تحصیل مدیریت منابع انسانی در قبرس

تحصیل رشته مدیریت منابع انسانی در قبرس

مدیریت منابع انسانی در قبرسرشته کارشناسی مدیریت منابع انسانی

رشته مدیریت منابع انسانی انتخابی مناسب برای متقاضیان تحصیل در قبرس میباشد زیرا این رشته به طور کامل متعهد به پرورش فارغ التحصیلانی است که فرصت های شغلی را در عرصه بین المللی با دانش و مهارت های عمیق خود در منابع انسانی و نیز تجارت و مدیریت دنبال می کنند. زبان تحصیل رشته کارشناسی مدیریت منابع انسانی در دانشگاه قبرس زبان انگليسي است و برنامه درسي براي دانش آموزان فراهم شده است تا مهارت هاي فرهنگي و زباني را بدست آورند و براي بهبود فرايندهاي اقتصادي، اجتماعي، روان شناختي و سياسي مختلفي كه مسائل مربوط به منابع انساني در سازمان ها در سراسر جهان را تحت تأثير قرار مي دهند، استفاده شود.  هدف دانشگاه قبرس از رشته کارشناسی مدیریت منابع انسانی این است که دانشجویان را تشویق به توسعه یک رویکرد نوآورانه برای شناخت فرصت ها و خطرات و به دست آوردن مهارت ها، فن آوری های تحلیلی و فن آوری اطلاعات برای تصمیم گیری سریع و تقویت مهارت های ارتباطی برای اجرای موثر راهبردهای انسانی کند.

آموزش رشته مدیریت منابع انسانی در دانشگاه قبرس

برنامه درسی و همچنین محتوای رشته کارشناسی مدیریت منابع انسانی در دانشگاه قبرس به طور مداوم با توجه به پیشرفت های اخیر در حرفه مدیریت منابع انسانی و توصیه های مدیران دنیای حرفه ای تجدید نظر شده و به روز می شود. دانش و مهارت های نظری در تنظیمات کاربردی با استفاده از مطالعات موردی، کار تیمی و روش های مبتنی بر پروژه با هدف تسهیل یادگیری از طریق شبیه سازی موارد و زمینه های زندگی واقعی تدریس می شود. دوره های مربوط به فن آوری کامپیوتر و تکنولوژی های روز دنیا در آزمایشگاه های کامپیوتری مدرن به دانش آموزان تدریس می شود. برنامه درسی منظم و دقیق رشته منابع انسانی دانشگاه قبرس دانشجویان را قادر می سازد تا دانش و مهارت ها را در بسیاری از زمینه های حیاتی برای توسعه چشم انداز و دانش و همچنین ارائه دوره هایی که منجر به تخصص در منابع انسانی می شود، فراهم کند. اساتید این گروه شامل اساتید موفق و مشهور هستند که یادگیری دانشجویان را به عنوان فلسفه تدریس خود پذیرفته اند. اساتید این گروه نه تنها دارای مطالعات و پروژه های تحصیلی متعددی در سطح ملی و بین المللی هستند، بلکه به طور مداوم دانش حرفه ای خود در جهان حرفه ای را افزایش میدهند.

فرصت های شغلی برای فارغ التحصیلان رشته مدیریت منابع انسانی قبرس

فارغ التحصیلان  رشته کارشناسی مدیریت منابع انسانی از دانشگاه مدیترانه شرقی قبرس در کسب و کارهای بی شمار بخش خصوصی و همچنین بخش دولتی در زمینه مدیریت کارکنان یا منابع انسانی و تمامی موقعیت های مناسب دیگر مشغول به فعالیت میشوند. خوشبختانه با افزایش روز افزون سازمان ها و شرکت های مبتنی بر دانش، توجه مدیران به عملکرد منابع انسانی به منظور استخدام و حفظ کارکنان با استعدادهای خاص شده است. بنابراین این رشته میتواند هدف مناسبی برای متقاضیان تحصیل در قبرس در دانشگاه مدیترانه شرقی باشد.

 

اگر قصد تحصیل در قبرس را دارید، هم اکنون با ما تماس بگیرید.  موسسه حقوقی دادمهر عدالت نماینده رسمی دانشگاه های قبرس در کشور ایران میباشد. لطفا بابت اخذ پذیرش از دانشگاه های قبرس به افراد سودجو و فرصت طلب هیچگونه هزینه ای پرداخت نکنید. کلیه مراحل اخذ پذیرش شما با بیشترین میزان بورسیه، توسط ما در سریعترین زمان ممکن و بدون دریافت هیچ هزینه ای انجام خواهد شد.

محمدحسین مهرزاد صدقیانی

من محمدحسین مهرزاد صدقیانی هستم. مدیر عامل کارگزاری دانشگاه های قبرس در ایران و دارای مدرک کارشناسی ارشد فناوری اطلاعات از دانشگاه مدیترانه شرقی قبرس.

کیفیت

100 %

قیمت

100 %

خدمت

100 %

توسط 01 کاربر

  • تصویر آواتار

    مهسا احمدى

    سلام . من فارق التحصيل رشته حسابدارى در مقعط كارشناسى ارشد هستم ميخوام بدونم براى دكترا رشته مرتبط با رشته ام وجود داره و اينكه ميشه اپلى كنم يا خير؟ ممنونم

    مارس 27, 2019
    • آیکون فروشگاه ریویوایکس

      موسسه حقوقی دادمهر عدالت

      نوامبر 8, 2023

      سلام مهسا ی عزیز:
      مقطع دکتری در سه دانشگاه برتر قبرس شامل دانشگاه مدیترانه شرقی ،دانشگاه خاور نزدیک و دانشگاه بین المللی ارائه میشود که فقط دانشگاه بین المللی دارای بورسیه50درصد میباشد.
      برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما درارتباط باشید.
      موفق باشید.

در این مورد یک بازخورد بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کیفیت
قیمت
خدمت

دکمه بازگشت به بالا