هزینه بلیط قبرس | قیمت بلیط قبرس

بلیط هواپیما قبرسهزینه بلیط قبرس از جمله سوالات و موارد مهمی است که اکثرا در مشاوره ها از من پرسیده میشود. برای اکثر خانواده ها قیمت بلیط قبرس از  این جهت مهم است که معمولا در ابتدای ثبت نام در دانشگاه قبرس، اعضای خانواده به همراه دانشجو به قبرس تشریف میاورند و از این رو تصمیم گرفتیم این مطلب را آماده کنیم تا شاید جواب سوالات را در اینجا دریافت کنید.

روش های مختلف سفر به کشور قبرس شمالی

برای سفر به کشور قبرس شمالی راه های مختلفی وجود دارد که متقاضیان و دانشجویان می توانند بسته به بودجه خود از این راه ها برای سفر استفاده کنند. در این مقاله به بررسی راه های مختلف سفر به کشور قبرس پرداخته و هزینه های تقریبی را ذکر خواهیم کرد.

هزینه سفر به قبرس شمالی به صورت هوایی

برای سفر به قبرس بصورت هوایی دو راه مختلف پیش روی شماست. سفر به قبرس بصورت هوایی از ایران و سفر به قبرس بصورت هوایی از ترکیه که در هر دوی این روش ها مقصد سفر فرودگاه ارجان قبرس شمالی میباشد. قیمت بلیط قبرس در هرکدام از این روش ها متفاوت است. بنابراین در ادامه این نوشته با ما همراه باشید تا هر کدام از روش ها را بصورت کامل توضیح دهیم. 

سفر به قبرس به صورت هوایی از ایران

سفر به کشور قبرس بصورت هوایی از ایران راحت ترین روش دسترسی به کشور قبرس می باشد. اما نسبت به سایر روش ها هزینه های بیشتری دارد. هزینه بلیط قبرس در این روش بسته به نوع ایرلاین و همچنین قیمت دلار متفاوت می باشد. در جدول زیر ایرلاین های مختلف را از نظر قیمت طبقه بندی کرده ایم. این جدول می تواند برای دانشجویان مفید باشد.

نام شرکت لوگو محدوده قیمت
ترکیش ایرلاینز
اطلس گلوبال
پگاسوس

سفر به قبرس به صورت هوایی از ترکیه

یکی دیگر از راه های سفر به کشور قبرس، سفر هوایی از کشور ترکیه می باشد. در واقع می توان گفت این راه نیمه هوایی می باشد به این صورت که دانشجو می تواند بصورت زمینی به یکی از شهرهای ترکیه که با ایران هم مرز است سفر کرده و از آنجا بصورت هوایی به قبرس سفر کند. هزینه بلیط قبرس از طریق این راه معمولا نصف هزینه های راه اول می باشد. لازم به ذکر است از طریق سه شهر ایران می توان بصورت زمینی به ترکیه وارد شد.  شهر خوی که از طریق پایانه مرزی رازی می توان به شهر وان ترکیه سفر کرد. شهر بازرگان که از آنجا می توان به شهر دوبیازیت ترکیه وارد شد و همچنین شهر ارومیه که از طریق آن و مرز سرو میتوان به شهر یوکسکوا وارد شد. سفر بصورت زمینی از ایران به ترکیه هزینه های خیلی بالایی در بر نداشته و تقریبا چیزی در حدود 150 الی 200 هزار تومان هزینه دارد.

سفر به قبرس شمالی به صورت زمینی

راه دیگر سفر به کشور قبرس سفر زمینی از ایران تا قبرس می باشد. از نظر جغرافیایی کشور قبرس جزیره ای است که در جنوب ترکیه و در میان آب های مدیترانه قرار گرفته است. از کشور ترکیه و از طریق شهر مرسین می توان به وسیله کشتی های بزرگ مسافربری به کشور قبرس سفر کرد. برعکس تصور خیلی از افراد که این راه را کم هزینه ترین راه می دانند، بسیار پر هزینه می باشد زیرا مسافت زمینی بسیار زیاد بوده و از شمال تا جنوب ترکیه را بایستی بصورت زمینی طی نمود.

اگر قصد سفر به قبرس شمالی را دارید برای اطلاع از قیمت بلیط قبرس بصورت لحظه ای با ما در تماس باشید تا بروزترین اطلاعات را بصورت کاملا رایگان در اختیار شما قرار دهیم.

اگر قصد تحصیل در قبرس را دارید، هم اکنون با ما تماس بگیرید.  موسسه حقوقی دادمهر عدالت نماینده رسمی دانشگاه های قبرس در کشور ایران میباشد. لطفا بابت اخذ پذیرش از دانشگاه های قبرس به افراد سودجو و فرصت طلب هیچگونه هزینه ای پرداخت نکنید. کلیه مراحل اخذ پذیرش شما با بیشترین میزان بورسیه، توسط ما در سریعترین زمان ممکن و بدون دریافت هیچ هزینه ای انجام خواهد شد.

محمدحسین مهرزاد صدقیانی

من محمدحسین مهرزاد صدقیانی هستم. مدیر عامل کارگزاری دانشگاه های قبرس در ایران و دارای مدرک کارشناسی ارشد فناوری اطلاعات از دانشگاه مدیترانه شرقی قبرس.

کیفیت

100%

قیمت

100%

خدمت

100%

توسط 01 کاربر

  • تصویر آواتار

    ماریا

    سلام.وقتتون بخیر
    اگه با ماشین خودمون تا مرسین بیایم بعدش چطوری میتونیم به قبرس بریم.هزینه ی کشتی و اینکه چند ساعت راه دریایی داره؟
    واینکه میتونیم ماشین خودمونم با کشتی به قبرس ببریم؟

    فوریه 4, 2023

برای این آیتم یک بازخورد بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کیفیت
قیمت
خدمت

دکمه بازگشت به بالا