کتابخانه مرکزی دانشگاه EMU قبرس

کتابخانه دانشگاه قبرس
کتابخانه دانشگاه قبرس

کتابخانه دانشگاه مدیترانه شرقی EMU قبرس

کتابخانه مرکزی دانشگاه مدیترانه شرقی مرکز مجهزی در سه طبقه میباشد که در سال 1979 و در مساحتی به بزرگی 6600 متر مربع و به منظور بهره مندی اساتید و دانشجویان و کمک به ارتقاء سطح علمی آنان ساخته شده است. منابع کتابخانه مرکزی دانشگاه قبرس بصورت روزانه در حال تکمیل شدن میباشد. هم اکنون 150 هزار جلد کتاب در کتابخانه مرکزی دانشگاه قبرس موجود می باشد.

کتابخانه دانشگاه میترانه شرقی
کتابخانه دانشگاه میترانه شرقی

کتابخانه دانشگاه مدیترانه شرقی قبرس دارای کامپیوترهای بسیار پیشرفته مجهز به اینترنت فوق پرسرعت 100 مگابیت بر ثانیه میباشد که دانشجویان می توانند بصورت 24 ساعته از امکانات این مرکز استفاده کنند.

کتابخانه دانشگاه قبرس
کتابخانه دانشگاه قبرس
کتابخانه دانشگاه EMU
کتابخانه دانشگاه EMU
اگر قصد تحصیل در قبرس را دارید، هم اکنون با ما تماس بگیرید.  موسسه حقوقی دادمهر عدالت نماینده رسمی دانشگاه های قبرس در کشور ایران میباشد. لطفا بابت اخذ پذیرش از دانشگاه های قبرس به افراد سودجو و فرصت طلب هیچگونه هزینه ای پرداخت نکنید. کلیه مراحل اخذ پذیرش شما با بیشترین میزان بورسیه، توسط ما در سریعترین زمان ممکن و بدون دریافت هیچ هزینه ای انجام خواهد شد.

محمدحسین مهرزاد صدقیانی

من محمدحسین مهرزاد صدقیانی هستم. مدیر عامل کارگزاری دانشگاه های قبرس در ایران و دارای مدرک کارشناسی ارشد فناوری اطلاعات از دانشگاه مدیترانه شرقی قبرس.

هنوز هیچ دیدگاهی وجود ندارد.

اولین کسی باشید که برای “کتابخانه مرکزی دانشگاه EMU قبرس” دیدگاه می‌گذارید:

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کیفیت
قیمت
خدمت

دکمه بازگشت به بالا