تحصیل مهندسی عمران در قبرس

Civil Engineering

تحصیل مهندسی عمران در قبرستحصیل در قبرس در رشته کارشناسی مهندسی عمران – رشته مهندسی عمران قبرس در دانشگاه مدیترانه شرقی EMU ، یکی از قدیمی ترین رشته های این دانشگاه می باشد. رشته مهندسی عمران در دانشگاه قبرس به دو زبان ترکی استانبولی و انگلیسی به موازات همدیگر ارائه می شوند. همچنین دانشجویانی که در مقطه کارشناسی مهندسی عمران در دانشگاه مدیترانه شرقی به تحصیل می پردازند می توانند در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری مهندسی عمران نیز در همین دانشگاه به ادامه تحصیل بپردازند. رشته کارشناسی عمران ارایه شده توسط این دانشگاه، با هدف ارتقاء فارغ التحصیلان ،با تجربه و دارای اطلاعات در مورد مدیریت مهندسی، مهندسی ساخت و ساز ، هیدرولیک، تکنیک های حمل و نقل و فن آوری. همچنین رشته مهندسی عمران قبرس توسط کمیته اعتباربخشی بین المللی فنی ABET تایید شده است.

کلیات رشته مهندسی عمران دانشگاه مدیترانه شرقی EMU :

در طول چهار ترم اول تحصیل رشته کارشناسی مهندسی عمران قبرس، تمرکز برنامه درسی بر روی آماده سازی دانش آموزان برای تمرین حرفه ای با ایجاد یک پایه جامد در فیزیک، شیمی، ریاضیات و انگلیسی و نیز دوره های طراحی مهندسی عمران و مقدمه ای بر مهندسی عمران تنظیم شده است. طبق توصیه دانشگاه کسانی که تمایل به تحصیل در رشته مهندسی عمران دارند بایستی به درس هایی چون ریاضی، زیست و کامپیوتر علاقه مند باشند.

مدارک مورد نیاز برای رشته کارشناسی مهندسی عمران قبرس

1- ریزنمرات دیپلم

2- مدرک دیپلم

3- صفحه اول پاسپوت

4- عکس پرسنلی

تنها ارسال تصاویر مدارک از طریق شماره تلگرام کافی است.

اگر قصد تحصیل در قبرس را دارید، هم اکنون با ما تماس بگیرید.  موسسه حقوقی دادمهر عدالت نماینده رسمی دانشگاه های قبرس در کشور ایران میباشد. لطفا بابت اخذ پذیرش از دانشگاه های قبرس به افراد سودجو و فرصت طلب هیچگونه هزینه ای پرداخت نکنید. کلیه مراحل اخذ پذیرش شما با بیشترین میزان بورسیه، توسط ما در سریعترین زمان ممکن و بدون دریافت هیچ هزینه ای انجام خواهد شد.

محمدحسین مهرزاد صدقیانی

من محمدحسین مهرزاد صدقیانی هستم. مدیر عامل کارگزاری دانشگاه های قبرس در ایران و دارای مدرک کارشناسی ارشد فناوری اطلاعات از دانشگاه مدیترانه شرقی قبرس.

کیفیت

100%

قیمت

100%

خدمت

100%

توسط 02 کاربر

  • تصویر آواتار

    آرتا شهباز

    سلام از طریق تحصیل در قبرس شمالی میشه به اروپا مهاجرت کرد؟

    آگوست 4, 2021
  • تصویر آواتار

    محسن

    باسلام
    میخواستم بدونم بنده با مدرک ارشد عمران خاک، لیسانس عمران عمران، دانشگاه ازاد، همسر بنده لیسانس حسابداری، اگر از طریق خرید ملک اقامت در قبرس فراهم بشه، کار برا بنده در رشته خودم گیرم میاد یا خیر؟ ممنون میشم راهنمایی کنید

    فوریه 17, 2021

برای این آیتم یک بازخورد بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کیفیت
قیمت
خدمت

دکمه بازگشت به بالا