داروسازی قبرس مشترک با کرمان

داروسازی قبرس و کرمان

داروسازی قبرس مشترک با کرمان

داروسازی قبرس با کارمان دوره ای شش ساله مشترک بین دانشگاه علوم پزشکی کرمان و دانشگاه مدیترانه شرقی قبرس EMU می باشد. کلیت این دوره به این گونه است که دانشجویانی که وارد این رشته مشترک می شوند سه سال اول تحصیل خود را به تحصیل در کشور قبرس مشغول بوده و سه سال آخر را در دانشگاه علوم پزشکی کرمان به تحصیل خواهند پرداخت. در ابتدای تاسیس این رشته یعنی در سال 1395 بیشتر نمایندگان دانشگاه به ایرانیان عزیز اعلام نمودند که می توانند در این رشته به تحصیل بپردازند. اما توجه کنید که این رشته مشترک مختص دانشجویان غیر ایرانی می باشد. و این نکته صریحا در سایت دانشگاه علوم پزشکی کرمان اشاره شده است. برای اطمینان بیشتر می توانید از این لینک اخبار مربوط به این ادعا را در سایت دانشگاه علوم پزشکی کرمان مشاهده کنید که صراحطا به این نکته اشاره شده است.

داروسازی قبرس و کرمان
داروسازی قبرس و کرمان

علت تایید نبودن دوره مشترک قبرس و کرمان

علت این است که دوره مشترک بین دانشگاه قبرس و کرمان با واحد بین الملل دانشگاه علوم پزشکی کرمان بسته شده است و بدیهی است که این دانشگاه ایرانیان را فقط و فقط با کنکور سراسری جذب می کند. بنابراین ایرانیان تنها میتوانند از دوره داروسازی قبرس ( شش سال در کشور قبرس ) استفاده کنند. که کاملا مورد تایید وزارت بهداشت کشور ایران می باشد. بنابراین اگر مایل به تحصیل در رشته داروسازی در کشور قبرس هستید به علت محدودیت در پذیرش هرچه سریع تر با ما تماس بگیرید تا کارهای پذیرش شما به صورت کاملا رایگان آغاز شود. بدیهی است که رشته داروسازی بسیار پرطرفدار بوده و دانشجویانی که مدارک خود را سریع ارسال می کنند در اولویت خواهند بود.

افراد متقاضی برای تحصیل در قبرس لطفا از طریق تلگرام مدارک خود را ارسال نمایند.

اگر قصد تحصیل در قبرس را دارید، هم اکنون با ما تماس بگیرید.  موسسه حقوقی دادمهر عدالت نماینده رسمی دانشگاه های قبرس در کشور ایران میباشد. لطفا بابت اخذ پذیرش از دانشگاه های قبرس به افراد سودجو و فرصت طلب هیچگونه هزینه ای پرداخت نکنید. کلیه مراحل اخذ پذیرش شما با بیشترین میزان بورسیه، توسط ما در سریعترین زمان ممکن و بدون دریافت هیچ هزینه ای انجام خواهد شد.

محمدحسین مهرزاد صدقیانی

من محمدحسین مهرزاد صدقیانی هستم. مدیر عامل کارگزاری دانشگاه های قبرس در ایران و دارای مدرک کارشناسی ارشد فناوری اطلاعات از دانشگاه مدیترانه شرقی قبرس.

هنوز هیچ دیدگاهی وجود ندارد.

اولین کسی باشید که برای “داروسازی قبرس مشترک با کرمان” دیدگاه می‌گذارید;

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کیفیت
قیمت
خدمت

دکمه بازگشت به بالا