تحصیل مهندسی خودرو در قبرس

AUTOMOTIVE TECHNOLOGIES

تحصیل مهندسی خودرو در قبرس

رشته مهندسی خودرو در قبرس، یکی از پرطرفدارترین رشته های گروه مهندسی میباشد. کار یک مهندس خودرو، طراحی خودرو و خط تولید خودرو و بهینه سازی عملکرد خودرو میباشد. مهندسان خودرو، قطعات مکانیکی، الکترونیکی و نرم افزاری را در فرآیند طراحی خودرو به کار میگیرند. اگر قصد تحصیل مهندسی خودرو در قبرس را دارید باید بدانید که مسئولیت های یک مهندس خودرو در سه دسته اصلی طراحی خودرو، تحقیق و توسعه و مدیریت خط تولید خودرو تقسیم بندی میشود. 
تنها دانشگاهی که اقدام به ارائه رشته مهندسی خودرو در قبرس نموده است، دانشگاه خاور نزدیک یا همان NEU میباشد. دپارتمان مهندسی خودرو دانشگاه خاور نزدیک قبرس، دارای رتبه و رنکینگ عالی در سطح بین الملل میباشد. برای اخذ پذیرش از این رشته در دانشگاه خاور نزدیک با مشاوران موسسه حقوقی دادمهر عدالت تماس بگیرید. کلیه فرآیند پذیرش شما بصورت کاملا رایگان انجام خواهد شد.

شهریه رشته مهندس خودرو در قبرس

دانشگاه های قبرس بطور معمول برای دانشجویانی که قصد تحصیل در قبرس و در مقطع کارشناسی را دارند، بورسیه 50 درصدی ارائه میدهد. رشته مهندسی خودرو نیز از این قاعده مستثنا نبوده و دانشجویان میتوانند برای تحصیل در این رشته از بورسیه 50 درصدی استفاده کنند. شهریه این رشته به شرح زیر است.

نام دانشگاه شهریه هر ترم بدون بورسیه شهریه با بورسیه 50 درصدی
دانشگاه خاور نزدیک 2800 یورو 1400 یورو

میزان حقوق مهندسان خودرو

بسیاری از افرادی که قصد تحصیل مهندسی خودرو در قبرس را دارند، از ما سوال می پرسند که میزان حقوق یک مهندس خودرو چقدر است؟ در باره این سوال باید بطور خلاصه گفت، میزان حقوق یک مهندس خودرو سالیانه 96000 دلار آمریکا میباشد.

اگر قصد تحصیل مهندسی خودرو در قبرس را دارید و نمی دانید که این رشته با روحیات شما سازگار است یا خیر، ما به شما کمک می کنیم تا به جواب سوالات خود برسید. پس در ادامه با ما همراه باشید.

1-آیا شما از دیدن موتور وسایل نقلیه مختلف و طرز کار آنها هیجان زده میشوید؟

2-آیا روحیه کار تیمی و برقراری ارتباط با دیگران را دارید؟

3-آیا قدرت رهبری و هدایت دیگران را دارید؟

4-آیا می توانید بطور همزمان چند وظیفه مختلف را به سرانجام برسانید؟ و در این مورد میتوانید زمان را رعایت کنید؟

5-آیا علاقه به تحقیق و یادگیری تکنولوژی های جدید دارید؟

اگر پاسخ سوالات بالا، بله باشد و اگر به علم ریاضیات علاقه دارید، باید گفت تحصیل مهندسی خودرو در قبرس به شما توصیه میشود. اگر قصد دریافت بورسیه از این رشته را دارید، با کارشناسان موسسه حقوقی دادمهر عدالت تملس بگیرید. 
اگر قصد تحصیل در قبرس را دارید، هم اکنون با ما تماس بگیرید.  موسسه حقوقی دادمهر عدالت نماینده رسمی دانشگاه های قبرس در کشور ایران میباشد. لطفا بابت اخذ پذیرش از دانشگاه های قبرس به افراد سودجو و فرصت طلب هیچگونه هزینه ای پرداخت نکنید. کلیه مراحل اخذ پذیرش شما با بیشترین میزان بورسیه، توسط ما در سریعترین زمان ممکن و بدون دریافت هیچ هزینه ای انجام خواهد شد.

محمدحسین مهرزاد صدقیانی

من محمدحسین مهرزاد صدقیانی هستم. مدیر عامل کارگزاری دانشگاه های قبرس در ایران و دارای مدرک کارشناسی ارشد فناوری اطلاعات از دانشگاه مدیترانه شرقی قبرس.

کیفیت

100%

قیمت

100%

خدمت

100%

توسط 01 کاربر

  • تصویر آواتار

    نوید

    سلام. آیا رشته مهندسی خودرو در مقطع ارشد هم ارایه میشود؟

    ژوئن 9, 2021
    • آیکون فروشگاه ریویوایکس

      موسسه حقوقی دادمهر عدالت

      ژوئن 21, 2021

      سلام نوید عزیز
      نه این رشته (مهندسی خودرو) فعلا فقط در مقطع کارشناسی موجود سات.

در این مورد یک بازخورد بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کیفیت
قیمت
خدمت

دکمه بازگشت به بالا