تحصیل طراحی بازی در قبرس

Digital Game Design

تحصیل انیمیشن و بازی های کامپیوتری در قبرستحصیل رشته انیمیشن در قبرس

هدف اصلی رشته طراحی انیمیشن و بازی های کامپیوتری در قبرس پرورش طراحان حرفه ای که تخصص آنها کاملا منطبق بر بازار انمیشن و صنعت تجاری می باشد است. برنامه درسی این رشته شامل انیمیشن سازی دوبعدی و سه بعدی ، ساخت داستان و فیلم نامه، ساخت صدا، شخصیت سازی و خلق شخصیت ها انمیشنی و کارتونی و انواع دوره های هنری را گردهم آورده است.

تحصیل در رشته کارشناسی انیمیشن در کشور قبرس بسیار موثر می باشد زیرا اساتید این رشته توازن خاصی بین دانش تئوری و عملی برقرار کرده اند. بطوریکه دانش آموزان در این رشته علاوه بر داشتن مهارت کلیدی در ساخت انیمیشن، توانایی به کار بردن دانش خود در زمینه های دلخواه را دارند.

به طور خلاصه، تحصیل در رشته انیمیشن در قبرس اين برنامه قصد دارد تا دانش آموزان خود را در زمينه اصول بنیادین هنر و مهارت هاي تخصصي در ابزارهاي مورد نياز براي موفقيت در زمينه سرگرمي هاي تعاملي به دانش آموزان قوي تسليم نمايد. همچنین این رشته اهدافی چون ایجاد خلاقیت در دانشجویان از طریق شرکت دادن آنها در فعالیت های عملی و کارآموزی می باشد.

دپارتمان انیمیشن در کشور قبرس

تحصیل در دانشکده ارتباط و رسانه کشور قبرس در دانشگاه مدیترانه شرقی تجربه ای عالی است زیرا اين دانشکده داراي امکانات پيشرفته و فراوانی بوده که همگی منطبق بر استاندارد های روز کشور اروپا می باشند که امکان تحصیل به صورت دقیق و عمیق را فراهم می کنند و به دانشجویان این فرصت را می دهد که انيميشن و بازي هاي کامپیوتری پیشرفته را تهیه و توليد کنند.در راستای نیل به این اهداف ارزشمند دانشکده انیمیشن در قبرس  علاوه بر مجهز بودن به سه آزمايشگاه محهز به کامپیوتر ها مک شرکت اپل، دانشجویان به يک آزمايشگاه مجهز و پیشرفته کامپيوتري مجهز به اینترنت فوق پرسرعت با سرعت بیشتر از 100 مگابیت بر ثانیه دسترسی دارند، تا بتوانند از این طریق به پروژه های دانشجویان دیگر در سطح جهان و دانشگاه های اروپایی دسترسی داشته باشند. همچنین داشجویان امکان تحصیل در استوديوي ضبط فيلم براي انيميشن هاي واقعی نزدیک به عملکرد انسان نيز براي دانشجویان علاقه مند موجود است. در کنار تمامی این امکانات پیشرفته که برای دانشجویان قبرس فراهم شده است، يک استوديوي پیشرفته روي صفحه نمايش به طور کاملا مجهز و پیشرفته که به تکنولوژی روز دنیا مجهز شده و همچنين يک استوديوي عکاسي حرفه اي، فرصت هاي توليدي زيادي براي دانشجویان علاقه مند به رشته انیمیشن در قبرس فراهم مي کند.

بازار کار رشته طراحی انیمیشن و بازی های رایانه ای

باید گفت که رشته انمیشن و طراحی کامپیوتری از گستردگی و شاخه های متنوع بسیار زیادی  در زمینه شغلی برخوردار می باشد،  چرا که در سال های اخیر بدلیل رشد و پیشرفت روز افزون و چشم گیر صنعت کامپیوتر و فناوری اطلاعات نقش پر رنگی به خود گرفته است. به طوری که امروزه بیشتر تبلیغات و کارتون ها از طریق این صنعت تهیه و تولید می شوند.

هزینه تحصیل در رشته انیمیشن قبرس

طبق سیاست های دانشگاه مدیترانه شرقی قبرس EMU به دانشجویان مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد بورسیه 50 درصدی و یا 25 درصدی تعلق می گیرد البته بهتر است برای اطلاع از شهریه دقیق رشته کارشناسی انیمیشن قبرس به صفحه شهریه ها و هزینه های تحصیل مراجعه کنید. همچنین علاقمندان به تحصیل در رشته مهندسی کامپیوتر قبرس نیز می توانند در رشته محبوب خود پذیرش بگیرد.

افراد متقاضی برای تحصیل در قبرس لطفا از طریق تلگرام مدارک خود را ارسال نمایند.

اگر قصد تحصیل در قبرس را دارید، هم اکنون با ما تماس بگیرید.  موسسه حقوقی دادمهر عدالت نماینده رسمی دانشگاه های قبرس در کشور ایران میباشد. لطفا بابت اخذ پذیرش از دانشگاه های قبرس به افراد سودجو و فرصت طلب هیچگونه هزینه ای پرداخت نکنید. کلیه مراحل اخذ پذیرش شما با بیشترین میزان بورسیه، توسط ما در سریعترین زمان ممکن و بدون دریافت هیچ هزینه ای انجام خواهد شد.

محمدحسین مهرزاد صدقیانی

من محمدحسین مهرزاد صدقیانی هستم. مدیر عامل کارگزاری دانشگاه های قبرس در ایران و دارای مدرک کارشناسی ارشد فناوری اطلاعات از دانشگاه مدیترانه شرقی قبرس.

هنوز هیچ دیدگاهی وجود ندارد.

اولین کسی باشید که برای “تحصیل طراحی بازی در قبرس” دیدگاه می‌گذارید;

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کیفیت
قیمت
خدمت

دکمه بازگشت به بالا