کلوب ها و انجمن های دانشجویی دانشگاه قبرس

انجمن دانشجویی دانشگاه قبرس
انجمن دانشجویی دانشگاه قبرس

کلوب ها و انجمن های دانشجویی دانشگاه قبرس

دانشگاه مدیترانه شرقی قبرس دارای انجمن ها و کلوب های دانشجویی مختلفی می باشد که دانشجویان و افرادی که به تحصیل در قبرس و در دانشگاه EMU قبرس مشغول به تحصیل هستند می توانند در کنار برنامه درسی خود از این انجمن ها و کلوب ها استفاده کنند. کلوب ها و انجمن های دانشگاه قبرس به دانشحویان این امکان را می دهد که خود را در زمینه های مختلف توسعه دهند. این انجمن ها در زمینه های بسیار متنوعی فعالیت می کنند برای آشنایی با کلوب ها و انجمن های دانشجویی دانشگاه مدیترانه شرقی می توانید به بخش کلوب ها و انجمن های دانشجویی مراجعه کنید.

 

 

اگر قصد تحصیل در قبرس را دارید، هم اکنون با ما تماس بگیرید.  موسسه حقوقی دادمهر عدالت نماینده رسمی دانشگاه های قبرس در کشور ایران میباشد. لطفا بابت اخذ پذیرش از دانشگاه های قبرس به افراد سودجو و فرصت طلب هیچگونه هزینه ای پرداخت نکنید. کلیه مراحل اخذ پذیرش شما با بیشترین میزان بورسیه، توسط ما در سریعترین زمان ممکن و بدون دریافت هیچ هزینه ای انجام خواهد شد.

محمدحسین مهرزاد صدقیانی

من محمدحسین مهرزاد صدقیانی هستم. مدیر عامل کارگزاری دانشگاه های قبرس در ایران و دارای مدرک کارشناسی ارشد فناوری اطلاعات از دانشگاه مدیترانه شرقی قبرس.

هنوز هیچ دیدگاهی وجود ندارد.

اولین کسی باشید که برای “کلوب ها و انجمن های دانشجویی دانشگاه قبرس” دیدگاه می‌گذارید:

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کیفیت
قیمت
خدمت

دکمه بازگشت به بالا