 2023

      سلام سارای عزیز:
      برای تحصیل پزشکی و پیرا پزشکی در قبرس مدرک مورد نیاز تجربی است.
      موفق باشید.

  • تصویر آواتار

    راضیه

    سلام. میشه برای داروسازی دانشگاه های قبرس اقدام کرد و بعد گذشت یک ترم به دانشگاه های ایران انتقالی گرفت؟
    و راهی وجود داره راهنمایی بفرمایین ممنون میشم

    آگوست 15, 2023
    • آیکون فروشگاه ریویوایکس

      موسسه حقوقی دادمهر عدالت

      نوامبر 6, 2023

      سلام راضیه ی عزیز:
      برای دانشگاه های ایران چنین امکانی وجود ندارد ولی برای تمامی دانشگاه های اتحادیه اروپا امریکا کانادا و ترکیه امکان انتقال وجود دارد.
      موفق باشید.

  • تصویر آواتار

    لاریسا

    سلام من پارسال دیپلم تجربی گرفتم سال اول چون برای کنکور نخونده بودم موندم پشت کنکور امسال هم خوندم ولی چون خیلی سخت بود میترسم قبول نشم من اگه بخوام برای دانشگاه قبرس بورسیه بگیرم چه شرایطی داره و هزینه اش چنده؟

    آگوست 9, 2023
    • آیکون فروشگاه ریویوایکس

      موسسه حقوقی دادمهر عدالت

      نوامبر 6, 2023

      سلام لاریسای عزیز:
      برای تحصیل پزشکی در قبرس معدل دیپلم شما باید بالای 15 باشد .
      در دانشگاه مدیترانه شرقی بورسیه 20درصد 16000دلار در دانشگاه بین المللی قبرس بورسیه 50 درصدسالانه 6600 یورو و در دانشگاه خاور نزدیک بورسیه 40 درصد سالانه 8150یورو تعلق میگیرد.
      موفق باشید.

  • تصویر آواتار

    آدرین

    سلام وقتتون بخیر شهریه دانشگاه emu سالانه ۱۰۰۰۰هستش یا یک نیمسال اموزشی؟بعد از انتقال به مارمارا هزینه اضافی دریافت خواهد شد؟سپاس از راهنمایی شما.

    ژوئن 26, 2023
    • آیکون فروشگاه ریویوایکس

      موسسه حقوقی دادمهر عدالت

      نوامبر 7, 2023

      سلام آدرین عزیز:
      برای تحصیل پزشکی در قبرس در دانشگاه مدیترانه شرقی شهریه سالانه 16هزار دلار میباشد. و برای انتقال به مارمارای استانبول هزینه اضافی گرفته نمیشود.
      موفق باشید.

  • تصویر آواتار

    Arezoo

    سلام
    براي پذيرش در رشته هاي پيرا پزشكي مثل هوشبري يا غيره
    شرط معدل وجود دارد؟

    ژوئن 23, 2023
    • آیکون فروشگاه ریویوایکس

      موسسه حقوقی دادمهر عدالت

      ژوئن 26, 2023

      سلام و وقت بخیر
      بطور کلی برای تحصیل در قبرس با هر معدلی میتوان اقدام کرد. اما چیزی که مهم است بورسیه تحصیلی میباشد. هرچه معدل شما بیشتر باشد بورسیه نیز افزایش خواهد یافت. اما در حالت کلی معدل بالای 15 برای دریافت بهترین بورسیه کافی است

  • تصویر آواتار

    .‌‌...

    سلام
    امکان انتقالی رشته پزشکی از دانشگاه قبرس به ایتالیا وجود داره؟ اگر امکان پذیر باشه پس از چند ترم هست؟

    ژوئن 18, 2023
    • آیکون فروشگاه ریویوایکس

      موسسه حقوقی دادمهر عدالت

      ژوئن 26, 2023

      سلام بله دانشجویانی که مشغول به تحصیل پزشکی در قبرس هستند میتوانند بعد از گذشت دو سال که یکسری از واحدهای تخصصی خود را گذراندند. به کشور مورد نظر خود انتقالی بگیرند..

  • تصویر آواتار

    طاهره

    با سلام لطفا بفرمایید که آیا دانشگاه قبرس شمالی تخصص دامپزشکی داره و اگر تخصص بگیریم می‌توانیم در کانادا کار کنیم؟ مورد تایید کانادا و آمریکا هست؟ سپاسگزارم

    فوریه 13, 2023
    • آیکون فروشگاه ریویوایکس

      موسسه حقوقی دادمهر عدالت

      نوامبر 7, 2023

      سلام طاهره عزیز:
      برای تحصیل پزشکی در دانشگاه های قبرس دوره های تخصصی وجود ندارد .
      موفق باشید .

  • تصویر آواتار

    Saba

    سلام وقت بخیر
    من دیپلم تجربی دارم و معدل دیپلمم بالای ۱۸ هست. در کنکور ایران پزشکی نیوردم و چهارسال یه رشته غیر مرتبط در دانشگاه خوندم و ۲۳ هستم.دو تا سوال ازتون داشتم ممنون میشم پاسخ بدید.
    با ایلتس ۵/۵ و معدل بالای دیپلم و سن ۲۳ سال میشه برای دانشگاه بین المللی قبرس اقدام کرد؟(ترجیحا با بورسیه)
    و اینکه بعد از دو سه سال پزشکی خوندن در CIU میشه برای ادامه تحصیل به کشور دیگه ای مثل آمریکا برای ادامه تحصیل رفت؟

    ژانویه 30, 2023
    • آیکون فروشگاه ریویوایکس

      موسسه حقوقی دادمهر عدالت

      نوامبر 7, 2023

      سلام صبای عزیز:
      برای تحصیل پزشکی در قبرس شرایط شما مورد قبول دانشگاه بین المللی قبرس میباشد .
      بله امکان گرفتن انتقال به کشور امریکا وجود دارد.
      موفق باشید .

در این مورد یک بازخورد بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کیفیت
قیمت
خدمت

دکمه بازگشت به بالا