تحصیل هوش مصنوعی در قبرس

Artificial Intelligence Engineering

تحصیل هوش مصنوعی در قبرس

در بسیاری از تماس هایی که با موسسه حقوقی دادمهر عدالت انجام میگیرد، در مورد شرایط تحصیل هوش مصنوعی در قبرس، از کارشناسان ما سوال میشود. از این رو مشخص میشود رشته هوش مصنوعی یکی از رشته هایی است که توسط علاقه مندان به تحصیل در قبرس انتخاب میشود.

کلیات رشته هوش مصنوعی در قبرس

رشته هوش مصنوعی (AI) ارتباط تنگاتنگی با علوم کامپیوتر دارد و مربوط به ساخت سیستم های مصنوعی است که هوشمندانه رفتار می کنند. هوش مصنوعی در زندگی روزمره در حال رایج شدن است و کاربرد آن می تواند به حل بسیاری از مشکلات دنیا که اکنون با آن روبرو هستیم و ممکن است در آینده با آن روبرو شویم کمک کند. از این رو امروزه اهمیت بسیار زیادی پیدا کرده است.

هوش مصنوعی می تواند درک هوش انسان را از طریق استفاده از مدل های رایانه ای ، و تکنیک ها و فناوری مورد نیاز برای ساخت سیستم های قادر به تصمیم گیری هوشمند ، پوشش دهد. این بدان معنی است که برنامه های هوش مصنوعی می توانند عناصر روانشناسی ، محاسبات و مهندسی را پوشش دهند.

ساختار رشته هوش مصنوعی در قبرس

محتوای برنامه و ساختار یک مدرک AI از دانشگاه به دانشگاه دیگر متفاوت است. کاملاً معمول است که هوش مصنوعی با موضوع دیگری ، به عنوان مثال علوم کامپیوتر یا رباتیک ترکیب می شود. بنابراین مهم است که قبل از اقدام به تحصیل هوش مصنوعی در قبرس،  برنامه درسی و ماژول هایی که هر برنامه را تشکیل می دهند را از نزدیک بررسی کنید. در ادامه به بررسی محتوای رشته هوش مصنوعی و موضوعات آن میپردازیم.

  • اصول برنامه نویسی و محاسبه
  • سیستم ها و معماری
  • طراحی الگوریتم
  • مهندسی نرم افزار
  • مبانی هوش مصنوعی
  • تکنیک های ریاضی برای هوش مصنوعی
  • فراگیری ماشین
  • شبکه های عصبی

تحصیل هوش مصنوعی در قبرس

اگر قصد تحصیل در رشته هوش موصنوعی در دانشگاه های قبرس را دارید، باید گفت، تنها دانشگاه قبرس که اقدام به ارائه این رشته میکند، دانشگاه خاور نزدیک قبرس یا همان دانشگاه Near East University میباشد. دانشگاه خاور نزدیک یکی از بهترین دانشگاه های قبرس برای رشته های گروه مهندسی و پزشکی میباشد. رشته هوش مصنوعی در دانشگاه خاور نزدیک قبرس در دو مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد، ارائه میشود.

مقطع تحصیلی نام دانشگاه  شهریه با احتساب بورسیه
کارشناسی مهندسی هوش مصنوعی خاور نزدیک قبرس 1400 یورو
کارشناسی ارشد مهندسی هوش مصنوعی خاور نزدیک قبرس 1030 یورو

اگر قصد تحصیل در رشته هوش مصنوعی را دارید، هم اکنون با کارشناسان موسسه حقوقی دادمهر عدالت تماس بگیرید. کلیه امور پذیرش و اخذ پذیرش، توسط تیم موسسه به رایگان برای شما انجام میشود.

اگر قصد تحصیل در قبرس را دارید، هم اکنون با ما تماس بگیرید.  موسسه حقوقی دادمهر عدالت نماینده رسمی دانشگاه های قبرس در کشور ایران میباشد. لطفا بابت اخذ پذیرش از دانشگاه های قبرس به افراد سودجو و فرصت طلب هیچگونه هزینه ای پرداخت نکنید. کلیه مراحل اخذ پذیرش شما با بیشترین میزان بورسیه، توسط ما در سریعترین زمان ممکن و بدون دریافت هیچ هزینه ای انجام خواهد شد.

محمدحسین مهرزاد صدقیانی

من محمدحسین مهرزاد صدقیانی هستم. مدیر عامل کارگزاری دانشگاه های قبرس در ایران و دارای مدرک کارشناسی ارشد فناوری اطلاعات از دانشگاه مدیترانه شرقی قبرس.

هنوز هیچ دیدگاهی وجود ندارد.

اولین کسی باشید که برای “تحصیل هوش مصنوعی در قبرس” دیدگاه می‌گذارید;

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کیفیت
قیمت
خدمت

دکمه بازگشت به بالا